Heerlijk! 5 UUR TIJD OM NAAR HUIS TE GAAN!quote:
Goed puntquote:Op maandag 23 maart 2015 16:55 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Heerlijk! 5 UUR TIJD OM NAAR HUIS TE GAAN!
Nog 5 minuten hoor meneer de ambtenaar.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:55 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Heerlijk! 5 UUR TIJD OM NAAR HUIS TE GAAN!
Jij ookquote:
watquote:Op maandag 23 maart 2015 16:57 schreef niels0 het volgende:
Ben weggestuurd door m'n tandarts. Te veel gedronken. Maak maar een nieuwe afspraak.
Nielsquote:Op maandag 23 maart 2015 16:57 schreef niels0 het volgende:
Ben weggestuurd door m'n tandarts. Te veel gedronken. Maak maar een nieuwe afspraak.
Lees jij alles terug?quote:Op maandag 23 maart 2015 16:58 schreef hoink581 het volgende:
Godverdomme heb ik lekker liggen pitten. Check ik hier, is die zure bostrol van een hoth lelijke dingen over mij aan het zeggen.
Wat heb je allemaal gedronken dan?quote:Op maandag 23 maart 2015 16:57 schreef niels0 het volgende:
Lijkt me wel erg om dan een jaar van m'n leven terug te lezen.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nielsbegin nou eens met je blog man.
houses is gewoon een zure bostrolquote:Op maandag 23 maart 2015 17:00 schreef Willoow het volgende:
[..]
Lees jij alles terug?
En niet zo lullig doen over hoth.
Wat moest je dan laten doen met je gebit?quote:Op maandag 23 maart 2015 16:59 schreef niels0 het volgende:
[..]
Precies wat ik zeg. Heb wel aangeboden om financieel te compenseren, maar dat hoefde niet.
link? weet niet over welke posts het precies gaatquote:Op maandag 23 maart 2015 16:58 schreef hoink581 het volgende:
Godverdomme heb ik lekker liggen pitten. Check ik hier, is die zure bostrol van een hoth lelijke dingen over mij aan het zeggen.
gvdquote:Op maandag 23 maart 2015 16:57 schreef niels0 het volgende:
Hij kan beter de dingen posten die niet lelijk zijn, dat is minder werk.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:01 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
link? weet niet over welke posts het precies gaat
Hebben jullie een flinke voorraad aan boord dan?quote:Op maandag 23 maart 2015 17:01 schreef niels0 het volgende:
[..]
Bier, rode wijn, en wat jenevers vannacht.
ja helemaal bekend de uitslag op ju lichaamquote:Op maandag 23 maart 2015 17:01 schreef hondebrokje het volgende:
Zo lekker eten
Iemand bekend me uitslag op het lichaam?
Nee ze waren toch bij het bordeel Matipquote:Op maandag 23 maart 2015 17:02 schreef Matip het volgende:
[..]
Hebben jullie een flinke voorraad aan boord dan?
Maak er eens een foto van?quote:Op maandag 23 maart 2015 17:01 schreef hondebrokje het volgende:
Zo lekker eten
Is gewoon luieruitslag.quote:
ohja, fuckquote:Op maandag 23 maart 2015 17:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee ze waren toch bij het bordeel Matip
quote:Op maandag 23 maart 2015 17:01 schreef hondebrokje het volgende:
Zo lekker eten
Nou best vervelend. Er is een stuk van een hoektand afgebroken. Wil het hele ding laten verwijderen en dan een implantaat laten zetten. Eerst een wortelkanaalbehandeling.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:01 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wat moest je dan laten doen met je gebit?
Zou gewoon lekker met een afgebroken hoektandje lopen dan.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:06 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nou best vervelend. Er is een stuk van een hoektand afgebroken. Wil het hele ding laten verwijderen en dan een implantaat laten zetten. Eerst een wortelkanaalbehandeling.
Al 6 weken niet gewerkt.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:02 schreef Matip het volgende:
[..]
Hebben jullie een flinke voorraad aan boord dan?
Mooi werk.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:07 schreef niels0 het volgende:
[..]
Al 6 weken niet gewerkt.Lekker vrij en thuis.
Jij bent écht stoer.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:57 schreef niels0 het volgende:
Hou je smoel tegen mij, ebolalijer.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:10 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Doe niet zo stoer tegen niels met je geitenbek
trquote:Op maandag 23 maart 2015 17:10 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Hou je smoel tegen mij, ebolalijer.
Wat ga je praten tegen Niels?quote:
quote:Op maandag 23 maart 2015 17:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nog één zo'n opmerking en ik stuur tetouaribo op je af.
Niet zo stoer doen man.quote:
Stuur BlauweMongool ook maar op me af kan ik hem tenmisnte uit zelfverdedigen doden en niet berecht worden hahahquote:Op maandag 23 maart 2015 17:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nog één zo'n opmerking en ik stuur tetouaribo op je af.
Naw. Over een paar weken breekt de hel weer los. Moet echt aan de bak weer dan. Veel te veel vrij geweest ook het laatste jaar.quote:
Doe zelf.quote:
wow oke oke okequote:Op maandag 23 maart 2015 17:13 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Stuur BlauweMongool ook maar op me af kan ik hem tenmisnte uit zelfverdedigen doden en niet berecht worden hahah
zou niet pikken BTquote:Op maandag 23 maart 2015 17:13 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Stuur BlauweMongool ook maar op me af kan ik hem tenmisnte uit zelfverdedigen doden en niet berecht worden hahah
Al een opdracht gekregen?quote:Op maandag 23 maart 2015 17:13 schreef niels0 het volgende:
[..]
Naw. Over een paar weken breekt de hel weer los. Moet echt aan de bak weer dan. Veel te veel vrij geweest ook het laatste jaar.
Jaar ervoor had ik teveel uren gemaakt, dus in 2014 rustig aan gedaan. Mijnbouwwet enzo.
Heb er toch wel weer zin in.
5000 amerikaanse dollars per maand belastingvrij ook als ik vrij ben. 2 maanden op , 1 af, gratis eten en accomodatie.
Perzische Golf nabij Dubai.
Heb ik al jarenquote:Op maandag 23 maart 2015 17:13 schreef TARDIS. het volgende:
Geen altaar voor Niels in je studentenkamertje hebben staan met foto's van hem op het strand en uitgeprinte posts van zijn epische avonturen
Nee want dan zou je zin met een hoofdletter beginnen want dat doen telefoons en ik zie niet in waarom je dat bewust naar een kleine letter zou veranderen.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:14 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ik zit gewoon buiten op mijn mobiel, ik weet niet van jou
Hoax, FOK!kers komen niet buitenquote:Op maandag 23 maart 2015 17:14 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Geslaagd welquote:Op maandag 23 maart 2015 17:16 schreef IsaacCuenca het volgende:
TARDIS. is een [me=IsaacCuenca][ [url=[youtube]
[ code verwijderd ]
[/youtube]]afbeelding[/url] ][/me]
quote:Op maandag 23 maart 2015 17:15 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Jij niet nee, jij bent een meisje.
Ik ben jaloersquote:Op maandag 23 maart 2015 17:13 schreef niels0 het volgende:
[..]
5000 amerikaanse dollars per maand belastingvrij ook als ik vrij ben. 2 maanden op , 1 af, gratis eten en accomodatie.
Perzische Golf nabij Dubai.
Nee, precies.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:14 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
wat dacht je van andere instellingen lieve schatquote:Op maandag 23 maart 2015 17:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee want dan zou je zin met een hoofdletter beginnen want dat doen telefoons en ik zie niet in waarom je dat bewust naar een kleine letter zou veranderen.
Ja. Als electrical officer op een cutter suction dredger. Vanmorgen contract gekregen. Bietje zand verpompen. Onderhoud aan die palmeilanden ivm erosie.quote:
wowquote:Op maandag 23 maart 2015 17:15 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Jij niet nee, jij bent een meisje.
LEUGENSquote:Op maandag 23 maart 2015 17:17 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
wat dacht je van andere instellingen lieve schat
Lekkerquote:Op maandag 23 maart 2015 17:17 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ja. Als electrical officer op een cutter suction dredger. Vanmorgen contract gekregen. Bietje zand verpompen. Onderhoud aan die palmeilanden ivm erosie.
Pics van je altaar?quote:Op maandag 23 maart 2015 17:13 schreef TARDIS. het volgende:
Geen altaar voor Niels in je studentenkamertje hebben staan met foto's van hem op het strand en uitgeprinte posts van zijn epische avonturen
Relaties & Psychologie Succesquote:Op maandag 23 maart 2015 17:18 schreef Nestalgie het volgende:
FOK!kers zijn altijd zo haatvol. Projectie van eigen problemen en onzekerheden op anderen denk ik.
Wil jullie graag helpen.
Nee heb het over jullie. Klb is het ergst er aan toequote:Op maandag 23 maart 2015 17:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Relaties & Psychologie Succes
Nee hoor, alles is hier koek en eiquote:Op maandag 23 maart 2015 17:19 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Nee heb het over jullie. Klb is het ergst er aan toe
Had toch flink wat pics gepost eergister.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:19 schreef Le_Professeur het volgende:
Maar wanneer dan foto's niels. Heel veel praatjes, maar tot dusverre weinig aantoonbaarheid.
Wow, een psycholoog.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:18 schreef Nestalgie het volgende:
FOK!kers zijn altijd zo haatvol. Projectie van eigen problemen en onzekerheden op anderen denk ik.
Wil jullie graag helpen.
Sommigen uit deze reeks hebben dat zeer hard nodig, dankje.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:20 schreef Nestalgie het volgende:
vooral deze sc. Ik ben al een half jaar deze sc aan het meelurken maar toch besloten om jullie maar te helpen en psychisch te ondersteunen
Liever dat ik hierover lieg dan dat je regering tegen je liegt. Oh wacht..quote:Op maandag 23 maart 2015 17:19 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Waarom zou je daarover gaan liegen?
Okquote:Op maandag 23 maart 2015 17:18 schreef Nestalgie het volgende:
Wil jullie graag helpen.
Oke, noem even een paar users en geef eens een psychologische analyse?quote:Op maandag 23 maart 2015 17:20 schreef Nestalgie het volgende:
vooral deze sc. Ik ben al een half jaar deze sc aan het meelurken maar toch besloten om jullie maar te helpen en psychisch te ondersteunen
Geen probleem jonge damequote:Op maandag 23 maart 2015 17:20 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Sommigen uit deze reeks hebben dat zeer hard nodig, dankje.
Oh, gemist dan.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:20 schreef niels0 het volgende:
[..]
Had toch flink wat pics gepost eergister.
Wat?quote:Op maandag 23 maart 2015 17:20 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Liever dat ik hierover lieg dan dat je regering tegen je liegt. Oh wacht..
Vaseline. Niet meer te redden.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oke, noem even een paar users en geef eens een psychologische analyse?
Beroepsgeheim.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oke je hebt me door. Hoe heb je het ontdekt?
Ik ken vaseline niet.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:22 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Vaseline. Niet meer te redden.
Veereli. Gevaarlijke Pool.
Niels0. Leeft in droomwereld.
Natuurlijk voel het mongooltje zich weer aangesproken, verrassend.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:22 schreef BlauweTijger het volgende:
IsaacCuenca echt een karikatuur van zichzelf.
VeerEli is toch die lekkere chick?quote:Op maandag 23 maart 2015 17:22 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Vaseline. Niet meer te redden.
Veereli. Gevaarlijke Pool.
Niels0. Leeft in droomwereld.
U grap is niet grappig.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:22 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat heb je bij Sodexo niet hoor.
Voor FOK! standaarden; Nee.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
VeerEli is toch die lekkere chick?
Je hoeft niet letterlijk een meisje te zijn, om een meisje te zijn.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]ik heb al rare dingen over mij gehoord hier, maar dat ik een meisje zou zijn is nieuw
.
Smeer je "Poortwachtertje" maar ergens anders.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:20 schreef Nestalgie het volgende:
Kijk 'm chillen dan!quote:Op maandag 23 maart 2015 17:23 schreef niels0 het volgende:
Eentje voorlopig. Die parties zijn zo erg. Ik kan echt niet maken dat ik foto's met anderen erop ga posten.
Noorwegen:
[ afbeelding ]
Diep dit.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:24 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Je hoeft niet letterlijk een meisje te zijn, om een meisje te zijn.
Nielsquote:Op maandag 23 maart 2015 17:23 schreef niels0 het volgende:
Eentje voorlopig. Die parties zijn zo erg. Ik kan echt niet maken dat ik foto's met anderen erop ga posten.
Noorwegen:
[ afbeelding ]
Wat?quote:Op maandag 23 maart 2015 17:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Smeer je "Poortwachtertje" maar ergens anders.
Ga je kind aandacht geven man.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:23 schreef IsaacCuenca het volgende:
Natuurlijk voel het mongooltje zich weer aangesproken, verrassend.
Oh ja jij had kinderen hè?quote:Op maandag 23 maart 2015 17:24 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
En wat doe jij op deze mooie dag hier?quote:
Je bedoelt dus eigenlijk dat je TARDIS. gay vindt?quote:Op maandag 23 maart 2015 17:24 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Wie is jouw huis fotograaf? Al die foto's zijn haarscherp, vol kleur en je staat er altijd prachtig op!quote:Op maandag 23 maart 2015 17:23 schreef niels0 het volgende:
Noorwegen:
[ afbeelding ]
wat een boot manquote:Op maandag 23 maart 2015 17:23 schreef niels0 het volgende:
Noorwegen:
[ afbeelding ]
Wat?quote:Op maandag 23 maart 2015 17:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh ja jij had kinderen hè?ze zullen wel trots zijn.
Ah, kijk jij begrijpt het.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:26 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Je bedoelt dus eigenlijk dat je TARDIS. gay vindt?
Ff kijken hoe het met mn oude mede internet vrinden gaat. Een aantal morele en psychische steun bieden. En aan mijn pik trekkenquote:Op maandag 23 maart 2015 17:26 schreef Willoow het volgende:
[..]
En wat doe jij op deze mooie dag hier?
Wat? die gozer is 18 jaar ofzoquote:Op maandag 23 maart 2015 17:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh ja jij had kinderen hè?ze zullen wel trots zijn.
Ik mag jou welquote:Op maandag 23 maart 2015 17:28 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ah, kijk jij begrijpt het.
TARDIS. is niet zo heel slim, dus dat kun je hem niet kwalijk nemen.
Ik doe inderdaad niet zoveel. Onderhoud? Wat is dat? trek maar een blik Imtechers open. Ga'k niet zelf doen.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:25 schreef Le_Professeur het volgende:
5000 euro netto pakken door een beetje aan de reling te staan.
wiequote:Op maandag 23 maart 2015 17:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Al die tijd dan nog geen leven kunnen vinden?
Wederom leunend aan de reling. Ik mag jou wel, prachtig geld verdienen zo!quote:Op maandag 23 maart 2015 17:28 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik doe inderdaad niet zoveel. Onderhoud? Wat is dat? trek maar een blik Imtechers open. Ga'k niet zelf doen.
[ afbeelding ]
En maar hoeren neukenquote:Op maandag 23 maart 2015 17:28 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik doe inderdaad niet zoveel. Onderhoud? Wat is dat? trek maar een blik Imtechers open. Ga'k niet zelf doen.
[ afbeelding ]
Dat komt automatischquote:Op maandag 23 maart 2015 17:28 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ja je hoeft niet overal een mening over te hebben
Enige wat nog ontbreekt hier is een jonko/biertje in je handquote:Op maandag 23 maart 2015 17:28 schreef niels0 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je hebt wel een beetje een meisjes karakterquote:Op maandag 23 maart 2015 17:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wow en je mocht nog wel op de meet komen.
Chill.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:28 schreef niels0 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wooowquote:Op maandag 23 maart 2015 17:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ga je hem ook in zijn Arie boren, jij vuige haram homoseksueel?
Zoquote:Op maandag 23 maart 2015 17:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zo'n shag snor staat Niels ook vast.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:30 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Enige wat nog ontbreekt hier is een jonko/biertje in je hand
Ik weet niet wat je probeert maar stoer doen op fok compenseert je lelijke grafhoofd niet, hipsterquote:Op maandag 23 maart 2015 17:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hij is geen homoseksueel.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De hypocrisie van deze postquote:Op maandag 23 maart 2015 17:30 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Je hebt wel een beetje een meisjes karakter
Wat is een shag snor?quote:Op maandag 23 maart 2015 17:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zo'n shag snor staat Niels ook vast.
Je bent gewoon jaloers op zijn mannelijkheidquote:Op maandag 23 maart 2015 17:28 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ah, kijk jij begrijpt het.
TARDIS. is niet zo heel slim, dus dat kun je hem niet kwalijk nemen.
quote:Op maandag 23 maart 2015 17:34 schreef Snakey het volgende:
[..]
En dan gelijk een TR plaatsen. Ga weg man.
quote:Op maandag 23 maart 2015 17:34 schreef Snakey het volgende:
[..]
Gewoon bewustwording tetou. Ik wil gewoon niet dat een jongen zoals jij jezelf voorliegt. Accepteer je geaardheid en wordt een gelukkiger mens.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:33 schreef tetouaribo het volgende:
Ik weet niet wat je probeert maar stoer doen op fok compenseert je lelijke grafhoofd niet, hipster
Hoe noem je anders mannen die andere gasten in hun kont neuken?quote:Op maandag 23 maart 2015 17:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
Hij is geen homoseksueel.
In tegenstelling tot andere users in deze SC.
Hoe weet jij wat er boven mijn kutje zit? :squote:Op maandag 23 maart 2015 17:34 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat wat er bij jou boven je kutje zit maar dan onder zijn neus.
Ah bah.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zo'n vieze kleine verkleurde snor door het vele paffen.
Avontuurlijk?quote:Op maandag 23 maart 2015 17:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hoe noem je anders mannen die andere gasten in hun kont neuken?
quote:Op maandag 23 maart 2015 17:37 schreef Willoow het volgende:
Hoe weet jij wat er boven mijn kutje zit? :s
Wat een snitchquote:Op maandag 23 maart 2015 17:34 schreef Snakey het volgende:
[..]
Verplicht geschoren ivm de rubberen aansluiting van een persluchtmasker. Scheer dus ook in de baas z'n tijd.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zo'n shag snor staat Niels ook vast.
Het is net de jostiband in een zwembad.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:35 schreef Le_Professeur het volgende:
Check ze hier vechten op een forum.
Echt van die bossen ja, niet klein.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:34 schreef Le_Professeur het volgende:
Zo'n vieze verkleurde snor door het vele paffen.
Heb je hier bewijs van?quote:Op maandag 23 maart 2015 17:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hoe noem je anders mannen die andere gasten in hun kont neuken?
Zonde. Maar wat moet dat moet!quote:Op maandag 23 maart 2015 17:37 schreef niels0 het volgende:
Verplicht geschoren ivm de rubberen aansluiting van een persluchtmasker. Scheer dus ook in de baas z'n tijd.
Mannetje tochquote:Op maandag 23 maart 2015 17:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gewoon bewustwording tetou. Ik wil gewoon niet dat een jongen zoals jij jezelf voorliegt. Accepteer je geaardheid en wordt een gelukkiger mens.
Dit heeft niets met stoer doen te maken. Dit is hulp uit goede hoek.
Nu zeg hardop: "ik, tetou, val op mannen. Ik ben biseksueel en dat is oké."
Oh, je bedoelt een shagsnor voor zeelui.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Echt van die bossen ja, niet klein.
Boeit het wat of ie dat wel of niet doet?quote:Op maandag 23 maart 2015 17:39 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Weglachen gaat je niet blijven helpen. Waarom accepteer je die kant van jezelf niet?
Geef dan.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Daar zijn zeer betrouwbare bronnen voor.
Goed onderwerp voor je radioshow. Misschien heeft hij dat extra zetje nodig.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:39 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Weglachen gaat je niet blijven helpen. Waarom accepteer je die kant van jezelf niet?
Held.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:41 schreef niels0 het volgende:
Nogmaals aan de reling (begon al een beetje door te zakken die reling, kijk maar.):
Dit is de Noorse Zee.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 maart 2015 17:41 schreef niels0 het volgende:
Nogmaals aan de reling (begon al een beetje door te zakken die reling, kijk maar.):
Dit is de Noorse Zee.
[ afbeelding ]
Wie ben jij dat je denkt anderen te moeten helpen? Zelfs al zou het waar zijn. Iets in me zegt dat dit je ding is, je zelf scherp maken in de hoop carriere te maken in de showbiss of journalistiek. Vandaar ook al die moeite voor een klb radio. Ben benieuwd of het je gaat lukkenquote:Op maandag 23 maart 2015 17:39 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Lekker niels.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:41 schreef niels0 het volgende:
Dit is de Noorse Zee.
[ afbeelding ]
Nice.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:41 schreef niels0 het volgende:
Dit is de Noorse Zee.
[ afbeelding ]
coolquote:Op maandag 23 maart 2015 17:41 schreef niels0 het volgende:
Dit is de Noorse Zee.
[ afbeelding ]
quote:
Ja zo leuk! Ze hebben ook al een kindje .quote:Op maandag 23 maart 2015 17:44 schreef deadprez het volgende:
Mila Kunis bevestigt huwelijk met Kutcher
wel grappig dit, na that 70's show
Kutcherquote:Op maandag 23 maart 2015 17:44 schreef deadprez het volgende:
jij bent niet eens een donniequote:Op maandag 23 maart 2015 17:45 schreef Nestalgie het volgende:
Chloroform is ook niet helemaal barkie
quote:Op maandag 23 maart 2015 17:45 schreef Nestalgie het volgende:
Die hoop heb ik allang op gegeven.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:42 schreef tetouaribo het volgende:
Wie ben jij dat je denkt anderen te moeten helpen? Zelfs al zou het waar zijn. Iets in me zegt dat dit je ding is, je zelf scherp maken in de hoop carriere te maken in de showbiss of journalistiek. Vandaar ook al die moeite voor een klb radio. Ben benieuwd of het je gaat lukken
Doet pijn ditquote:Op maandag 23 maart 2015 17:45 schreef Nestalgie het volgende:
quote:Op maandag 23 maart 2015 17:45 schreef Nestalgie het volgende:
quote:
Ja, kloptquote:Op maandag 23 maart 2015 17:44 schreef deadprez het volgende:
Als jij graag wil dat mensen een significant deel van zichzelf onderdrukken en daardoor psychische problemen op lopen, dan boeit het inderdaad niet.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:40 schreef Willoow het volgende:
Boeit het wat of ie dat wel of niet doet?
krijg ik nog de betrouwbare bronnen of ga je gewoon verder met je act?quote:Op maandag 23 maart 2015 17:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als jij graag wil dat mensen een significant deel van zichzelf onderdrukken en daardoor psychische problemen op lopen, dan boeit het inderdaad niet.
optiefequote:Op maandag 23 maart 2015 17:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
krijg ik nog de betrouwbare bronnen of ga je gewoon verder met je act?
Het komt wel goed met jouquote:Op maandag 23 maart 2015 17:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die hoop heb ik allang op gegeven.
Maar er is nog hoop voor jou.
Overgekwalificeerd.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:48 schreef deadprez het volgende:
Misschien kan niels solliciteren bij de weblog, zou zeker zijn shit checken.
True.quote:
DM hondebrokje maar. Dat is het meisje dat tetou geregeld inruilt voor ongebreidelde kontseks met mannen.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
krijg ik nog de betrouwbare bronnen of ga je gewoon verder met je act?
quote:Op maandag 23 maart 2015 17:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als jij graag wil dat mensen een significant deel van zichzelf onderdrukken en daardoor psychische problemen op lopen, dan boeit het inderdaad niet.
En paultjuuh.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
lekker fylax en tailfox als collegas hebben
Sowieso niet echt leuk om te doen omdat toch iedereen erbij kanquote:
Ik heb DMs ontvangen van tetouaribo die andere dingen beweren.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
DM hondebrokje maar. Dat is het meisje dat tetou geregeld inruilt voor ongebreidelde kontseks met mannen.
Is Amerika toch, boeiendquote:Op maandag 23 maart 2015 17:49 schreef deadprez het volgende:
Ultraconservatief Ted Cruz presidentskandidaat VS
oh god
Enkel mensen die op mensen stemmen die in de overheid zitten en verkondigen dat de overheid kleiner moet zijn erger dan mensen die in de overheid zitten en verkondigen dat de overheid kleiner moet.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:49 schreef deadprez het volgende:
oh god
Al die presidentskandidaten zijn mongolen dus boeit niet echt.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:49 schreef deadprez het volgende:
oh god
quote:Op maandag 23 maart 2015 17:52 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Al die presidentskandidaten zijn mongolen dus boeit niet echt.
Meh.quote:
Heel slim om het nu over mij te hebben. Is dat je tactiek zodra je een innerlijk conflict met jezelf hebt?quote:
Deze moest ik even een paar keer lezen.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Enkel mensen die op mensen stemmen die in de overheid zitten en verkondigen dat de overheid kleiner moet zijn erger dan mensen die in de overheid zitten en verkondigen dat de overheid kleiner moet.
Zijn*quote:Op maandag 23 maart 2015 17:52 schreef hoink581 het volgende:
Wat is de eerste gedachte die door je hoofd gaat nadat de roes van je orgasme is weggezakt en je in de ogen kijkt van de jongen met jouw zaad op je gezicht?
Zou zeker lezenquote:Op maandag 23 maart 2015 17:48 schreef deadprez het volgende:
Misschien kan niels solliciteren bij de weblog, zou zeker zijn shit checken.
Ach, die man zal toch wel niet gekozen worden.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alles naar de kloten in Murica
kut net marsen gekochtquote:Op maandag 23 maart 2015 17:53 schreef Chloroform het volgende:
Meloewa verkocht haar kut nog voor een snickers man
Nee leuk dan Jeb Bush of Hillary Clintonquote:Op maandag 23 maart 2015 17:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ach, die man zal toch wel niet gekozen worden.
Ik heb je een secundaire bron gegeven waarbij je het allemaal kan checken. Of je daar wat mee wil is verder jouw probleem.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:51 schreef IsaacCuenca het volgende:
Ik heb DMs ontvangen van tetouaribo die andere dingen beweren.
Die mag je aan hoth gevenquote:
Hillary4presidentquote:Op maandag 23 maart 2015 17:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee leuk dan Jeb Bush of Hillary Clinton
Dat wil ik niet.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:54 schreef hoink581 het volgende:
Of je daar wat mee wil is verder jouw probleem.
Elke zichzelf respecterende man zo bij een dergelijk bericht "Milaquote:Op maandag 23 maart 2015 17:53 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Nee die gast is gewoon een baas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |