Lekkerquote:Op maandag 23 maart 2015 17:17 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ja. Als electrical officer op een cutter suction dredger. Vanmorgen contract gekregen. Bietje zand verpompen. Onderhoud aan die palmeilanden ivm erosie.
Pics van je altaar?quote:Op maandag 23 maart 2015 17:13 schreef TARDIS. het volgende:
Geen altaar voor Niels in je studentenkamertje hebben staan met foto's van hem op het strand en uitgeprinte posts van zijn epische avonturen
Relaties & Psychologie Succesquote:Op maandag 23 maart 2015 17:18 schreef Nestalgie het volgende:
FOK!kers zijn altijd zo haatvol. Projectie van eigen problemen en onzekerheden op anderen denk ik.
Wil jullie graag helpen.
Nee heb het over jullie. Klb is het ergst er aan toequote:Op maandag 23 maart 2015 17:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Relaties & Psychologie Succes
Nee hoor, alles is hier koek en eiquote:Op maandag 23 maart 2015 17:19 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Nee heb het over jullie. Klb is het ergst er aan toe
Had toch flink wat pics gepost eergister.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:19 schreef Le_Professeur het volgende:
Maar wanneer dan foto's niels. Heel veel praatjes, maar tot dusverre weinig aantoonbaarheid.
Wow, een psycholoog.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:18 schreef Nestalgie het volgende:
FOK!kers zijn altijd zo haatvol. Projectie van eigen problemen en onzekerheden op anderen denk ik.
Wil jullie graag helpen.
Sommigen uit deze reeks hebben dat zeer hard nodig, dankje.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:20 schreef Nestalgie het volgende:
vooral deze sc. Ik ben al een half jaar deze sc aan het meelurken maar toch besloten om jullie maar te helpen en psychisch te ondersteunen
Liever dat ik hierover lieg dan dat je regering tegen je liegt. Oh wacht..quote:Op maandag 23 maart 2015 17:19 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Waarom zou je daarover gaan liegen?
Okquote:Op maandag 23 maart 2015 17:18 schreef Nestalgie het volgende:
Wil jullie graag helpen.
Oke, noem even een paar users en geef eens een psychologische analyse?quote:Op maandag 23 maart 2015 17:20 schreef Nestalgie het volgende:
vooral deze sc. Ik ben al een half jaar deze sc aan het meelurken maar toch besloten om jullie maar te helpen en psychisch te ondersteunen
Geen probleem jonge damequote:Op maandag 23 maart 2015 17:20 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Sommigen uit deze reeks hebben dat zeer hard nodig, dankje.
Oh, gemist dan.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:20 schreef niels0 het volgende:
[..]
Had toch flink wat pics gepost eergister.
Wat?quote:Op maandag 23 maart 2015 17:20 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Liever dat ik hierover lieg dan dat je regering tegen je liegt. Oh wacht..
Vaseline. Niet meer te redden.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oke, noem even een paar users en geef eens een psychologische analyse?
Beroepsgeheim.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oke je hebt me door. Hoe heb je het ontdekt?
Ik ken vaseline niet.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:22 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Vaseline. Niet meer te redden.
Veereli. Gevaarlijke Pool.
Niels0. Leeft in droomwereld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |