Niet zo stoer doen man.quote:
Stuur BlauweMongool ook maar op me af kan ik hem tenmisnte uit zelfverdedigen doden en niet berecht worden hahahquote:Op maandag 23 maart 2015 17:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nog één zo'n opmerking en ik stuur tetouaribo op je af.
Naw. Over een paar weken breekt de hel weer los. Moet echt aan de bak weer dan. Veel te veel vrij geweest ook het laatste jaar.quote:
Doe zelf.quote:
wow oke oke okequote:Op maandag 23 maart 2015 17:13 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Stuur BlauweMongool ook maar op me af kan ik hem tenmisnte uit zelfverdedigen doden en niet berecht worden hahah
zou niet pikken BTquote:Op maandag 23 maart 2015 17:13 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Stuur BlauweMongool ook maar op me af kan ik hem tenmisnte uit zelfverdedigen doden en niet berecht worden hahah
Al een opdracht gekregen?quote:Op maandag 23 maart 2015 17:13 schreef niels0 het volgende:
[..]
Naw. Over een paar weken breekt de hel weer los. Moet echt aan de bak weer dan. Veel te veel vrij geweest ook het laatste jaar.
Jaar ervoor had ik teveel uren gemaakt, dus in 2014 rustig aan gedaan. Mijnbouwwet enzo.
Heb er toch wel weer zin in.
5000 amerikaanse dollars per maand belastingvrij ook als ik vrij ben. 2 maanden op , 1 af, gratis eten en accomodatie.
Perzische Golf nabij Dubai.
Heb ik al jarenquote:Op maandag 23 maart 2015 17:13 schreef TARDIS. het volgende:
Geen altaar voor Niels in je studentenkamertje hebben staan met foto's van hem op het strand en uitgeprinte posts van zijn epische avonturen
Nee want dan zou je zin met een hoofdletter beginnen want dat doen telefoons en ik zie niet in waarom je dat bewust naar een kleine letter zou veranderen.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:14 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ik zit gewoon buiten op mijn mobiel, ik weet niet van jou
Hoax, FOK!kers komen niet buitenquote:Op maandag 23 maart 2015 17:14 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Geslaagd welquote:Op maandag 23 maart 2015 17:16 schreef IsaacCuenca het volgende:
TARDIS. is een [me=IsaacCuenca][ [url=[youtube]
[ code verwijderd ]
[/youtube]]afbeelding[/url] ][/me]
quote:Op maandag 23 maart 2015 17:15 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Jij niet nee, jij bent een meisje.
Ik ben jaloersquote:Op maandag 23 maart 2015 17:13 schreef niels0 het volgende:
[..]
5000 amerikaanse dollars per maand belastingvrij ook als ik vrij ben. 2 maanden op , 1 af, gratis eten en accomodatie.
Perzische Golf nabij Dubai.
Nee, precies.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:14 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
wat dacht je van andere instellingen lieve schatquote:Op maandag 23 maart 2015 17:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee want dan zou je zin met een hoofdletter beginnen want dat doen telefoons en ik zie niet in waarom je dat bewust naar een kleine letter zou veranderen.
Ja. Als electrical officer op een cutter suction dredger. Vanmorgen contract gekregen. Bietje zand verpompen. Onderhoud aan die palmeilanden ivm erosie.quote:
wowquote:Op maandag 23 maart 2015 17:15 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Jij niet nee, jij bent een meisje.
LEUGENSquote:Op maandag 23 maart 2015 17:17 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
wat dacht je van andere instellingen lieve schat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |