Heerlijk! 5 UUR TIJD OM NAAR HUIS TE GAAN!quote:
Goed puntquote:Op maandag 23 maart 2015 16:55 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Heerlijk! 5 UUR TIJD OM NAAR HUIS TE GAAN!
Nog 5 minuten hoor meneer de ambtenaar.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:55 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Heerlijk! 5 UUR TIJD OM NAAR HUIS TE GAAN!
Jij ookquote:
watquote:Op maandag 23 maart 2015 16:57 schreef niels0 het volgende:
Ben weggestuurd door m'n tandarts. Te veel gedronken. Maak maar een nieuwe afspraak.
Nielsquote:Op maandag 23 maart 2015 16:57 schreef niels0 het volgende:
Ben weggestuurd door m'n tandarts. Te veel gedronken. Maak maar een nieuwe afspraak.
Lees jij alles terug?quote:Op maandag 23 maart 2015 16:58 schreef hoink581 het volgende:
Godverdomme heb ik lekker liggen pitten. Check ik hier, is die zure bostrol van een hoth lelijke dingen over mij aan het zeggen.
Wat heb je allemaal gedronken dan?quote:Op maandag 23 maart 2015 16:57 schreef niels0 het volgende:
Lijkt me wel erg om dan een jaar van m'n leven terug te lezen.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nielsbegin nou eens met je blog man.
houses is gewoon een zure bostrolquote:Op maandag 23 maart 2015 17:00 schreef Willoow het volgende:
[..]
Lees jij alles terug?
En niet zo lullig doen over hoth.
Wat moest je dan laten doen met je gebit?quote:Op maandag 23 maart 2015 16:59 schreef niels0 het volgende:
[..]
Precies wat ik zeg. Heb wel aangeboden om financieel te compenseren, maar dat hoefde niet.
link? weet niet over welke posts het precies gaatquote:Op maandag 23 maart 2015 16:58 schreef hoink581 het volgende:
Godverdomme heb ik lekker liggen pitten. Check ik hier, is die zure bostrol van een hoth lelijke dingen over mij aan het zeggen.
gvdquote:Op maandag 23 maart 2015 16:57 schreef niels0 het volgende:
Hij kan beter de dingen posten die niet lelijk zijn, dat is minder werk.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:01 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
link? weet niet over welke posts het precies gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |