Natuurlijk voel het mongooltje zich weer aangesproken, verrassend.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:22 schreef BlauweTijger het volgende:
IsaacCuenca echt een karikatuur van zichzelf.
VeerEli is toch die lekkere chick?quote:Op maandag 23 maart 2015 17:22 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Vaseline. Niet meer te redden.
Veereli. Gevaarlijke Pool.
Niels0. Leeft in droomwereld.
U grap is niet grappig.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:22 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat heb je bij Sodexo niet hoor.
Voor FOK! standaarden; Nee.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
VeerEli is toch die lekkere chick?
Je hoeft niet letterlijk een meisje te zijn, om een meisje te zijn.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]ik heb al rare dingen over mij gehoord hier, maar dat ik een meisje zou zijn is nieuw
.
Smeer je "Poortwachtertje" maar ergens anders.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:20 schreef Nestalgie het volgende:
vooral deze sc. Ik ben al een half jaar deze sc aan het meelurken maar toch besloten om jullie maar te helpen en psychisch te ondersteunen
Kijk 'm chillen dan!quote:Op maandag 23 maart 2015 17:23 schreef niels0 het volgende:
Eentje voorlopig. Die parties zijn zo erg. Ik kan echt niet maken dat ik foto's met anderen erop ga posten.
Noorwegen:
[ afbeelding ]
Diep dit.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:24 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Je hoeft niet letterlijk een meisje te zijn, om een meisje te zijn.
Nielsquote:Op maandag 23 maart 2015 17:23 schreef niels0 het volgende:
Eentje voorlopig. Die parties zijn zo erg. Ik kan echt niet maken dat ik foto's met anderen erop ga posten.
Noorwegen:
[ afbeelding ]
Wat?quote:Op maandag 23 maart 2015 17:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Smeer je "Poortwachtertje" maar ergens anders.
Ga je kind aandacht geven man.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:23 schreef IsaacCuenca het volgende:
Natuurlijk voel het mongooltje zich weer aangesproken, verrassend.
Oh ja jij had kinderen hè?quote:Op maandag 23 maart 2015 17:24 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
En wat doe jij op deze mooie dag hier?quote:
Je bedoelt dus eigenlijk dat je TARDIS. gay vindt?quote:Op maandag 23 maart 2015 17:24 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Wie is jouw huis fotograaf? Al die foto's zijn haarscherp, vol kleur en je staat er altijd prachtig op!quote:Op maandag 23 maart 2015 17:23 schreef niels0 het volgende:
Noorwegen:
[ afbeelding ]
wat een boot manquote:Op maandag 23 maart 2015 17:23 schreef niels0 het volgende:
Noorwegen:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |