quote:Op maandag 23 maart 2015 17:45 schreef Nestalgie het volgende:
Chloroform is ook niet helemaal barkie
Die hoop heb ik allang op gegeven.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:42 schreef tetouaribo het volgende:
Wie ben jij dat je denkt anderen te moeten helpen? Zelfs al zou het waar zijn. Iets in me zegt dat dit je ding is, je zelf scherp maken in de hoop carriere te maken in de showbiss of journalistiek. Vandaar ook al die moeite voor een klb radio. Ben benieuwd of het je gaat lukken
Doet pijn ditquote:Op maandag 23 maart 2015 17:45 schreef Nestalgie het volgende:
quote:Op maandag 23 maart 2015 17:45 schreef Nestalgie het volgende:
quote:
Ja, kloptquote:Op maandag 23 maart 2015 17:44 schreef deadprez het volgende:
Mila Kunis bevestigt huwelijk met Kutcher
wel grappig dit, na that 70's show
Als jij graag wil dat mensen een significant deel van zichzelf onderdrukken en daardoor psychische problemen op lopen, dan boeit het inderdaad niet.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:40 schreef Willoow het volgende:
Boeit het wat of ie dat wel of niet doet?
krijg ik nog de betrouwbare bronnen of ga je gewoon verder met je act?quote:Op maandag 23 maart 2015 17:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als jij graag wil dat mensen een significant deel van zichzelf onderdrukken en daardoor psychische problemen op lopen, dan boeit het inderdaad niet.
optiefequote:Op maandag 23 maart 2015 17:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
krijg ik nog de betrouwbare bronnen of ga je gewoon verder met je act?
Het komt wel goed met jouquote:Op maandag 23 maart 2015 17:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die hoop heb ik allang op gegeven.
Maar er is nog hoop voor jou.
Overgekwalificeerd.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:48 schreef deadprez het volgende:
Misschien kan niels solliciteren bij de weblog, zou zeker zijn shit checken.
True.quote:
DM hondebrokje maar. Dat is het meisje dat tetou geregeld inruilt voor ongebreidelde kontseks met mannen.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
krijg ik nog de betrouwbare bronnen of ga je gewoon verder met je act?
quote:Op maandag 23 maart 2015 17:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als jij graag wil dat mensen een significant deel van zichzelf onderdrukken en daardoor psychische problemen op lopen, dan boeit het inderdaad niet.
En paultjuuh.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
lekker fylax en tailfox als collegas hebben
Sowieso niet echt leuk om te doen omdat toch iedereen erbij kanquote:
Ik heb DMs ontvangen van tetouaribo die andere dingen beweren.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
DM hondebrokje maar. Dat is het meisje dat tetou geregeld inruilt voor ongebreidelde kontseks met mannen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |