Gast je bent vervelend manquote:Op maandag 23 maart 2015 18:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat vind jij verder van homoseksuelen?
Mogen alleen in Nederland leven tegen extra betaling.quote:Op maandag 23 maart 2015 18:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat vind jij verder van homoseksuelen?
hangt er nou geld aan die stokjes?quote:Op maandag 23 maart 2015 18:04 schreef niels0 het volgende:
Hier m'n maat. We waren in Pattaya toen, Thailand.
Wat een clown die gast.
[ afbeelding ]
Hij heeft diezelfde nacht niet alleen haar haar onder zijn neus gehad hoop ik?quote:Op maandag 23 maart 2015 18:04 schreef niels0 het volgende:
Wat een clown die gast.
[ afbeelding ]
De homotaksquote:Op maandag 23 maart 2015 18:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Mogen alleen in Nederland leven tegen extra betaling.
quote:Op maandag 23 maart 2015 18:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 maart 2015 18:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Dat wordt dokken Isaac.quote:Op maandag 23 maart 2015 18:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
quote:
latersquote:
arm meisjequote:Op maandag 23 maart 2015 18:04 schreef niels0 het volgende:
Wat een clown die gast.
[ afbeelding ]
Ik zeg: doen.quote:Op maandag 23 maart 2015 18:08 schreef tetouaribo het volgende:
Ik kan ook je baksteen hoofd foto hier plaatsen
Nou dat zat zo. Zij en haar zus runde samen dat guesthouse. M'n maat is een paar jaar ouder dan ik en hij moest persé de jongste hebben. Geen probleem, want ik vond die zus van 28 veel knapper. We hebben die meiden wel moeten versieren. Heeft ons 2 dagen gekost.quote:Op maandag 23 maart 2015 18:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hij heeft diezelfde nacht niet alleen haar haar onder zijn neus gehad hoop ik?
Wij welquote:
lobiquote:
quote:Op maandag 23 maart 2015 18:10 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nou dat zat zo. Zij en haar zus runde samen dat guesthouse. M'n maat is een paar jaar ouder dan ik en hij moest persé de jongste hebben. Geen probleem, want ik vond die zus van 28 veel knapper. We hebben die meiden wel moeten versieren. Heeft ons 100 dollar gekost.
hehehquote:
Hjb joh emoquote:
ben gwn gevoelig :squote:
Nee.quote:
Vind je het fijn om met namen te strooien waarvan je weet dat ik die niet ken?quote:Op maandag 23 maart 2015 17:55 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Libertariërs die Ayn Rand verafgoden zijn het ergst.
Haha homo :$quote:
atlas shruggedquote:Op maandag 23 maart 2015 18:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vind je het fijn om met namen te strooien waarvan je weet dat ik die niet ken?
gvdquote:
Pijp mijquote:Op maandag 23 maart 2015 18:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Toch vreemd dat je jezelf daarover niet wil uitlaten.
Gewoon doen joh. Gezien jij de enige bent die er een probleem mee heeft.quote:Op maandag 23 maart 2015 18:08 schreef tetouaribo het volgende:
Ik kan ook je baksteen hoofd foto hier plaatsen
Echt wel, deadprez en frassquote:
Hoe heb je het uiteindelijk geflikt?quote:Op maandag 23 maart 2015 18:10 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nou dat zat zo. Zij en haar zus runde samen dat guesthouse. M'n maat is een paar jaar ouder dan ik en hij moest persé de jongste hebben. Geen probleem, want ik vond die zus van 28 veel knapper. We hebben die meiden wel moeten versieren. Heeft ons 2 dagen gekost.
Bij deze heb je me toestemming gegevenquote:Op maandag 23 maart 2015 18:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gewoon doen joh. Gezien jij de enige bent die er een probleem mee heeft.
Het is ook niet erg om lelijkvte zijn als hetero. Als homoseksueel daarentegen heb ik vernomen.
Wordt tijd dat dat geddost wordt.quote:
Gebeurde gister alquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |