Leuk weetje: De user "IsaacCuenca" wist niet hoe vaak ik zijn moeder heb ontmaagd.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:24 schreef IsaacCuenca het volgende:
Leuk weetje: De user "Nestalgie" wist niet hoe hij Nostalgie moest schrijven.
Niet vaker dan 1x i.i.g.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:32 schreef Nestalgie het volgende:
Leuk weetje: De user "IsaacCuenca" wist niet hoe vaak ik zijn moeder heb ontmaagd.
ik ben blij dat wij vrienden zijn geworden, na veel ruziequote:Op maandag 23 maart 2015 20:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan hoor je er voor nu even bij mi mang.
twee keer?quote:Op maandag 23 maart 2015 20:32 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Leuk weetje. De user "IsaacCuenca" wist niet hoe vaak ik zijn ma heb ontmaagd.
[..]
Leuk weetje: De user "IsaacCuenca" wist niet hoe vaak ik zijn moeder heb ontmaagd.
Dat is wederzijds.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:32 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik ben blij dat wij vrienden zijn geworden, na veel ruzie
nee man 1 keer spelen met harde lag was wel genoegquote:Op maandag 23 maart 2015 20:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
http://www.haxball.com/?r(...)69342644b00b7385f2d9
Ik maak je wel ff in dan.
Nee.quote:
ben jij jacob dubbelquote:Op maandag 23 maart 2015 20:32 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Leuk weetje. De user "IsaacCuenca" wist niet hoe vaak ik zijn ma heb ontmaagd.
[..]
Biggie doen omdat iemand je de overwinning gunt en dan geen rematch durven. Wat een pussy ben je dan.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
nee man 1 keer spelen met harde lag was wel genoeg
quote:Op maandag 23 maart 2015 20:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Biggie doen omdat iemand je de overwinning gunt en dan geen rematch durven. Wat een pussy ben je dan.
na een overwinning moet je niet meer spelen, die fout heb ik ook gemaakt. neem je glorie en ga feesten.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
nee man 1 keer spelen met harde lag was wel genoeg
quote:Op maandag 23 maart 2015 20:34 schreef Der_Mann het volgende:
in mijn hart was mijn laatste match de overwinning op dp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |