GMTAquote:
Wie ben jij om te bepalen wat mijn problemen zijn?quote:Op maandag 23 maart 2015 20:45 schreef Nestalgie het volgende:
Beseffen jullie wel dat de problemen die jullie hebben helemaal niet zo groot zijn als jullie ze maken. Relativeren mensen..
Geldt dat voor iedereen?quote:Op maandag 23 maart 2015 20:45 schreef Nestalgie het volgende:
Beseffen jullie wel dat de problemen die jullie hebben helemaal niet zo groot zijn als jullie ze maken. Relativeren mensen..
oh jij was hetquote:
quote:Op maandag 23 maart 2015 20:45 schreef Nestalgie het volgende:
quote:Op maandag 23 maart 2015 20:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wie ben jij om te bepalen wat mijn problemen zijn?
Ik bepaal nergens wat jou problemen zijn. Jij hebt jouw problemen, ik de mijne en hij de zijne. Maar wat ik zeg is dat jij bepaalt hoe erg jouw probleem is. Hoe groot je nu ook denkt dat het is.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wie ben jij om te bepalen wat mijn problemen zijn?
ok dr philquote:Op maandag 23 maart 2015 20:51 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ik bepaal nergens wat jou problemen zijn. Jij hebt jouw problemen, ik de mijne en hij de zijne. Maar wat ik zeg is dat jij bepaalt hoe erg jouw probleem is. Hoe groot je nu ook denkt dat het is.
Weet je hoe erg het is om die gore kutduif in mijn dakgoot 10 uur per dag zijn longen uit zijn lijf te horen schreeuwenquote:Op maandag 23 maart 2015 20:45 schreef Nestalgie het volgende:
Knal m erafquote:Op maandag 23 maart 2015 20:53 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Weet je hoe erg het is om die gore kutduif in mijn dakgoot 10 uur per dag zijn longen uit zijn lijf te horen schreeuwen
molotov op je dakgoot gooienquote:Op maandag 23 maart 2015 20:53 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Weet je hoe erg het is om die gore kutduif in mijn dakgoot 10 uur per dag zijn longen uit zijn lijf te horen schreeuwen
Doe je wel.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:51 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ik bepaal nergens wat jou problemen zijn. Jij hebt jouw problemen, ik de mijne en hij de zijne. Maar wat ik zeg is dat jij bepaalt hoe erg jouw probleem is. Hoe groot je nu ook denkt dat het is.
Erg vervelend, maar liever een duif constant aan moeten horen dan in een oorlogsgebied leven waar je constant knallen en explosies hoort. Waarbij je elke dag vreest voor je leven, je zorgen maakt of je je familie nog terug ziet, of je wel gaat eten die dag, of je wel in slaap komt, of je niet wordt meegenomen, en een soldaat voor de vijand wordt gemaakt. Maar een duif is ook heel erg hoor.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:53 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
wowquote:Op maandag 23 maart 2015 20:57 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Erg vervelend, maar liever een duif constant aan moeten horen dan in een oorlogsgebied leven waar je constant knallen en explosies hoort. Waarbij je elke dag vreest voor je leven, je zorgen maakt of je je familie nog terug ziet, of je wel gaat eten die dag, of je wel in slaap komt, of je niet wordt meegenomen, en een soldaat voor de vijand wordt gemaakt. Maar een duif is ook heel erg hoor.
quote:
quote:Op maandag 23 maart 2015 20:45 schreef Nestalgie het volgende:
Beseffen jullie wel dat de problemen die jullie hebben helemaal niet zo groot zijn als jullie ze maken.
Goede vergelijking welquote:Op maandag 23 maart 2015 20:57 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Erg vervelend, maar liever een duif constant aan moeten horen dan in een oorlogsgebied leven waar je constant knallen en explosies hoort. Waarbij je elke dag vreest voor je leven, je zorgen maakt of je je familie nog terug ziet, of je wel gaat eten die dag, of je wel in slaap komt, of je niet wordt meegenomen, en een soldaat voor de vijand wordt gemaakt. Maar een duif is ook heel erg hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |