Omdat mijn enige referentiekader ikzelf ben. Dus als ik 3 problemen heb en één is het grootste dan is dat voor mij een groot probleem, ja.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:51 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ik bepaal nergens wat jou problemen zijn. Jij hebt jouw problemen, ik de mijne en hij de zijne. Maar wat ik zeg is dat jij bepaalt hoe erg jouw probleem is. Hoe groot je nu ook denkt dat het is.
Nam ie nog een hap?quote:Op maandag 23 maart 2015 21:00 schreef tetouaribo het volgende:
Ik had laatst samen met een mattie een broodje gehaald. Had er een kraai op zijn broodje gescheten
Zei ik ook alquote:Op maandag 23 maart 2015 21:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Waarom niet, als hij rechts schijt kun je links toch eten?
quote:Op maandag 23 maart 2015 20:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Goede vergelijking welEen vergelijking tussen 2 levens. We zijn allemaal maar een leven die opeens op deze wereld zijn beland. Neem jezelf als voorbeeld; je was op eens hier en je hebt je eigen struggles en alles meegemaakt, dingen die alleen op jou invloed hebben gehad. Jij weet alleen waar je mee zit, hoe je denkt en hoe je je over dingen voelt. Niemand anders zal je volledig begrijpen, Maar je wil wel begrepen worden, we kunnen deze wereld veranderen door een ander leven, wat eigenlijk niks van jou verschilt alleen dat hij andere gebeurtenissen in zijn leven heeft geha, zo goed mogelijk proberen te begrijpen. En dat hij daardoor een ander mens is. Maar net als jou bekijkt hij alles van uit zijn eigen perspectief en weet hij niet beter. Het zijn allemaal zaken waar we zelf niet voor gekozen hebben maar die zo zijn zoals ze zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als we ons zo goed mogelijk in andere verplaatsen, zullen we ze begrijpen, ze respecteren en empathie voor ze voelen. We zijn dan veel meer bereid elkaar te helpen en je zal ook zelf geholpen worden.
De eerst volgende revolutie zal vooral mentaal plaats vinden, mensen zullen dit gaan inzien en dat zal een veel minder egoïstische wereld opleveren.
Probeer te begrijpen dat een ander niks aan het leven wat hij leeft kan doen, en probeer te kijken naar wat hij er van probeert te maken ongeacht zijn of haar problemen.
Het gaat om de intentie van de actie.
niet gelezenquote:Op maandag 23 maart 2015 21:05 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Een vergelijking tussen 2 levens. We zijn allemaal maar een leven die opeens op deze wereld zijn beland. Neem jezelf als voorbeeld; je was op eens hier en je hebt je eigen struggles en alles meegemaakt, dingen die alleen op jou invloed hebben gehad. Jij weet alleen waar je mee zit, hoe je denkt en hoe je je over dingen voelt. Niemand anders zal je volledig begrijpen, Maar je wil wel begrepen worden, we kunnen deze wereld veranderen door een ander leven, wat eigenlijk niks van jou verschilt alleen dat hij andere gebeurtenissen in zijn leven heeft geha, zo goed mogelijk proberen te begrijpen. En dat hij daardoor een ander mens is. Maar net als jou bekijkt hij alles van uit zijn eigen perspectief en weet hij niet beter. Het zijn allemaal zaken waar we zelf niet voor gekozen hebben maar die zo zijn zoals ze zijn.
Als we ons zo goed mogelijk in andere verplaatsen, zullen we ze begrijpen, ze respecteren en empathie voor ze voelen. We zijn dan veel meer bereid elkaar te helpen en je zal ook zelf geholpen worden.
De eerst volgende revolutie zal vooral mentaal plaats vinden, mensen zullen dit gaan inzien en dat zal een veel minder egoïstische wereld opleveren.
Probeer te begrijpen dat een ander niks aan het leven wat hij leeft kan doen, en probeer te kijken naar wat hij er van probeert te maken ongeacht zijn of haar problemen.
Het gaat om de intentie van de actie.
Dat snap ik, maar wat als je het positieve van dat probleem gaat in zien. Dat het 1. een veel erger probleem had kunnen zijn. 2. Dit probleem je mentaal verder gaat brengen. en 3. Je met heel veel dingen gezegend bent maar doordat je teveel focust op je probleem je zegeningen in het leven vergeet.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Omdat mijn enige referentiekader ikzelf ben. Dus als ik 3 problemen heb en één is het grootste dan is dat voor mij een groot probleem, ja.
Hoe krijg je dat dan voor mekaar?quote:Op maandag 23 maart 2015 21:07 schreef Hadtjememaar het volgende:
Ik wou dat ik een abonnement had. Al twee notes gehad
Geen idee heb werkelijk waar niets misdaanquote:
Terechtquote:Op maandag 23 maart 2015 21:07 schreef Hadtjememaar het volgende:
Ik wou dat ik een abonnement had. Al twee notes gehad
Wickedman huis-tuin-en-keuken-psychologie houd je maar lekker voor jezelf mijn beste jongen.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:07 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar wat als je het positieve van dat probleem gaat in zien. Dat het 1. een veel erger probleem had kunnen zijn. 2. Dit probleem je mentaal verder gaat brengen. en 3. Je met heel veel dingen gezegend bent maar doordat je teveel focust op je probleem je zegeningen in het leven vergeet.
Krijg je nog je oude account terug?quote:Op maandag 23 maart 2015 21:08 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Geen idee heb werkelijk waar niets misdaan
Dan blijf jij maar lekker pessimistisch en ga je huilen om je probleem.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wickedman huis-tuin-en-keuken-psychologie houd je maar lekker voor jezelf mijn beste jongen.
Is geen foutquote:Op maandag 23 maart 2015 21:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je dt-fout staat wel beetje knullig nu
Ow, wel raar dan :s Ook niks terug gehad op de mail?quote:
Ik maar 3quote:Op maandag 23 maart 2015 21:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb ook al tientallen notes, maar ik ga Danny niet nog meer sponsoren. Ik zit al vaak genoeg naar ads te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |