Waarom zou je dat doen?quote:Op maandag 23 maart 2015 19:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als je emancipatie wil kan ik het ook wel bij jou doortrekken.
IN VOORBEREIDING?!!?!?!?quote:Op maandag 23 maart 2015 19:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik had dit al in de voorbereiding
[KLB Skye SC] Frass Frass Frass
KAPEN? MIJN LAPO. Alleen maar sukkeltjes hier.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het is nogal moeilijk om te kapen als je eerst de titel nog moet intypen enzo
lijkt door die benen maar scheelt twee cmquote:Op maandag 23 maart 2015 19:41 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
haha die is twee koppen groter dan jij joh.
Omdat die dat zelf zei?quote:Op maandag 23 maart 2015 19:41 schreef Gridlok het volgende:
Waarom denken mensen dat het mortaxx is?
Ik weet het 110% zeker.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:41 schreef Gridlok het volgende:
Waarom denken mensen dat het mortaxx is?
hier doen we niet aan liefdadigheid, dit is oorlog. iedereen voor zichzelf. als je je aan de regels wilt houden ben je hier aan het verkeerde adres.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:41 schreef DjeDje het volgende:
[..]
KAPEN? MIJN LAPO. Alleen maar sukkeltjes hier.
Oh ok, dus ze is 1,64m?quote:Op maandag 23 maart 2015 19:42 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
lijkt door die benen maar scheelt twee cm
Omdat jij het idee had dat ik alleen zo tegen Mortie doe omdat het geen vrouw is. Ik dacht dat jij dus dezelfde behandeling wilde?quote:
Jij bent soms echt vermoeiend ;squote:Op maandag 23 maart 2015 19:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Omdat jij het idee had dat ik alleen zo tegen Mortie doe omdat het geen vrouw is. Ik dacht dat jij dus dezelfde behandeling wilde?
Zelfde behandelingquote:Op maandag 23 maart 2015 19:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Omdat jij het idee had dat ik alleen zo tegen Mortie doe omdat het geen vrouw is. Ik dacht dat jij dus dezelfde behandeling wilde?
Ik had dit: [KLB Skye SC] Skyegodinquote:Op maandag 23 maart 2015 19:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik had dit al in de voorbereiding
[KLB Skye SC] Frass Frass Frass
Dat impliceerde ik er niet mee.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
misschien moeten we ze samenvoegen tot [KLB Skye SC] Frass Skyegodin Frassquote:Op maandag 23 maart 2015 19:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik had dit: [KLB Skye SC] Skyegodin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |