dm is ook goedquote:Op maandag 23 maart 2015 21:22 schreef madeliefff het volgende:
ffe kijken of ik mezelf eraf kan fotoshoppen
haha liesquote:
Ik heb flink wat geleerd van deze post.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:24 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Je neemt het veels te persoonlijk op. Mijn aller eerste bericht was in het algemeen. Maar blijkbaar worstel je met een probleem waar ik inderdaad niks van weet. Ik ga je niet wijzen hoe je moet leven, ik wens je succes met je probleem en ik hoop werkelijk dat het goed komt. Ik weet alleen wel dat we met een vreedzamere houding verder gekomen. Het lijkt nu alsof jij je aangevallen voelt en dat zou een strijd moeten beteken. Terwijl ik totaal geen strijd met je wil voeren want dan bereiken we niks.
quote:Op maandag 23 maart 2015 21:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ben al twee keer klaargekomen toen ik dezen gifs zag
Naast Nestalgie zijn er nog een aantal users die wel een naamswijziging naar "opgezegd_23032015" kunnen gebruiken.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Had wel een iets groter probleem verwacht eigenlijk, kan me wel voorstellen dat Nestalgie vindt dat je problemen niks voorstellen.
Namen en rugnummers?quote:Op maandag 23 maart 2015 21:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Naast Nestalgie zijn er nog een aantal users die wel een naamswijziging naar "opgezegd_23032015" kunnen gebruiken.
Ik vind dat dit gelijk staat aan foto's posten dus maar even een TR'tje gedaan.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
haha allemaal google afbeeldingen zoeken op mortaxx fok
watquote:Op maandag 23 maart 2015 21:26 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Waar zie jij bril dan
[ afbeelding ]
Ik wil wel een strijd met jou voeren. Wat nu?quote:Op maandag 23 maart 2015 21:24 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Je neemt het veels te persoonlijk op. Mijn aller eerste bericht was in het algemeen. Maar blijkbaar worstel je met een probleem waar ik inderdaad niks van weet. Ik ga je niet wijzen hoe je moet leven, ik wens je succes met je probleem en ik hoop werkelijk dat het goed komt. Ik weet alleen wel dat we met een vreedzamere houding verder gekomen. Het lijkt nu alsof jij je aangevallen voelt en dat zou een strijd moeten beteken. Terwijl ik totaal geen strijd met je wil voeren want dan bereiken we niks.
Dat deed ik net srsquote:Op maandag 23 maart 2015 21:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
haha allemaal google afbeeldingen zoeken op mortaxx fok
kutquote:Op maandag 23 maart 2015 21:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind dat dit gelijk staat aan foto's posten dus maar even een TR'tje gedaan.
die eerste twee afbeeldingenquote:
Ik wou eigenlijk gamen en daarna een boek lezen, maar ben wel benieuwd naar wat je te vertellen hebt. Zeg t maar jongen.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik wil wel een strijd met jou voeren. Wat nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |