mooi hequote:
vergeet jezelf nietquote:Op maandag 23 maart 2015 21:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoink581
chevycaprice
frozen-assassin
mcgycmygmyg
wickedmen
haan33
schieten mij zo te binnen
Wat is er mis met hoink en frozen-assassin?quote:Op maandag 23 maart 2015 21:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoink581
chevycaprice
frozen-assassin
mcgycmygmyg
wickedmen
haan33
"Als je de bal je niet hebt kun je ook niet scoren."quote:Op maandag 23 maart 2015 21:27 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk gamen en daarna een boek lezen, maar ben wel benieuwd naar wat je te vertellen hebt. Zeg t maar jongen.
ja viel mij ook al op.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:28 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
mooi heEn onwijs veel van badtripbob
quote:
hoink censureert Korps Der Plagen en frozen heeft een bepaalde attitude die me niet bevaltquote:Op maandag 23 maart 2015 21:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat is er mis met hoink en frozen-assassin?
Oneens, ligt er aan wat je doel is. Als jij een gezamenlijk doel hebt als de speler die wel de bal heeft, en hij scoort, scoor jij ook.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
"Als je de bal je niet hebt kun je ook niet scoren."
Eens of oneens?
quote:
paar maanden geleden bestond deze lijst geheel uit mijn naamquote:Op maandag 23 maart 2015 21:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoink581
chevycaprice
frozen-assassin
mcgycmygmyg
wickedmen
haan33
Ik vind dat je aardig butthurt bent.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoink censureert Korps Der Plagen en frozen heeft een bepaalde attitude die me niet bevalt
De ordening van Kees van Beijnum.quote:
Het doel is een net, 2 palen en een lat.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:29 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Oneens, ligt er aan wat je doel is. Als jij een gezamenlijk doel hebt als de speler die wel de bal heeft, en hij scoort, scoor jij ook.
Nu ben je irrelevant.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
paar maanden geleden bestond deze lijst geheel uit mijn naam
ik heb zelf een hekel aan literatuurquote:Op maandag 23 maart 2015 21:30 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
De ordening van Kees van Beijnum.
Goed literatuur stuk, ben nu pas op hfst 3 dus kan nog niet veel vertellen.
Nee dat is het doel ja. Maar wat is de reden dat je het speelt. Is het voor het geld? Krijg je toch wel betaald en scoor je. Doe je het om te winnen? Kom je zo dichter bij de winst en scoor je. Doe je het voor de roem en fame? Dan scoor je niet nee. Het gaat er om waar voor je het doet, zoals ik al zei het gaat om de intenties.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Het doel is een net, 2 palen en een lat.
Wat lees jij zoal?quote:Op maandag 23 maart 2015 21:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
ik heb zelf een hekel aan literatuur
lekker met je moeder warm op de bank zitten terwijl ze thee voor je zetquote:Op maandag 23 maart 2015 21:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ook, heb een tering hekel aan op kamers wonen
handen boven de dekensquote:Op maandag 23 maart 2015 21:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
ik wil je wel onder komen stoppen vanavond
Wat als de intentie van de een leugen blijkt te zijn?quote:Op maandag 23 maart 2015 21:31 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Nee dat is het doel ja. Maar wat is de reden dat je het speelt. Is het voor het geld? Krijg je toch wel betaald en scoor je. Doe je het om te winnen? Kom je zo dichter bij de winst en scoor je. Doe je het voor de roem en fame? Dan scoor je niet nee. Het gaat er om waar voor je het doet, zoals ik al zei het gaat om de intenties.
Hoe oud was je toen je uit huis ging?quote:Op maandag 23 maart 2015 21:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ook, heb een tering hekel aan op kamers wonen
12 toen moest hij naar een instellingquote:Op maandag 23 maart 2015 21:32 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Hoe oud was je toen je uit huis ging?
lekker films kijken met een deken overquote:Op maandag 23 maart 2015 21:32 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
lekker met je moeder warm op de bank zitten terwijl ze thee voor je zet
Reageer eerst op je vorige vraag aub, ben benieuwd naar jouw mening.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat als de intentie van de een leugen blijkt te zijn?
21.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:32 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Hoe oud was je toen je uit huis ging?
En dat zijn wat voor boeken?quote:Op maandag 23 maart 2015 21:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
de historia, Ekoland en de Boerderij
Ik heb geen mening, ik stel alleen vragen.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:33 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Reageer eerst op je vorige vraag aub, ben benieuwd naar jouw mening.
quote:Op maandag 23 maart 2015 21:34 schreef housesoftheholy het volgende:
Rot nou eens op met die grafgifjes
doorgaan met die gifjes jongensquote:Op maandag 23 maart 2015 21:34 schreef housesoftheholy het volgende:
Je houdt van me ehquote:Op maandag 23 maart 2015 21:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
elke keer als jij wat zegt moet ik denken aan het gemeende hartje van vanmiddag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |