Ik jank niet om mijn problemen. Weet sowieso niet waarom jij je specifiek op mij richt eigenlijks.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:11 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Dan blijf jij maar lekker pessimistisch en ga je huilen om je probleem.
Niks tegen jou hoor, maar jij reageerde eerst inhoudelijk, ik reageerde en opeens wou je het niet meer horen. Tja.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik jank niet om mijn problemen. Weet sowieso niet waarom jij je specifiek op mij richt eigenlijks.
Maar goed, als je een probleem hebt zoals je woont in Palestina en je huis is kapot gebombardeerd moet je inderdaad denken: A"aajoh. Gelukkig heb ik nu een grote tuin!"
Omdat jij je net opgedane propedeuse-theorie maar lekker op een 16 jarige snolletje gaat toepassen in plaats van mij de les proberen te lezen.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:15 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Niks tegen jou hoor, maar jij reageerde eerst inhoudelijk, ik reageerde en opeens wou je het niet meer horen. Tja.
Als ze ons niet haat, mag ze w.m.b. ook best oprotten.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hoezo? Jij haat ons, nou prima. Dan rot je toch op?
Zeg het ze! ZEG HET ZE!quote:Op maandag 23 maart 2015 21:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Omdat jij je net opgedane propedeuse-theorie maar lekker op een 16 jarige snolletje gaat toepassen in plaats van mij de les proberen te lezen.
Ja, maar dan ben je een gemene, chronisch chagrijnige-hond.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als ze ons niet haat, mag ze w.m.b. ook best oprotten.
Ik vind het ook niets, jij bent veel bijzonderder.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:17 schreef madeliefff het volgende:
wat hebben jullie met die sky? saaie look
inb4: madeliefff is jelly
Dan moet je er toch helemaal niet op in gaan vriend. Luister ik ga je niet oordelen. Maar ik probeer mensen wat bij te brengen, als jij onwetend wil blijven mij best. Maar niet doen alsof jij alles weet terwijl jij maar doet wat je wordt verteld ipv zelf na te denkenquote:Op maandag 23 maart 2015 21:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Omdat jij je net opgedane propedeuse-theorie maar lekker op een 16 jarige snolletje gaat toepassen in plaats van mij de les proberen te lezen.
Zullen we samen een roedel vormen en forum voor forum de boel zuiveren? Ik weet nog wel een chagarijnig meisje die mee wilt doen.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, maar dan ben je een gemene, chronisch chagrijnige-hond.
jij hebt smaakquote:Op maandag 23 maart 2015 21:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik vind het ook niets, jij bent veel bijzonderder.
je bent zelf een saaie lookquote:Op maandag 23 maart 2015 21:17 schreef madeliefff het volgende:
Jaloers dat je niet zo mooi bentquote:Op maandag 23 maart 2015 21:17 schreef madeliefff het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |