Ik 16 en ik woon nu ook op kamers. Relatief gezien is mijn situatie in dat opzicht erger. Maar dan bedenk ik me weer dat er mensen zijn die helemaal geen moeder hebben en of wat dan ook. En dan voel ik me weer gezegend, snap je waar ik heen ga?quote:
Werkelijk waar briljantquote:Op maandag 23 maart 2015 21:35 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ik 16 en ik woon nu ook op kamers. Relatief gezien is mijn situatie in dat opzicht erger. Maar dan bedenk ik me weer dat er mensen zijn die helemaal geen moeder hebben en of wat dan ook. En dan voel ik me weer gezegend, snap je waar ik heen ga?
Ik haat jou ook minder dan de restquote:Op maandag 23 maart 2015 21:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik stoor me minder aan jou dan aan de rest van de wereld.
Den Haag centraal?quote:Op maandag 23 maart 2015 21:35 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ik 16 en ik woon nu ook op kamers. Relatief gezien is mijn situatie in dat opzicht erger. Maar dan bedenk ik me weer dat er mensen zijn die helemaal geen moeder hebben en of wat dan ook. En dan voel ik me weer gezegend, snap je waar ik heen ga?
quote:Op maandag 23 maart 2015 21:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik stoor me minder aan jou dan aan de rest van de wereld.
ik haat jullie wel allebeiquote:Op maandag 23 maart 2015 21:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik haat jou ook minder dan de rest
Hjb teef, je houdt van onsquote:Op maandag 23 maart 2015 21:36 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
ik haat jullie wel allebei.
Aha je probeert mij uit te vogelen maar wil weinig over je zelf vrijgeven.. Angst? Schaamte? Trots? Je wil de dominerende rol in dit gesprek voeren en informatie te krijgen maar niks te geven. Een ondervraging of interview. Nah geen goed gesprek.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik heb geen mening, ik stel alleen vragen.
Dus je voelt je goed omdat je het beter hebt dan anderen?quote:Op maandag 23 maart 2015 21:35 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Junkie ben je ook he.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:35 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Jij probeert gewoon halsstarrig je typetje in stand te houden, stiekem hou je gewoon van ons.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:36 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
ik haat jullie wel allebei.
Ik was op zoek naar een strijd, niet naar een goed gesprek. We hebben nu niet dezelfde doelen. Snap je waar ik heen ga?quote:Op maandag 23 maart 2015 21:37 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Aha je probeert mij uit te vogelen maar wil weinig over je zelf vrijgeven.. Angst? Schaamte? Trots? Je wil de dominerende rol in dit gesprek voeren en informatie te krijgen maar niks te geven. Een ondervraging of interview. Nah geen goed gesprek.
wil je wel weer die pruik opdoenquote:Op maandag 23 maart 2015 21:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Uiteraard, ik hou niet van wincest play.
Utrecht CS?quote:Op maandag 23 maart 2015 21:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik was op zoek naar een strijd, niet naar een goed gesprek. We hebben nu niet dezelfde doelen. Snap je waar ik heen ga?
Nee ik voel me er niet goed door, maar ik ben dankbaar voor de situatie die ik heb.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:37 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
Dus je voelt je goed omdat je het beter hebt dan anderen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |