Ik 16 en ik woon nu ook op kamers. Relatief gezien is mijn situatie in dat opzicht erger. Maar dan bedenk ik me weer dat er mensen zijn die helemaal geen moeder hebben en of wat dan ook. En dan voel ik me weer gezegend, snap je waar ik heen ga?quote:
Werkelijk waar briljantquote:Op maandag 23 maart 2015 21:35 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ik 16 en ik woon nu ook op kamers. Relatief gezien is mijn situatie in dat opzicht erger. Maar dan bedenk ik me weer dat er mensen zijn die helemaal geen moeder hebben en of wat dan ook. En dan voel ik me weer gezegend, snap je waar ik heen ga?
Ik haat jou ook minder dan de restquote:Op maandag 23 maart 2015 21:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik stoor me minder aan jou dan aan de rest van de wereld.
Den Haag centraal?quote:Op maandag 23 maart 2015 21:35 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ik 16 en ik woon nu ook op kamers. Relatief gezien is mijn situatie in dat opzicht erger. Maar dan bedenk ik me weer dat er mensen zijn die helemaal geen moeder hebben en of wat dan ook. En dan voel ik me weer gezegend, snap je waar ik heen ga?
quote:Op maandag 23 maart 2015 21:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik stoor me minder aan jou dan aan de rest van de wereld.
ik haat jullie wel allebeiquote:Op maandag 23 maart 2015 21:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik haat jou ook minder dan de rest
Hjb teef, je houdt van onsquote:Op maandag 23 maart 2015 21:36 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
ik haat jullie wel allebei.
Aha je probeert mij uit te vogelen maar wil weinig over je zelf vrijgeven.. Angst? Schaamte? Trots? Je wil de dominerende rol in dit gesprek voeren en informatie te krijgen maar niks te geven. Een ondervraging of interview. Nah geen goed gesprek.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik heb geen mening, ik stel alleen vragen.
Dus je voelt je goed omdat je het beter hebt dan anderen?quote:Op maandag 23 maart 2015 21:35 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Junkie ben je ook he.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:35 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Jij probeert gewoon halsstarrig je typetje in stand te houden, stiekem hou je gewoon van ons.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:36 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
ik haat jullie wel allebei.
Ik was op zoek naar een strijd, niet naar een goed gesprek. We hebben nu niet dezelfde doelen. Snap je waar ik heen ga?quote:Op maandag 23 maart 2015 21:37 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Aha je probeert mij uit te vogelen maar wil weinig over je zelf vrijgeven.. Angst? Schaamte? Trots? Je wil de dominerende rol in dit gesprek voeren en informatie te krijgen maar niks te geven. Een ondervraging of interview. Nah geen goed gesprek.
wil je wel weer die pruik opdoenquote:Op maandag 23 maart 2015 21:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Uiteraard, ik hou niet van wincest play.
Utrecht CS?quote:Op maandag 23 maart 2015 21:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik was op zoek naar een strijd, niet naar een goed gesprek. We hebben nu niet dezelfde doelen. Snap je waar ik heen ga?
Nee ik voel me er niet goed door, maar ik ben dankbaar voor de situatie die ik heb.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:37 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
Dus je voelt je goed omdat je het beter hebt dan anderen?
Mijn borsthaarpruik?quote:Op maandag 23 maart 2015 21:39 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wil je wel weer die pruik opdoen
Goed zo jongen, zouden meer mensen moeten zijnquote:Op maandag 23 maart 2015 21:39 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Nee ik voel me er niet goed door, maar ik ben dankbaar voor de situatie die ik heb.
Fijne avond nog vriend, ik hoop dat je ooit je geluk vind en wat minder zuur wordt.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik was op zoek naar een strijd, niet naar een goed gesprek. We hebben nu niet dezelfde doelen. Snap je waar ik heen ga?
ok, da's mooiquote:Op maandag 23 maart 2015 21:39 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Nee ik voel me er niet goed door, maar ik ben dankbaar voor de situatie die ik heb.
Ik vind taart bakken leuker, maar heb dat voor jou over.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, zullen we samen koekjes bakken?
Want geluk en zuur gaan niet samen?quote:Op maandag 23 maart 2015 21:40 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Fijne avond nog vriend, ik hoop dat je ooit je geluk vind en wat minder zuur wordt.
quote:
fuck it ,de foto word er alleen maar raar van.quote:
ik wil jullie geen nachtmerries bezorgenquote:Op maandag 23 maart 2015 21:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wees niet zo bang jezelf bloot te geven, je bent geweldig zoals je bent.
quote:
Heb je nog een lekkere taart in de planning staan?quote:Op maandag 23 maart 2015 21:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind taart bakken leuker, maar heb dat voor jou over.
zuur brandt, waarschijnlijk brandt daardoor je geluk opquote:Op maandag 23 maart 2015 21:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Want geluk en zuur gaan niet samen?
Jawel hoorquote:Op maandag 23 maart 2015 21:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik zei koekjes want ik wil het niet te laat maken, moet morgen vroeg op.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind taart bakken leuker, maar heb dat voor jou over.
ga krassen man nep deprimistquote:Op maandag 23 maart 2015 21:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij heel lelijk bent.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:40 schreef madeliefff het volgende:
[..]
fuck it ,de foto word er alleen maar raar van.
[..]
ik wil jullie geen nachtmerries bezorgen
Dat probeer ik dus ook mensen een beetje bij te laten in zien, thanks!quote:Op maandag 23 maart 2015 21:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Goed zo jongen, zouden meer mensen moeten zijn
Neequote:Op maandag 23 maart 2015 21:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb je nog een lekkere taart in de planning staan?
was grapje tochquote:Op maandag 23 maart 2015 21:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij heel lelijk bent.
Als ik een zure mat eet ben ik intens gelukkig. Hoe verklaar jij dat dan?quote:Op maandag 23 maart 2015 21:41 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
zuur brandt, waarschijnlijk brandt daardoor je geluk op
Ik zei toch al oké, maar nu hoeft het niet meer, hoop dat je stikt in je koekjes.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik zei koekjes want ik wil het niet te laat maken, moet morgen vroeg op.
quote:Op maandag 23 maart 2015 21:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Als ik een zure mat eet ben ik intens gelukkig. Hoe verklaar jij dat dan?
wil ook wel met je whatsappenquote:Op maandag 23 maart 2015 21:42 schreef madeliefff het volgende:
jullie gaan snellll. oma houd hetn iet bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |