Nope, door banaan en ei is het best vloeibaar.quote:
Oohquote:Op maandag 23 maart 2015 16:17 schreef -Peach het volgende:
[..]
Nope, door banaan en ei is het best vloeibaar.
Ja maar dan past het nog niet volgens mij. Of ik ben dom.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:10 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Soms moet je het dopje van de pomp eraf draaien en andersom erop zetten bij een handpompje. Maar die dingen zijn altijd ingewikkeld.
Ja, je bent domquote:Op maandag 23 maart 2015 16:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja maar dan past het nog niet volgens mij. Of ik ben dom.
Als je er veel havermout doorheen doet, zou water wel kunnen denk ik. Als het maar vloeibaar is.quote:
Okidokiquote:Op maandag 23 maart 2015 16:18 schreef -Peach het volgende:
[..]
Als je er veel havermout doorheen doet, zou water wel kunnen denk ik. Als het maar vloeibaar is.
Whahaquote:Op maandag 23 maart 2015 16:26 schreef Qwea het volgende:
https://xxlnutrition.com/(...)753/QSZGS3P51RKE.JPG
Sjezus, die spraytan op het hoofd
Haaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahahahha.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:26 schreef Qwea het volgende:
quote:Op maandag 23 maart 2015 16:26 schreef Qwea het volgende:
Wat zal die gebaald hebben zegquote:Op maandag 23 maart 2015 16:26 schreef Qwea het volgende:
Typoquote:
O-M-Gquote:Op maandag 23 maart 2015 17:00 schreef gcjoel het volgende:
Wat is dit?
http://www.telegraaf.nl/v(...)e_te_zondigen__.html
![]()
![]()
Dit leest als een 'De Speld' bericht.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:00 schreef gcjoel het volgende:
Wat is dit?
![]()
![]()
Ja, het is echtquote:Op maandag 23 maart 2015 17:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nou echt ik dacht, is het al 1 april?
Hoe val je niet af, stap 1 t/m7!quote:Op maandag 23 maart 2015 17:00 schreef gcjoel het volgende:
Wat is dit?
![]()
![]()
Beloon jezelf goed bezig!quote:Op maandag 23 maart 2015 17:12 schreef Lonaa het volgende:
Er staat helaas niet tussen: Je het een uurtje gesport, nu mag je wel een frikandel met mayo.
En ik heb een rotdag, dus een extra kroketje mag er wel bijquote:Op maandag 23 maart 2015 17:12 schreef Lonaa het volgende:
Er staat helaas niet tussen: Je het een uurtje gesport, nu mag je wel een frikandel met mayo.
Ja hoor. Wel 2!quote:Op maandag 23 maart 2015 17:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
En ik heb een rotdag, dus een extra kroketje mag er wel bij
En een grote friet special, want als je je rot voelt, moet je wel écht iets pakken wat je goed doet voelen!quote:Op maandag 23 maart 2015 17:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
En ik heb een rotdag, dus een extra kroketje mag er wel bij
Ja, ben er nu tochquote:Op maandag 23 maart 2015 17:18 schreef -Peach het volgende:
[..]
En een grote friet special, want als je je rot voelt, moet je wel écht iets pakken wat je goed doet voelen!
En een McFlurryquote:
Awhquote:Op maandag 23 maart 2015 17:26 schreef CrunchySelf het volgende:
Wij mannen mogen dit nietook niet eerlijk
Ik help je graag van je probleem af hoorquote:Op maandag 23 maart 2015 17:24 schreef Maraca het volgende:
En dan zit ik hier met een verse zalmforel in de oven, terwijl ik dus ook gewoon naar de snackbar mag van dat artikel.Geen wonder dat het niet opschiet met afvallen
vis is al opquote:Op maandag 23 maart 2015 17:35 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik help je graag van je probleem af hoor
Maar, dat zie je toch zelf in de spiegel ook?????quote:Op maandag 23 maart 2015 16:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wat zal die gebaald hebben zeg![]()
Meestal doen ze het hoofd ook gewoon alleen met make-up
Maar dat is te laat, je krijgt het er niet meer af?quote:Op maandag 23 maart 2015 18:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar, dat zie je toch zelf in de spiegel ook?????
Dat heb ik vaak met bijv. pasta, duurt ff voordat mn lijf doorheeft dat er wel eten in zit ofzo? Negeren helpt t bestequote:Op maandag 23 maart 2015 19:08 schreef Qwea het volgende:
Hoe dan. Net mijn eten op en ik heb alweer honger.
Ach, ik heb over 45 min nog 600g kwarkquote:Op maandag 23 maart 2015 19:11 schreef -Peach het volgende:
[..]
Dat heb ik vaak met bijv. pasta, duurt ff voordat mn lijf doorheeft dat er wel eten in zit ofzo? Negeren helpt t beste
Dat heb ik ook altijd en bij rijst ook! Zo irritant!quote:Op maandag 23 maart 2015 19:11 schreef -Peach het volgende:
[..]
Dat heb ik vaak met bijv. pasta, duurt ff voordat mn lijf doorheeft dat er wel eten in zit ofzo? Negeren helpt t beste
Jammerquote:
Rode koolquote:Op maandag 23 maart 2015 19:37 schreef sanger het volgende:
[..]
Jammer
Mijn rode kool was ook zeker lekker
Omnomnomquote:Op maandag 23 maart 2015 18:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maar dat is te laat, je krijgt het er niet meer af?
Mijn eten;
[ afbeelding ]
Het was nommm
Ja klopt had het gezien, ze zeggen bij comic con dat er niks aan de hand is en het gewoon doorgaat. Ik heb ze op FB en daar posten ze af en toe berichtjes erover. Schijnen een paar artiesten niet te komen ook, mja ik ken ze toch al nietquote:Op dinsdag 24 maart 2015 03:00 schreef Qwea het volgende:
Gcjoel???????
http://www.brainfreeze.be(...)aar-in-de-problemen/
http://www.opgeletopinternet.nl/index.php/topic,25739.0.html
Sterft online van deze berichten
Ik ben benieuwd of we voor een semi lege hal staanquote:Op dinsdag 24 maart 2015 07:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja klopt had het gezien, ze zeggen bij comic con dat er niks aan de hand is en het gewoon doorgaat. Ik heb ze op FB en daar posten ze af en toe berichtjes erover. Schijnen een paar artiesten niet te komen ook, mja ik ken ze toch al niet![]()
Goeiemorgen!
Ja haha, nja ik zag op de jaarbeurs site wel gewoon staan dat het er is.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 07:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of we voor een semi lege hal staan
Goeiemorgen
ach, anders kun je altijd utreg nog inquote:Op dinsdag 24 maart 2015 07:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja haha, nja ik zag op de jaarbeurs site wel gewoon staan dat het er is.
ze hebben jaarbeurs dus in ieder geval wel betaald denk ik dan. ach we zullen het zien! voor die acteurs enzo kwam ik al niet want dat is 3x niks.
Dit doet me denken aan Jersey Shorequote:Op maandag 23 maart 2015 16:26 schreef Qwea het volgende:
Nou echt. Het ziet er echt echf echt niet uit.quote:
Derp, wat naar dat het iedere keer zo'n pijn oplevert. En gelijk een corrigerende tik dat je steeds te snel weer begintquote:Op dinsdag 24 maart 2015 09:00 schreef Qwea het volgende:
Ik heb hardgelopen... Dat ging opzich keilekker maar voor mijn blessure ws veel te snelnu heb ik pijn.
Ik geef het maar gewoon op denk ik.
TELL US MOREquote:Op dinsdag 24 maart 2015 09:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou echt. Het ziet er echt echf echt niet uit.
Heb nog "mooi" verhaal straks. Zal als ik bij fysio klaar ben het ff in spoilers plaatsen. Ik zat echt zo van :!!!!!!!!!!! X500
Ja zeker. Om 14 uur belde ze dat ze toch maar niet kwamen, komen nu vandaag pasquote:Op maandag 23 maart 2015 19:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Rode koolnom..
Waren m'n collega's een beetje lief voor je vandaag?
jonge, doe dan ook gewoon es een keer rustig aan! Dadelijk moet je het zeker opgeven als je niet oplet.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 09:00 schreef Qwea het volgende:
Ik heb hardgelopen... Dat ging opzich keilekker maar voor mijn blessure ws veel te snelnu heb ik pijn.
Sowieso even koelen met ijs nu! Donderdag had ik ook heel erg pijn in mijn schenen, maar heb goed gekoeld en de volgende dag was het weg eigenlijk.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 09:00 schreef Qwea het volgende:
Cool! Wat voor loopje is het?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 09:32 schreef La_Tramposa het volgende:
Maraca, ik zie dat jij een hardloopwedstrijdje hebt dit weekend! Tof!
Zo, actief!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 09:54 schreef Lonaa het volgende:
Hallo.
Gisteren gewerkt tot half 3. 3 uur thuis. Nu alweer een uur up and running.
Tijd voor PT dadelijk
Dit sluimert al sinds oktober en het wordt er niet beter opquote:Op dinsdag 24 maart 2015 09:07 schreef -Peach het volgende:
[..]
jonge, doe dan ook gewoon es een keer rustig aan! Dadelijk moet je het zeker opgeven als je niet oplet.
Ons netwerk ligt er uit op t werk, hoera! Dan kun je dus echt geen zak meer, behalve wat aantekeningen uitwerken
Ja snap ik! Veel plezier alvast bij de PT.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:15 schreef Lonaa het volgende:
[..]
ben wel moe hoor.nu kopje koffie op het terras in de zon.
Dat is wel kakquote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dit sluimert al sinds oktober en het wordt er niet beter op
omdat je te vroeg gaat lopenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dit sluimert al sinds oktober en het wordt er niet beter op
Die moet er eigenlijk uitquote:Op dinsdag 24 maart 2015 09:32 schreef La_Tramposa het volgende:
Maraca, ik zie dat jij een hardloopwedstrijdje hebt dit weekend! Tof!
Ah jammer.. was een leuk wedstrijdje geweest! Volgend jaar dan misschienquote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:07 schreef Maraca het volgende:
[..]
Die moet er eigenlijk uitmag nog niet hardlopen en ik mag sowieso van mijn fysio niet meer deelnemen aan wedstrijden omdat ik dan over m'n grenzen ga
Ja ik kan ook niets inwerpen en niets nemen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:19 schreef sanger het volgende:
Je kunt toch ook alleen inwerpen en niets nemen?
Het meeste is toch niet lekkerquote:
Ik zie kinder bueno's , stroopwafels, gevulde koeken, auto drop, mars, genoeg andere dingen met chocola.quote:
Inwerpen voor het goede doelquote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja ik kan ook niets inwerpen en niets nemen.
maar hij staat nu 2 weken naast me
Tja, ik heb dan liever een reep pure chocola ipv die repenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:21 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik zie kinder bueno's , stroopwafels, gevulde koeken, auto drop, mars, genoeg andere dingen met chocola.
Oke, das misschien zoquote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:22 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Tja, ik heb dan liever een reep pure chocola ipv die repenGevulde koeken en stroopwafels vind ik ook alleen lekker als het 'goede' zijn, van de bakker of zo.
Jij ziet de mogelijkheden die ik ook zie! hahaquote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:21 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik zie kinder bueno's , stroopwafels, gevulde koeken, auto drop, mars, genoeg andere dingen met chocola.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jij ziet de mogelijkheden die ik ook zie! haha
Mijn probleem: ik vind bijna alles lekker wat snoep en koek betreft.
Alleen de bountys niet denk ik!
Ik ook, nja die kaugom mogen ze ook wel houden dat doet me niks.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:24 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ja, bounty is smerig. Rest zou ik allemaal eten
Ja hij zei er zeker niet bij de funsize reep? hahaquote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:26 schreef sanger het volgende:
Laatst hoorde ik een interview met iemand van Mars. Die vertelde vol trots dat iedere dag een Mars of Snickers prima in een verantwoord voedingspatroon pastte.....
Maar dta is niet dagelijks hequote:
Eens. Doe mij in dat geval de Kinder Bueno maar.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:29 schreef La_Tramposa het volgende:
Ach, als je één keer in de week ipv een banaan of een bak kwark een mars eet, is er niet veel aan de hand lijkt me.
Nope. Ook al geprobeerd. Niks lijkt te werken.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:41 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ja snap ik! Veel plezier alvast bij de PT.
[..]
Dat is wel kakvolledig rust helpt niet?
Drop eens fb link ajb?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:42 schreef gcjoel het volgende:
@ Qwea
Mijn tatoeëerder zou ook op DCC komen tatoeëren maar zet net op FB dat hij niet gaat.
Begin toch steeds meer het gevoel te krijgen dat die zaal half leeg gaat zijn zaterdag
FB doet het ff niet geloof ik.quote:
Vliegtuig? *kijkt*quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
FB doet het ff niet geloof ik.
Zit iedereen te posten over dat neergestortte vliegtuig ofzo?![]()
Legion tattoo zou dus komen en hebben afgezegd wat ze comiccon heeft niks geregeld betreffende GGD enzo. Andere artist die ook zou komen heeft zelfde bericht.
Maar je kan bij Nintendo wel Zelda maskers maken!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vliegtuig? *kijkt*
Afijn, lege hal zaterdag
hier! 1 euro maar!quote:
Stom!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nope. Ook al geprobeerd. Niks lijkt te werken.
Nogal veel koolhydraten in je lijstje!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:34 schreef La_Tramposa het volgende:
Hij was alsnog wel lekkerHet ging me ook meer om de absurditeit van zo'n grote sinaasappel.
Oja, laat ik ook eens een lijstje doen:
O: 250g magere kwark, bosbessen, havermout, lijnzaad, gojibessen
T: rozijnen, danoontje
L: 2 sneetjes notenbrood, enorme sinaasappel, samsonkoekje
T: banaan
T3: twijfel: ik heb nog 2 sneetjes brood met bietenhummus óf een appel
D: boerenomelet met sla, eventueel afbakbrood erbij.
Als ik én een appel, én de boterhammen eet, zit ik nog steeds op 1950 dus ruim onder wat ik mag eten.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nogal veel koolhydraten in je lijstje!
Notenbrood![]()
Ik zou voor de snack kijken hoeveel calorieën je nog wil eten, scheelt nogal flink 2 boterhammen of een appel![]()
Dan zou ik lekker de boterhammen eten, humusquote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:03 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Als ik én een appel, én de boterhammen eet, zit ik nog steeds op 1950 dus ruim onder wat ik mag eten.
En ik heb niet echt een reden om weinig koolhydraten te eten dus ik let daar ook niet bijzonder op
Valt inderdaad mee! (eiwitten wel erg laagquote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:05 schreef La_Tramposa het volgende:
Volgens de app trouwens:
Koolhydraat (48%)
Vet (36%)
Eiwitten (16%)
Terwijl ik normaal gesproken juist rond de 70% koolhydraten zitValt heel erg mee dus! Er zitten ook geen koolhydraten bij mijn D vandaag.
Ik heb wel het afbakbrood niet meegerekend maar ik denk ook dat ik dat aan alleen omelet en sla genoeg heb.
Ik moet er wel bij zeggen dat de D een beetje een inschatting is, ik heb 3 porties boerenomelet aangekruisd op myfatsecret, maar ik denk dat ik zo'n 2-3 eieren binnen zal krijgen + nog wat melk, dus ik vind het gek dat dat zo weinig eiwitten zijn.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Valt inderdaad mee! (eiwitten wel erg laag)
Maar waarschijnlijk door het brood bij je D in het lijstje lijkt het bijna allemaal carbs behalve je ontbijt zeg maar.
Ik zou echt honger houden met zo'n lijstje ik heb echt meer eiwitten nodig gedurende de dag.
Vind ik ook belangrijk hoor, eten wat je lekker vind.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:13 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik moet er wel bij zeggen dat de D een beetje een inschatting is, ik heb 3 porties boerenomelet aangekruisd op myfatsecret, maar ik denk dat ik zo'n 2-3 eieren binnen zal krijgen + nog wat melk, dus ik vind het gek dat dat zo weinig eiwitten zijn.
Maarja zoals al gezegd, ik ben niet zo van het precies bijhouden, zolang ik maar qua totaal aantal kcal laag genoeg zit om rustig af te vallen en dingen eet die ik lekker vind, vind ik het al gauw goed. Ik heb iig zeker geen honger met dit lijstjeVan zo'n huge sinaasappel bijvoorbeeld zit je best wel lang vol door de vezels, maar het levert nauwelijks calorieen.
Timing is ook belangrijk. Ik moet 's ochtends wel echt eiwitten eten, anders heb ik de hele dag honger. Na de lunch vind ik fruit of een koekje juist lekker om je weer even een oppepper te geven.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vind ik ook belangrijk hoor, eten wat je lekker vind.
Ik krijg altijd alleen maar honger na het eten van fruit, heel irritant.
Jam misschien?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:20 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat is fruchtaustrich? Ik vroeg me dat laatst ook al af bij jou
marmelade / jam letterlijk vertaald vruchtenuitstrijk....duitsersquote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:20 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat is fruchtaustrich? Ik vroeg me dat laatst ook al af bij jou
Beetje afwisselenquote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 09:06 schreef sanger het volgende:
[..]
Ja zeker. Om 14 uur belde ze dat ze toch maar niet kwamen, komen nu vandaag pas
Met kaneel vind ik ook zo lekker.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:20 schreef sanger het volgende:
[..]
Beetje afwisselenNu is het alweer tijdje jam, maar honing mag er ook door wmb. Of een kiwi of banaan er door prakken.
Neuh, niet echt he....quote:
Dan gooi ik het wel lekker door de blender ofzoquote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:26 schreef Artoo het volgende:
[..]
Met kaneel vind ik ook zo lekker.Of bevroren rood fruit laten ontdooien en dat met 't sap door de kwark.
Die kun je leuk voor de gek houdenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:47 schreef sanger het volgende:
[..]
Neuh, niet echt he....
Om het goed te maken hebben ze vandaag en morgen een extra stagiair mee.....Joehoe, nog meer alles opnieuw uitleggen
Geef eens tips, hoe ben je zelf voor de gek gehouden?quote:
Ik ben zelf 1x voor de gek gehouden toen ik net in dienst wasquote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:36 schreef sanger het volgende:
[..]
Geef eens tips, hoe ben je zelf voor de gek gehouden?
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:26 schreef Artoo het volgende:
[..]
Met kaneel vind ik ook zo lekker.Of bevroren rood fruit laten ontdooien en dat met 't sap door de kwark.
Map met zoekgeraakte facturenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:40 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ben zelf 1x voor de gek gehouden toen ik net in dienst wasmaar dat is echt een intern grapje
![]()
Wat algemenere dingen die ik heb gehoord zijn stagiaires die op zoek moesten naar de map met zoekgeraakte facturen of de zwarte kasVaak was de klant dan ook ingelicht en die speelde dan het spelletje mee
Nicequote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:35 schreef Artoo het volgende:
Whiej, vanavond weer bandrepetitie, zondag optreden. Zin in!! Sowieso sta ik fit op het podium
ik heb een stagiair laten zoeken naar een linkshandige schroevendraaier. duurde een half uur voorat het kwartje vielquote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:40 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ben zelf 1x voor de gek gehouden toen ik net in dienst wasmaar dat is echt een intern grapje
![]()
Wat algemenere dingen die ik heb gehoord zijn stagiaires die op zoek moesten naar de map met zoekgeraakte facturen of de zwarte kasVaak was de klant dan ook ingelicht en die speelde dan het spelletje mee
Kreeg de nieuwsbrief al. Heb al besteld netquote:Op woensdag 25 maart 2015 08:18 schreef gcjoel het volgende:
Goeiemorgen zonnestraaltjes!
@Qwea, XXL heeft vandaag 10% korting op alles!
Nicequote:Op woensdag 25 maart 2015 08:26 schreef Qwea het volgende:
Nog 400g dan is de 72kg in beeld73.3 vandaag. Gaat achterlijk hard.
Hard. 2kg maar qua vetpercentage 3.3% in 2.5e weekquote:
Netjesquote:Op woensdag 25 maart 2015 08:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hard. 2kg maar qua vetpercentage 3.3% in 2.5e week
Da's niet alleen een leuke voor stagiair accountants, ook voor mijn eigen stagiairesquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 08:38 schreef sanger het volgende:
[..]
Da's niet alleen een leuke voor stagiair accountants, ook voor mijn eigen stagiaires
Neem jij je T3 nu in 2 delen, dat je apart de 2 om 1 scoops vermeld?quote:
Dat is pas progressquote:Op woensdag 25 maart 2015 08:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, de portiegrootte staat wat apart. Dus ik heb het genoteerd als 1 keer 2 scoops en 1 keer 1 scoop.quote:Op woensdag 25 maart 2015 08:40 schreef sanger het volgende:
[..]
Neem jij je T3 nu in 2 delen, dat je apart de 2 om 1 scoops vermeld?
Verder goed lijstje
zou in theorie betekenen dat ik easy op 12% moet kunnen komen... Vraag is alleen of dat in de praktijk ook zo isquote:
Je doet nog maar 1x per week KT? Waaaarom dan zoveel whey nemen?quote:
Ik moet het toch ergens mee gaan opvullen. Hou namelijk kcal overquote:Op woensdag 25 maart 2015 08:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je doet nog maar 1x per week KT? Waaaarom dan zoveel whey nemen?
Ach als je eenmaal als een vis in het water ligt valt het allemaal wel wat meequote:Op woensdag 25 maart 2015 08:43 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ga dit weekend ook zwemmen met een hele club en ik ben daar gek genoeg een beetje body-conscious over, terwijl ik dat voorheen toen ik zwaarder was helemaal niet had. Het zijn ook allemaal ziek dunne mensen die meegaan, dat helpt ook niet
Maar goed het wordt vast leuk.
Meestal lijkt met het meer op een hond in het waterquote:Op woensdag 25 maart 2015 08:44 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ach als je eenmaal als een vis in het water ligt valt het allemaal wel wat mee
quote:Op woensdag 25 maart 2015 08:46 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Meestal lijkt met het meer op een hond in het water
Dat is dus echt weggegooid geld danquote:Op woensdag 25 maart 2015 08:44 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik moet het toch ergens mee gaan opvullen. Hou namelijk kcal over
Plus de toevoeging leek me niet verkeerd, eiwitjes is niet raar.
Heb de pot tochquote:
We'll seequote:Op woensdag 25 maart 2015 08:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
zou in theorie betekenen dat ik easy op 12% moet kunnen komen... Vraag is alleen of dat in de praktijk ook zo is
Hooguit dat je de eiwitten niet zo heel hard meer nodig hebt voor spierherstel.quote:Op woensdag 25 maart 2015 08:48 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Heb de pot toch
Maar ik ga mijn lijstje binnenkort even herzien.
KT wat minder, vond ik niet meer zo leuk. Dus nu meer focus op de cardio, verandert daardoor je behoefte?
Maar 1 g eiwit per lichaamsgewicht was het minimum right? Nu wil ik wel iets hoger zitten, want ik doe 1 keer per week KT en ik kan me niet voorstellen dat spinning/racefiets ook niet een training is van je beenspieren.quote:Op woensdag 25 maart 2015 08:50 schreef sanger het volgende:
[..]
Hooguit dat je de eiwitten niet zo heel hard meer nodig hebt voor spierherstel.
Na de repetitie wel, ik heb al hardgelopen vanochtendquote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:48 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Nice
Ben je na de tijd ook nog fit?
Goed bezig!quote:Op woensdag 25 maart 2015 08:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maakt echt niet echt welke sport je doet, eiwit heb je gewoon nodig.quote:Op woensdag 25 maart 2015 08:52 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Maar 1 g eiwit per lichaamsgewicht was het minimum right? Nu wil ik wel iets hoger zitten, want ik doe 1 keer per week KT en ik kan me niet voorstellen dat spinning/racefiets ook niet een training is van je beenspieren.
Klopt, maar als je weinig tot geen KT doet is 1 gr/kg op zich voldoende. Als je KT doet heb je al snel 2 gr/kg nodig.quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maakt echt niet echt welke sport je doet, eiwit heb je gewoon nodig.
En als je dit fijner vind qua eten dan koolhydraten gewoon zo houden hoor.
Heeft niks te maken met alleen krachttraining doen.
Ja maar dat betekend niet dat meer slecht is dus als crunchy zo fijner vind eten dan kan dat dus prima.quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:59 schreef sanger het volgende:
[..]
Klopt, maar als je weinig tot geen KT doet is 1 gr/kg op zich voldoende. Als je KT doet heb je al snel 2 gr/kg nodig.
Dat zeg ik ook niet. Maar het is wellicht onnodig om de eiwitten hoog te houden dmv dure whey shakesquote:Op woensdag 25 maart 2015 10:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja maar dat betekend niet dat meer slecht is dus als crunchy zo fijner vind eten dan kan dat dus prima.
Ok, nja het komt nu net over (en niet alleen door jou berichtje hoorquote:Op woensdag 25 maart 2015 10:18 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Maar het is wellicht onnodig om de eiwitten hoog te houden dmv dure whey shakes
Makkelijk indd. Maar gezien de hoeveelheid kwark die Crunchy dagelijks eet en het feit dat hij geen echte KT doet en de focus op afvallen legt heeft de whey geen echte toegevoegde waarde meer, anders dan kcal op peil brengen. Dan zijn daar wel goedkopere alternatieven voor te verzinnen denk ikquote:Op woensdag 25 maart 2015 10:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ok, nja het komt nu net over (en niet alleen door jou berichtje hoor) Alsof het totaal verkeerd is omdat er geen krachttraining meer gedaan wordt.
whey blijft een makkelijke eiwitbron natuurlijk!
Dat zeker, en in mijn ogen ook lekkerdere alternatieven! hahaquote:Op woensdag 25 maart 2015 10:22 schreef sanger het volgende:
[..]
Makkelijk indd. Maar gezien de hoeveelheid kwark die Crunchy dagelijks eet en het feit dat hij geen echte KT doet en de focus op afvallen legt heeft de whey geen echte toegevoegde waarde meer, anders dan kcal op peil brengen. Dan zijn daar wel goedkopere alternatieven voor te verzinnen denk ik
Tuulk, maar die supps zijn gewoon keiduur. En als je niet aan KT doet (intensief) kun je gewoon alles uit voeding halen. Dus voor die kcal kun je lekkerder eten.quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat zeker, en in mijn ogen ook lekkerdere alternatieven! haha
Maar goed dat is gewoon voorkeur natuurlijk.
Ik heb er een paar laten maken. Eens kijken of ik die kan Dm'enquote:Op woensdag 25 maart 2015 09:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Goed bezig!
Binnenkort ff foto's plaatsen dan!
Oh Foto's!quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb er een paar laten maken. Eens kijken of ik die kan Dm'en
ik heb gisteren mn eerste een laatste foto naast elkaar gelegd. Dat is altijd het leukstequote:Op woensdag 25 maart 2015 11:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb er een paar laten maken. Eens kijken of ik die kan Dm'en
Ik laat vanaaf een paar in sportkleren maken. Deze zijn in ondergoedquote:
Oeh, ja, dat moet ik ook even doen binnenkortquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:15 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
ik heb gisteren mn eerste een laatste foto naast elkaar gelegd. Dat is altijd het leukste
Ja inderdaad, echt raar om jezelf zo te zien op de oude foto. Zo'n opgeblazen versie van mezelfquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:15 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
ik heb gisteren mn eerste een laatste foto naast elkaar gelegd. Dat is altijd het leukste
Alright, ben benieuwd! Ik wilde overigens geen gaapsmiley typen, maar mobiel forummen maakt dat ik maar een smiley goktequote:Op woensdag 25 maart 2015 11:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik laat vanaaf een paar in sportkleren maken. Deze zijn in ondergoed
quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:19 schreef Artoo het volgende:
[..]
Alright, ben benieuwd! Ik wilde overigens geen gaapsmiley typen, maar mobiel forummen maakt dat ik maar een smiley gokte
quote:Op woensdag 25 maart 2015 08:56 schreef Artoo het volgende:
[..]
Na de repetitie wel, ik heb al hardgelopen vanochtendMaandag na het optreden ... niet zo fit
quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:22 schreef sanger het volgende:
[..]
Makkelijk indd. Maar gezien de hoeveelheid kwark die Crunchy dagelijks eet en het feit dat hij geen echte KT doet en de focus op afvallen legt heeft de whey geen echte toegevoegde waarde meer, anders dan kcal op peil brengen. Dan zijn daar wel goedkopere alternatieven voor te verzinnen denk ik
quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat zeker, en in mijn ogen ook lekkerdere alternatieven! haha
Maar goed dat is gewoon voorkeur natuurlijk.
Dat.quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tuulk, maar die supps zijn gewoon keiduur. En als je niet aan KT doet (intensief) kun je gewoon alles uit voeding halen. Dus voor die kcal kun je lekkerder eten.
Tuulk is meer eiwitten niet slecht, maar het zet voor crunch ook geen zoden aan de dijk
quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:37 schreef gcjoel het volgende:
Hier mijn voor en na:
Voor is uiteraard wel de meest charmante foto ooit van mezelf![]()
Na is wel van eind vorig jaar want heb al heel lang geen gym selfies meer gemaakt!
Hier zie je het ballon effect wel minder dan op ondergoed foto;s maar die zet ik maar ff niet erop
omfgquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:37 schreef gcjoel het volgende:
Hier mijn voor en na:
[ afbeelding ]
Na is wel van eind vorig jaar want heb al heel lang geen gym selfies meer gemaakt!
Hier zie je het ballon effect wel minder dan op ondergoed foto;s maar die zet ik maar ff niet erop
Goed bezig!quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:37 schreef gcjoel het volgende:
Hier mijn voor en na:
[ afbeelding ]
Welke tekst? zijn veel merken die dat hebbenquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:24 schreef Qwea het volgende:
Hey die sportbroeken met tekst op de benen (been), weet iemand a) hoe die heet en b) waar ik die koop?
Die hebben ze hier in de buurt aan. Op straat.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:24 schreef Qwea het volgende:
Hey die sportbroeken met tekst op de benen (been), weet iemand a) hoe die heet en b) waar ik die koop?
Ja, gewoon, tekst. Je hebt ze verschillend. Custom tekst o.a.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Welke tekst? zijn veel merken die dat hebben
wow wat een verschil man super netjes!quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:37 schreef gcjoel het volgende:
Hier mijn voor en na:
[ afbeelding ]
Whut?quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Die hebben ze hier in de buurt aan. Op straat.
Ja. Met ADIDAS erop. of SWEETY. of andere kansloosheid.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Whut?
Ik twijfel of ik naar de gym ga. Heb eigenlijk rustdag.. maar ergens wilde ik abs en schouders nog ff pakken denk.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja. Met ADIDAS erop. of SWEETY. of andere kansloosheid.
http://sixdeuce.com/fitness-series-leggings/ zoiets?quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, gewoon, tekst. Je hebt ze verschillend. Custom tekst o.a.
ik ben blij dat wij gewoon een random korte broek kunnen kopen ipv al die keuzes qua leggings en weet ik veel watquote:
Heerlijk om man te zijn inddquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:40 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
ik ben blij dat wij gewoon een random korte broek kunnen kopen ipv al die keuzes qua leggings en weet ik veel wat
Nee man al die keuze is leuk! hahaquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:40 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
ik ben blij dat wij gewoon een random korte broek kunnen kopen ipv al die keuzes qua leggings en weet ik veel wat
Ja, zo simpelquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:40 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
Hehehe ik heb gewoon een losse trainingsbroek aan, met zo'n legging voel ik me niet echt op m'n gemak. Misschien over een jaarquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee man al die keuze is leuk! haha
Ik wil deze:
http://conquerperformance(...)e-zebra-legging.html
80 dollar?quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:38 schreef -Peach het volgende:
[..]
http://sixdeuce.com/fitness-series-leggings/ zoiets?
Ik heb een sweatpants aan maar wordt tijd voor wat strakkers.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:44 schreef -Peach het volgende:
[..]
Hehehe ik heb gewoon een losse trainingsbroek aan, met zo'n legging voel ik me niet echt op m'n gemak. Misschien over een jaar
Ik voel me daar kei ongemakkelijk inquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:51 schreef gcjoel het volgende:
Ik draag meestal zulke in het zwart:
http://store.nike.com/nl/(...)%27s_Training_Shorts
Veel fijner dan leggings met squatten enzo! Maar in de winter soms wat te fris dus dan een legging.
je traint toch binnen?quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:51 schreef gcjoel het volgende:
Veel fijner dan leggings met squatten enzo! Maar in de winter soms wat te fris dus dan een legging.
Misschien komt het door sporten van gisteren? Heb ik soms ook welquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:51 schreef Lonaa het volgende:
Wat heb ik een honger de hele tijd. Wats deze.
Ik had gisteren ook al honger voor het leven ja.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:52 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Misschien komt het door sporten van gisteren? Heb ik soms ook wel
Ziequote:Op woensdag 25 maart 2015 12:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik had gisteren ook al honger voor het leven ja.
Ja maar in de winter vind ik het binnen wel koud in korte broek.quote:
Spierpijn in kont is klote, voel je bij bijna elke bewegingquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:54 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb helemaal geen zin om dingen te doen want spierpijn in mn kont.
Same here. Sterf ook v/d honger en heb net lunch en banaan opquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik had gisteren ook al honger voor het leven ja.
Ja. 2 brood met 3 eieren en een kwak kwark. opeten. honger. HOE DAN>quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Same here. Sterf ook v/d honger en heb net lunch en banaan op
Ja, tenzij je stil zit. Dus dat doe ik nu de hele tijd.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:56 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Spierpijn in kont is klote, voel je bij bijna elke beweging
Hier 4 broodjes en een banaan. En nog hongerquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja. 2 brood met 3 eieren en een kwak kwark. opeten. honger. HOE DAN>
touchéquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja maar in de winter vind ik het binnen wel koud in korte broek.
In de winter draag je toch ook truien ook al zit je binnen? Nja ik wel
Ik ben ook moe. Ik moet nog kattenbakken scheppen, stofzuigen, rijlessen, met de hond lopen, m'n haren verven en gewichten optillen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hier 4 broodjes en een banaan. En nog hongerMaar ook moe. Ik heb eigenlijk he-le-maal geen zin om naar de gym te gaan, maar ga straks toch maar denk ik/
*boks*quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ben ook moe. Ik moet nog kattenbakken scheppen, stofzuigen, rijlessen, met de hond lopen, m'n haren verven en gewichten optillen.Ik wil niet.
*zucht* ik ga maar eens beginnen met het scheppen van kattenbak, anders gaan e er uit protest naast zeiken.quote:
Jaquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, tenzij je stil zit. Dus dat doe ik nu de hele tijd.
Ik blijf nog even zitten. Ik heb mezelf voorgenomen om rond 14:30 in de gym te moeten zijnquote:Op woensdag 25 maart 2015 13:03 schreef Lonaa het volgende:
[..]
*zucht* ik ga maar eens beginnen met het scheppen van kattenbak, anders gaan e er uit protest naast zeiken.
Ja, ik zit ook nog.quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik blijf nog even zitten. Ik heb mezelf voorgenomen om rond 14:30 in de gym te moeten zijn
quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:05 schreef Lonaa het volgende:
Ik was zo straks op een stoel in de wachtkamer bij de zieleknijper geploft, dus ze komt binnen, ik sta op, *KREUN*. Wtf is er met jou? zegt ze.
quote:Helaas hebben wij vernomen dat Ernie Hudson niet aanwezig kan zijn op Dutch Comic Con ivm werkzaamheden in Los Angeles. Wij hadden het ook anders willen zien maar wij hopen iedereen nog steeds te verwelkomen op de eerste editie van Dutch Comic Con.
Ik las het net! Nja niet dat ik die persoon echt kende. Maar het wordt wel karig zo, ben benieuwd!quote:
Er is nog wel een ultrahippe batmobile toegevoegd en een nieuwe bijrolacteur in plaats van die andere!quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:19 schreef Qwea het volgende:
Eens zien:
Caity Lotz
Ernie Hudson
Legion Tattoo
Billy Tucci
Paul Renaud
Mis ik nog wat die niet komen?
Ja ik zag hem. Zouden ze daar een hotelkamer voor hebben geboekt? Voor die batmobile?quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Er is nog wel een ultrahippe batmobile toegevoegd en een nieuwe bijrolacteur in plaats van die andere!![]()
Haha ja ik denk het wel, anders zou hij nooit gekomen zijn!quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja ik zag hem. Zouden ze daar een hotelkamer voor hebben geboekt? Voor die batmobile?
Ja, GOT figurant
quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Haha ja ik denk het wel, anders zou hij nooit gekomen zijn!
Ik denk dat ie wel zelf moet komen rijden trouwens, dat is een compromis
Ballon effect?quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:37 schreef gcjoel het volgende:
Hier mijn voor en na:
[ afbeelding ]
Zag hem! Ik zal wel ff mijn fotocamera ook meenemen.quote:
Ja de opgeblazen versie van jezelf! hahaquote:Op woensdag 25 maart 2015 13:40 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ballon effect?
Groot verschil zeg, super!
Ik ga denk ik een handtekening vragen! Dat wordt vast veel waard!quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zag hem! Ik zal wel ff mijn fotocamera ook meenemen.
Zo'n broekje heb ik aan mezelf beloofd (de hardloopversie) als ik mijn streefgewicht bereikt hebquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:51 schreef gcjoel het volgende:
omg. Lelijkquote:Op woensdag 25 maart 2015 13:43 schreef La_Tramposa het volgende:
@Qwea: http://shop.fitgirlcode.com/en/tags/legging/
#fitgirlcode
Nou, ik wil aan de ene kant sporten, maar aan de andere kant ook niet. Het is vandaag rustdag. Gisteren biceps, triceps en onderarmen gehad. Morgen borst en quads. Dus ik dacht dan pak ik anders vandaag ff abs en extra schouders. Schouders heb ik ook vrijdag weer.quote:
Als je eigen tekst wil, kun je denk ik het beste een zwarte legging kopen en naar een printshop gaan? Sommige sportwinkels doen ook wel sportkleding bedrukken, maar soms is dat alleen voor een heel team.quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
omg. Lelijk
Maar zoiets bedoel ik wel ja. Maar ik wil eigenste tekst.
Het is rustdag. Blijf thuis. Opgelost.quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, ik wil aan de ene kant sporten, maar aan de andere kant ook niet. Het is vandaag rustdag. Gisteren biceps, triceps en onderarmen gehad. Morgen borst en quads. Dus ik dacht dan pak ik anders vandaag ff abs en extra schouders. Schouders heb ik ook vrijdag weer.
Maar ik ben kei moe en heb eigenlijk geen zin. Anderzijds ben ik altijd kei moe. Dus, ik weets niet wat nu. Wel of niet. Wel of niet. Wel of niet.
Dus, dat. Alles. There you have it.
Kost je dan 40 euroquote:Op woensdag 25 maart 2015 13:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik ga denk ik een handtekening vragen! Dat wordt vast veel waard!
quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het is rustdag. Blijf thuis. Opgelost.
Eens!quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het is rustdag. Blijf thuis. Opgelost.
Ik moet eens even checken of ze die in de winke; verkopen en zo jaar waar en of het ook in het zwart kan. Alhoewel mijn benen daar volgens mij ook niet in kunnenquote:Op woensdag 25 maart 2015 13:45 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Zo'n broekje heb ik aan mezelf beloofd (de hardloopversie) als ik mijn streefgewicht bereikt hebVind dat heel mooi maar (nog) niet bij mezelf.
Dan kijk je zaterdag of zondag wel hoe je je dan voelt. Of ga een extra stukje lopen ofzo. Of niet.quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:47 schreef Qwea het volgende:
[..]Ja, maar het is zaterdag en zondag ook rustdag
Ik heb zwarte dus ze zijn er. Dit zit echt super lekker en alle benen kunnen erin!quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moet eens even checken of ze die in de winke; verkopen en zo jaar waar en of het ook in het zwart kan. Alhoewel mijn benen daar volgens mij ook niet in kunnen
Te laat. Ik gaquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb zwarte dus ze zijn er. Dit zit echt super lekker en alle benen kunnen erin!
Ik ga me niet druk maken om wat anderen vinden hoor! En je bent al zo slank dat kan nooit lelijk zijn!
3 rustdagen in de week is echt niet erg hoor! Gewoon niet gaan als je echt geen zin hebt!
dat is voor mij onderboek lengtequote:Op woensdag 25 maart 2015 14:17 schreef gcjoel het volgende:
Volgens mij heb ik deze:
http://www.tennis-point.n(...)UdtYtrySwxoCkG3w_wcB
Wel die korte versie, anders komt ie tot halverwege je bovenbeen ofzo
Je kan het heel goed hebben!quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:25 schreef gcjoel het volgende:
Valt mee toch:
[ afbeelding ]
Sowieso voor vrouwen geen ondergoed lengte
Awesome. Alleen zijn mijn benen veel dikker! Ik heb stevige quads!quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:25 schreef gcjoel het volgende:
Valt mee toch:
[ afbeelding ]
Met hardlopen droeg ik dit ook niet, je bovenbenen gaan dan ook schuren. Dat doet pijnquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:27 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Je kan het heel goed hebben!
Bij hardlopen vind ik het alleen een extra moeilijkheid dat er soms nogal veel beweegtDus alle flubberigheid moet eerst weg van mijn bovenbenen.
Dat kan toch niet met jou vetpercentage!quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Awesome. Alleen zijn mijn benen veel dikker! Ik heb stevige quads!
ja voor vrouwen gelden andere regels qua broekjesquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:25 schreef gcjoel het volgende:
Valt mee toch:
[ afbeelding ]
Hallo, ik sta in de figure klassequote:Op woensdag 25 maart 2015 14:31 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat kan toch niet met jou vetpercentage!
Maar als ze strak zijn moet je ze toch juist showen! ik wou dat ik meet quad had!quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hallo, ik sta in de figure klasseik heb beste bovenbenen hoor! Strak, maar alsnog. Maak straks wel pic voor je
Vind het wel enorm stoer dat je nog deelneemt aan die wedstrijdquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hallo, ik sta in de figure klasseik heb beste bovenbenen hoor! Strak, maar alsnog. Maak straks wel pic voor je
Nice, dan schiet het al mooi opquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:19 schreef Lonaa het volgende:
Uurtje rijles gehad, ging lekker. TTT wordt gepland en nog steeds honger.
ik ook! rijstwafelsquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:28 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Nice, dan schiet het al mooi op
Ik heb eten
Ik vind ze lekker, eet zo een heel pak zonder beleg als ik zin heb!quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:48 schreef Maraca het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk op rijstwafels?Ik haal altijd de chocolade- of yoghurtvariant, omdat ik de reguliere gewoon niet wegkrijg
![]()
met niksquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:48 schreef Maraca het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk op rijstwafels?Ik haal altijd de chocolade- of yoghurtvariant, omdat ik de reguliere gewoon niet wegkrijg
![]()
maar ze zijn niet strak genoeg!quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maar als ze strak zijn moet je ze toch juist showen! ik wou dat ik meet quad had!
Haha ik denk dat het tussen je oren zitquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
maar ze zijn niet strak genoeg!
Coach kwam ik tegen, die vond dat ik in mijn gezicht ook al droger begon te worden en een smal bekkie kreeg
Nou nee hoor, als je nooit paprika eet en je neemt ineens een paprika doet je lichaam echt niet: huuuhhh schrik WTF????quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:05 schreef Qwea het volgende:
Trouwens, in de gym een discussie.. men is er daar van overtuigd dat je het lichaam moet "laten schrikken" soms door andere voedingsstoffen tot je te nemen. Nu ben ik een voorstander van gevarieerd eten.. maar bestaat zoiets als "je lichaam laten schrikken" nou echt?
Men is er ook heilig van overtuigd dat fruitsuikers ook aanzetten. Ja, als je 1000000000kcal aan groente neemt zet dat op dan duur ook aan
Ja, ik snap die gedachten ook niet. Ja want altleet X mocht bij het ontbijt 4 aardbeien om het lichaam even wakker te schudden.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nou nee hoor, als je nooit paprika eet en je neemt ineens een paprika doet je lichaam echt niet: huuuhhh schrik WTF????![]()
Fruitsuiker is suiker dus ja, maar een calorie overschot is wat aanzet. Wat je ook eet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |