Jammerquote:
Rode koolquote:Op maandag 23 maart 2015 19:37 schreef sanger het volgende:
[..]
Jammer
Mijn rode kool was ook zeker lekker
Omnomnomquote:Op maandag 23 maart 2015 18:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maar dat is te laat, je krijgt het er niet meer af?
Mijn eten;
[ afbeelding ]
Het was nommm
Ja klopt had het gezien, ze zeggen bij comic con dat er niks aan de hand is en het gewoon doorgaat. Ik heb ze op FB en daar posten ze af en toe berichtjes erover. Schijnen een paar artiesten niet te komen ook, mja ik ken ze toch al nietquote:Op dinsdag 24 maart 2015 03:00 schreef Qwea het volgende:
Gcjoel???????
http://www.brainfreeze.be(...)aar-in-de-problemen/
http://www.opgeletopinternet.nl/index.php/topic,25739.0.html
Sterft online van deze berichten
Ik ben benieuwd of we voor een semi lege hal staanquote:Op dinsdag 24 maart 2015 07:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja klopt had het gezien, ze zeggen bij comic con dat er niks aan de hand is en het gewoon doorgaat. Ik heb ze op FB en daar posten ze af en toe berichtjes erover. Schijnen een paar artiesten niet te komen ook, mja ik ken ze toch al niet![]()
Goeiemorgen!
Ja haha, nja ik zag op de jaarbeurs site wel gewoon staan dat het er is.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 07:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of we voor een semi lege hal staan
Goeiemorgen
ach, anders kun je altijd utreg nog inquote:Op dinsdag 24 maart 2015 07:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja haha, nja ik zag op de jaarbeurs site wel gewoon staan dat het er is.
ze hebben jaarbeurs dus in ieder geval wel betaald denk ik dan. ach we zullen het zien! voor die acteurs enzo kwam ik al niet want dat is 3x niks.
Dit doet me denken aan Jersey Shorequote:Op maandag 23 maart 2015 16:26 schreef Qwea het volgende:
https://xxlnutrition.com/(...)753/QSZGS3P51RKE.JPG
Sjezus, die spraytan op het hoofd
Nou echt. Het ziet er echt echf echt niet uit.quote:
Derp, wat naar dat het iedere keer zo'n pijn oplevert. En gelijk een corrigerende tik dat je steeds te snel weer begintquote:Op dinsdag 24 maart 2015 09:00 schreef Qwea het volgende:
Ik heb hardgelopen... Dat ging opzich keilekker maar voor mijn blessure ws veel te snelnu heb ik pijn.
Ik geef het maar gewoon op denk ik.
TELL US MOREquote:Op dinsdag 24 maart 2015 09:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou echt. Het ziet er echt echf echt niet uit.
Heb nog "mooi" verhaal straks. Zal als ik bij fysio klaar ben het ff in spoilers plaatsen. Ik zat echt zo van :!!!!!!!!!!! X500
Ja zeker. Om 14 uur belde ze dat ze toch maar niet kwamen, komen nu vandaag pasquote:Op maandag 23 maart 2015 19:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Rode koolnom..
Waren m'n collega's een beetje lief voor je vandaag?
jonge, doe dan ook gewoon es een keer rustig aan! Dadelijk moet je het zeker opgeven als je niet oplet.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 09:00 schreef Qwea het volgende:
Ik heb hardgelopen... Dat ging opzich keilekker maar voor mijn blessure ws veel te snelnu heb ik pijn.
Sowieso even koelen met ijs nu! Donderdag had ik ook heel erg pijn in mijn schenen, maar heb goed gekoeld en de volgende dag was het weg eigenlijk.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 09:00 schreef Qwea het volgende:
Cool! Wat voor loopje is het?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 09:32 schreef La_Tramposa het volgende:
Maraca, ik zie dat jij een hardloopwedstrijdje hebt dit weekend! Tof!
Zo, actief!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 09:54 schreef Lonaa het volgende:
Hallo.
Gisteren gewerkt tot half 3. 3 uur thuis. Nu alweer een uur up and running.
Tijd voor PT dadelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |