Jammerquote:
Rode koolquote:Op maandag 23 maart 2015 19:37 schreef sanger het volgende:
[..]
Jammer
Mijn rode kool was ook zeker lekker
Omnomnomquote:Op maandag 23 maart 2015 18:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maar dat is te laat, je krijgt het er niet meer af?
Mijn eten;
[ afbeelding ]
Het was nommm
Ja klopt had het gezien, ze zeggen bij comic con dat er niks aan de hand is en het gewoon doorgaat. Ik heb ze op FB en daar posten ze af en toe berichtjes erover. Schijnen een paar artiesten niet te komen ook, mja ik ken ze toch al nietquote:Op dinsdag 24 maart 2015 03:00 schreef Qwea het volgende:
Gcjoel???????
http://www.brainfreeze.be(...)aar-in-de-problemen/
http://www.opgeletopinternet.nl/index.php/topic,25739.0.html
Sterft online van deze berichten
Ik ben benieuwd of we voor een semi lege hal staanquote:Op dinsdag 24 maart 2015 07:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja klopt had het gezien, ze zeggen bij comic con dat er niks aan de hand is en het gewoon doorgaat. Ik heb ze op FB en daar posten ze af en toe berichtjes erover. Schijnen een paar artiesten niet te komen ook, mja ik ken ze toch al niet![]()
Goeiemorgen!
Ja haha, nja ik zag op de jaarbeurs site wel gewoon staan dat het er is.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 07:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of we voor een semi lege hal staan
Goeiemorgen
ach, anders kun je altijd utreg nog inquote:Op dinsdag 24 maart 2015 07:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja haha, nja ik zag op de jaarbeurs site wel gewoon staan dat het er is.
ze hebben jaarbeurs dus in ieder geval wel betaald denk ik dan. ach we zullen het zien! voor die acteurs enzo kwam ik al niet want dat is 3x niks.
Dit doet me denken aan Jersey Shorequote:Op maandag 23 maart 2015 16:26 schreef Qwea het volgende:
https://xxlnutrition.com/(...)753/QSZGS3P51RKE.JPG
Sjezus, die spraytan op het hoofd
Nou echt. Het ziet er echt echf echt niet uit.quote:
Derp, wat naar dat het iedere keer zo'n pijn oplevert. En gelijk een corrigerende tik dat je steeds te snel weer begintquote:Op dinsdag 24 maart 2015 09:00 schreef Qwea het volgende:
Ik heb hardgelopen... Dat ging opzich keilekker maar voor mijn blessure ws veel te snelnu heb ik pijn.
Ik geef het maar gewoon op denk ik.
TELL US MOREquote:Op dinsdag 24 maart 2015 09:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou echt. Het ziet er echt echf echt niet uit.
Heb nog "mooi" verhaal straks. Zal als ik bij fysio klaar ben het ff in spoilers plaatsen. Ik zat echt zo van :!!!!!!!!!!! X500
Ja zeker. Om 14 uur belde ze dat ze toch maar niet kwamen, komen nu vandaag pasquote:Op maandag 23 maart 2015 19:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Rode koolnom..
Waren m'n collega's een beetje lief voor je vandaag?
jonge, doe dan ook gewoon es een keer rustig aan! Dadelijk moet je het zeker opgeven als je niet oplet.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 09:00 schreef Qwea het volgende:
Ik heb hardgelopen... Dat ging opzich keilekker maar voor mijn blessure ws veel te snelnu heb ik pijn.
Sowieso even koelen met ijs nu! Donderdag had ik ook heel erg pijn in mijn schenen, maar heb goed gekoeld en de volgende dag was het weg eigenlijk.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 09:00 schreef Qwea het volgende:
Cool! Wat voor loopje is het?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 09:32 schreef La_Tramposa het volgende:
Maraca, ik zie dat jij een hardloopwedstrijdje hebt dit weekend! Tof!
Zo, actief!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 09:54 schreef Lonaa het volgende:
Hallo.
Gisteren gewerkt tot half 3. 3 uur thuis. Nu alweer een uur up and running.
Tijd voor PT dadelijk
Dit sluimert al sinds oktober en het wordt er niet beter opquote:Op dinsdag 24 maart 2015 09:07 schreef -Peach het volgende:
[..]
jonge, doe dan ook gewoon es een keer rustig aan! Dadelijk moet je het zeker opgeven als je niet oplet.
Ons netwerk ligt er uit op t werk, hoera! Dan kun je dus echt geen zak meer, behalve wat aantekeningen uitwerken
Ja snap ik! Veel plezier alvast bij de PT.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:15 schreef Lonaa het volgende:
[..]
ben wel moe hoor.nu kopje koffie op het terras in de zon.
Dat is wel kakquote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dit sluimert al sinds oktober en het wordt er niet beter op
omdat je te vroeg gaat lopenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dit sluimert al sinds oktober en het wordt er niet beter op
Die moet er eigenlijk uitquote:Op dinsdag 24 maart 2015 09:32 schreef La_Tramposa het volgende:
Maraca, ik zie dat jij een hardloopwedstrijdje hebt dit weekend! Tof!
Ah jammer.. was een leuk wedstrijdje geweest! Volgend jaar dan misschienquote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:07 schreef Maraca het volgende:
[..]
Die moet er eigenlijk uitmag nog niet hardlopen en ik mag sowieso van mijn fysio niet meer deelnemen aan wedstrijden omdat ik dan over m'n grenzen ga
Ja ik kan ook niets inwerpen en niets nemen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:19 schreef sanger het volgende:
Je kunt toch ook alleen inwerpen en niets nemen?
Het meeste is toch niet lekkerquote:
Ik zie kinder bueno's , stroopwafels, gevulde koeken, auto drop, mars, genoeg andere dingen met chocola.quote:
Inwerpen voor het goede doelquote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja ik kan ook niets inwerpen en niets nemen.
maar hij staat nu 2 weken naast me
Tja, ik heb dan liever een reep pure chocola ipv die repenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:21 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik zie kinder bueno's , stroopwafels, gevulde koeken, auto drop, mars, genoeg andere dingen met chocola.
Oke, das misschien zoquote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:22 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Tja, ik heb dan liever een reep pure chocola ipv die repenGevulde koeken en stroopwafels vind ik ook alleen lekker als het 'goede' zijn, van de bakker of zo.
Jij ziet de mogelijkheden die ik ook zie! hahaquote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:21 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik zie kinder bueno's , stroopwafels, gevulde koeken, auto drop, mars, genoeg andere dingen met chocola.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jij ziet de mogelijkheden die ik ook zie! haha
Mijn probleem: ik vind bijna alles lekker wat snoep en koek betreft.
Alleen de bountys niet denk ik!
Ik ook, nja die kaugom mogen ze ook wel houden dat doet me niks.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:24 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ja, bounty is smerig. Rest zou ik allemaal eten
Ja hij zei er zeker niet bij de funsize reep? hahaquote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:26 schreef sanger het volgende:
Laatst hoorde ik een interview met iemand van Mars. Die vertelde vol trots dat iedere dag een Mars of Snickers prima in een verantwoord voedingspatroon pastte.....
Maar dta is niet dagelijks hequote:
Eens. Doe mij in dat geval de Kinder Bueno maar.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:29 schreef La_Tramposa het volgende:
Ach, als je één keer in de week ipv een banaan of een bak kwark een mars eet, is er niet veel aan de hand lijkt me.
Nope. Ook al geprobeerd. Niks lijkt te werken.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:41 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ja snap ik! Veel plezier alvast bij de PT.
[..]
Dat is wel kakvolledig rust helpt niet?
Drop eens fb link ajb?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:42 schreef gcjoel het volgende:
@ Qwea
Mijn tatoeëerder zou ook op DCC komen tatoeëren maar zet net op FB dat hij niet gaat.
Begin toch steeds meer het gevoel te krijgen dat die zaal half leeg gaat zijn zaterdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |