Beetje afwisselenquote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 09:06 schreef sanger het volgende:
[..]
Ja zeker. Om 14 uur belde ze dat ze toch maar niet kwamen, komen nu vandaag pas
Met kaneel vind ik ook zo lekker.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:20 schreef sanger het volgende:
[..]
Beetje afwisselenNu is het alweer tijdje jam, maar honing mag er ook door wmb. Of een kiwi of banaan er door prakken.
Neuh, niet echt he....quote:
Dan gooi ik het wel lekker door de blender ofzoquote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:26 schreef Artoo het volgende:
[..]
Met kaneel vind ik ook zo lekker.Of bevroren rood fruit laten ontdooien en dat met 't sap door de kwark.
Die kun je leuk voor de gek houdenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:47 schreef sanger het volgende:
[..]
Neuh, niet echt he....
Om het goed te maken hebben ze vandaag en morgen een extra stagiair mee.....Joehoe, nog meer alles opnieuw uitleggen
Geef eens tips, hoe ben je zelf voor de gek gehouden?quote:
Ik ben zelf 1x voor de gek gehouden toen ik net in dienst wasquote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:36 schreef sanger het volgende:
[..]
Geef eens tips, hoe ben je zelf voor de gek gehouden?
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:26 schreef Artoo het volgende:
[..]
Met kaneel vind ik ook zo lekker.Of bevroren rood fruit laten ontdooien en dat met 't sap door de kwark.
Map met zoekgeraakte facturenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:40 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ben zelf 1x voor de gek gehouden toen ik net in dienst wasmaar dat is echt een intern grapje
![]()
Wat algemenere dingen die ik heb gehoord zijn stagiaires die op zoek moesten naar de map met zoekgeraakte facturen of de zwarte kasVaak was de klant dan ook ingelicht en die speelde dan het spelletje mee
Nicequote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:35 schreef Artoo het volgende:
Whiej, vanavond weer bandrepetitie, zondag optreden. Zin in!! Sowieso sta ik fit op het podium
ik heb een stagiair laten zoeken naar een linkshandige schroevendraaier. duurde een half uur voorat het kwartje vielquote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:40 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ben zelf 1x voor de gek gehouden toen ik net in dienst wasmaar dat is echt een intern grapje
![]()
Wat algemenere dingen die ik heb gehoord zijn stagiaires die op zoek moesten naar de map met zoekgeraakte facturen of de zwarte kasVaak was de klant dan ook ingelicht en die speelde dan het spelletje mee
Kreeg de nieuwsbrief al. Heb al besteld netquote:Op woensdag 25 maart 2015 08:18 schreef gcjoel het volgende:
Goeiemorgen zonnestraaltjes!
@Qwea, XXL heeft vandaag 10% korting op alles!
Nicequote:Op woensdag 25 maart 2015 08:26 schreef Qwea het volgende:
Nog 400g dan is de 72kg in beeld73.3 vandaag. Gaat achterlijk hard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |