FB doet het ff niet geloof ik.quote:
Vliegtuig? *kijkt*quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
FB doet het ff niet geloof ik.
Zit iedereen te posten over dat neergestortte vliegtuig ofzo?![]()
Legion tattoo zou dus komen en hebben afgezegd wat ze comiccon heeft niks geregeld betreffende GGD enzo. Andere artist die ook zou komen heeft zelfde bericht.
Maar je kan bij Nintendo wel Zelda maskers maken!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vliegtuig? *kijkt*
Afijn, lege hal zaterdag
hier! 1 euro maar!quote:
Stom!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nope. Ook al geprobeerd. Niks lijkt te werken.
Nogal veel koolhydraten in je lijstje!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:34 schreef La_Tramposa het volgende:
Hij was alsnog wel lekkerHet ging me ook meer om de absurditeit van zo'n grote sinaasappel.
Oja, laat ik ook eens een lijstje doen:
O: 250g magere kwark, bosbessen, havermout, lijnzaad, gojibessen
T: rozijnen, danoontje
L: 2 sneetjes notenbrood, enorme sinaasappel, samsonkoekje
T: banaan
T3: twijfel: ik heb nog 2 sneetjes brood met bietenhummus óf een appel
D: boerenomelet met sla, eventueel afbakbrood erbij.
Als ik én een appel, én de boterhammen eet, zit ik nog steeds op 1950 dus ruim onder wat ik mag eten.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nogal veel koolhydraten in je lijstje!
Notenbrood![]()
Ik zou voor de snack kijken hoeveel calorieën je nog wil eten, scheelt nogal flink 2 boterhammen of een appel![]()
Dan zou ik lekker de boterhammen eten, humusquote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:03 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Als ik én een appel, én de boterhammen eet, zit ik nog steeds op 1950 dus ruim onder wat ik mag eten.
En ik heb niet echt een reden om weinig koolhydraten te eten dus ik let daar ook niet bijzonder op
Valt inderdaad mee! (eiwitten wel erg laagquote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:05 schreef La_Tramposa het volgende:
Volgens de app trouwens:
Koolhydraat (48%)
Vet (36%)
Eiwitten (16%)
Terwijl ik normaal gesproken juist rond de 70% koolhydraten zitValt heel erg mee dus! Er zitten ook geen koolhydraten bij mijn D vandaag.
Ik heb wel het afbakbrood niet meegerekend maar ik denk ook dat ik dat aan alleen omelet en sla genoeg heb.
Ik moet er wel bij zeggen dat de D een beetje een inschatting is, ik heb 3 porties boerenomelet aangekruisd op myfatsecret, maar ik denk dat ik zo'n 2-3 eieren binnen zal krijgen + nog wat melk, dus ik vind het gek dat dat zo weinig eiwitten zijn.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Valt inderdaad mee! (eiwitten wel erg laag)
Maar waarschijnlijk door het brood bij je D in het lijstje lijkt het bijna allemaal carbs behalve je ontbijt zeg maar.
Ik zou echt honger houden met zo'n lijstje ik heb echt meer eiwitten nodig gedurende de dag.
Vind ik ook belangrijk hoor, eten wat je lekker vind.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:13 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik moet er wel bij zeggen dat de D een beetje een inschatting is, ik heb 3 porties boerenomelet aangekruisd op myfatsecret, maar ik denk dat ik zo'n 2-3 eieren binnen zal krijgen + nog wat melk, dus ik vind het gek dat dat zo weinig eiwitten zijn.
Maarja zoals al gezegd, ik ben niet zo van het precies bijhouden, zolang ik maar qua totaal aantal kcal laag genoeg zit om rustig af te vallen en dingen eet die ik lekker vind, vind ik het al gauw goed. Ik heb iig zeker geen honger met dit lijstjeVan zo'n huge sinaasappel bijvoorbeeld zit je best wel lang vol door de vezels, maar het levert nauwelijks calorieen.
Timing is ook belangrijk. Ik moet 's ochtends wel echt eiwitten eten, anders heb ik de hele dag honger. Na de lunch vind ik fruit of een koekje juist lekker om je weer even een oppepper te geven.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vind ik ook belangrijk hoor, eten wat je lekker vind.
Ik krijg altijd alleen maar honger na het eten van fruit, heel irritant.
Jam misschien?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:20 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat is fruchtaustrich? Ik vroeg me dat laatst ook al af bij jou
marmelade / jam letterlijk vertaald vruchtenuitstrijk....duitsersquote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:20 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat is fruchtaustrich? Ik vroeg me dat laatst ook al af bij jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |