Netjesquote:Op woensdag 25 maart 2015 08:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hard. 2kg maar qua vetpercentage 3.3% in 2.5e week
Da's niet alleen een leuke voor stagiair accountants, ook voor mijn eigen stagiairesquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 08:38 schreef sanger het volgende:
[..]
Da's niet alleen een leuke voor stagiair accountants, ook voor mijn eigen stagiaires
Neem jij je T3 nu in 2 delen, dat je apart de 2 om 1 scoops vermeld?quote:
Dat is pas progressquote:Op woensdag 25 maart 2015 08:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, de portiegrootte staat wat apart. Dus ik heb het genoteerd als 1 keer 2 scoops en 1 keer 1 scoop.quote:Op woensdag 25 maart 2015 08:40 schreef sanger het volgende:
[..]
Neem jij je T3 nu in 2 delen, dat je apart de 2 om 1 scoops vermeld?
Verder goed lijstje
zou in theorie betekenen dat ik easy op 12% moet kunnen komen... Vraag is alleen of dat in de praktijk ook zo isquote:
Je doet nog maar 1x per week KT? Waaaarom dan zoveel whey nemen?quote:
Ik moet het toch ergens mee gaan opvullen. Hou namelijk kcal overquote:Op woensdag 25 maart 2015 08:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je doet nog maar 1x per week KT? Waaaarom dan zoveel whey nemen?
Ach als je eenmaal als een vis in het water ligt valt het allemaal wel wat meequote:Op woensdag 25 maart 2015 08:43 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ga dit weekend ook zwemmen met een hele club en ik ben daar gek genoeg een beetje body-conscious over, terwijl ik dat voorheen toen ik zwaarder was helemaal niet had. Het zijn ook allemaal ziek dunne mensen die meegaan, dat helpt ook niet
Maar goed het wordt vast leuk.
Meestal lijkt met het meer op een hond in het waterquote:Op woensdag 25 maart 2015 08:44 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ach als je eenmaal als een vis in het water ligt valt het allemaal wel wat mee
quote:Op woensdag 25 maart 2015 08:46 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Meestal lijkt met het meer op een hond in het water
Dat is dus echt weggegooid geld danquote:Op woensdag 25 maart 2015 08:44 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik moet het toch ergens mee gaan opvullen. Hou namelijk kcal over
Plus de toevoeging leek me niet verkeerd, eiwitjes is niet raar.
Heb de pot tochquote:
We'll seequote:Op woensdag 25 maart 2015 08:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
zou in theorie betekenen dat ik easy op 12% moet kunnen komen... Vraag is alleen of dat in de praktijk ook zo is
Hooguit dat je de eiwitten niet zo heel hard meer nodig hebt voor spierherstel.quote:Op woensdag 25 maart 2015 08:48 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Heb de pot toch
Maar ik ga mijn lijstje binnenkort even herzien.
KT wat minder, vond ik niet meer zo leuk. Dus nu meer focus op de cardio, verandert daardoor je behoefte?
Maar 1 g eiwit per lichaamsgewicht was het minimum right? Nu wil ik wel iets hoger zitten, want ik doe 1 keer per week KT en ik kan me niet voorstellen dat spinning/racefiets ook niet een training is van je beenspieren.quote:Op woensdag 25 maart 2015 08:50 schreef sanger het volgende:
[..]
Hooguit dat je de eiwitten niet zo heel hard meer nodig hebt voor spierherstel.
Na de repetitie wel, ik heb al hardgelopen vanochtendquote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:48 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Nice
Ben je na de tijd ook nog fit?
Goed bezig!quote:Op woensdag 25 maart 2015 08:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maakt echt niet echt welke sport je doet, eiwit heb je gewoon nodig.quote:Op woensdag 25 maart 2015 08:52 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Maar 1 g eiwit per lichaamsgewicht was het minimum right? Nu wil ik wel iets hoger zitten, want ik doe 1 keer per week KT en ik kan me niet voorstellen dat spinning/racefiets ook niet een training is van je beenspieren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |