Beloon jezelf goed bezig!quote:Op maandag 23 maart 2015 17:12 schreef Lonaa het volgende:
Er staat helaas niet tussen: Je het een uurtje gesport, nu mag je wel een frikandel met mayo.
En ik heb een rotdag, dus een extra kroketje mag er wel bijquote:Op maandag 23 maart 2015 17:12 schreef Lonaa het volgende:
Er staat helaas niet tussen: Je het een uurtje gesport, nu mag je wel een frikandel met mayo.
Ja hoor. Wel 2!quote:Op maandag 23 maart 2015 17:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
En ik heb een rotdag, dus een extra kroketje mag er wel bij
En een grote friet special, want als je je rot voelt, moet je wel écht iets pakken wat je goed doet voelen!quote:Op maandag 23 maart 2015 17:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
En ik heb een rotdag, dus een extra kroketje mag er wel bij
Ja, ben er nu tochquote:Op maandag 23 maart 2015 17:18 schreef -Peach het volgende:
[..]
En een grote friet special, want als je je rot voelt, moet je wel écht iets pakken wat je goed doet voelen!
En een McFlurryquote:
Awhquote:Op maandag 23 maart 2015 17:26 schreef CrunchySelf het volgende:
Wij mannen mogen dit nietook niet eerlijk
Ik help je graag van je probleem af hoorquote:Op maandag 23 maart 2015 17:24 schreef Maraca het volgende:
En dan zit ik hier met een verse zalmforel in de oven, terwijl ik dus ook gewoon naar de snackbar mag van dat artikel.Geen wonder dat het niet opschiet met afvallen
vis is al opquote:Op maandag 23 maart 2015 17:35 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik help je graag van je probleem af hoor
Maar, dat zie je toch zelf in de spiegel ook?????quote:Op maandag 23 maart 2015 16:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wat zal die gebaald hebben zeg![]()
Meestal doen ze het hoofd ook gewoon alleen met make-up
Maar dat is te laat, je krijgt het er niet meer af?quote:Op maandag 23 maart 2015 18:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar, dat zie je toch zelf in de spiegel ook?????
Dat heb ik vaak met bijv. pasta, duurt ff voordat mn lijf doorheeft dat er wel eten in zit ofzo? Negeren helpt t bestequote:Op maandag 23 maart 2015 19:08 schreef Qwea het volgende:
Hoe dan. Net mijn eten op en ik heb alweer honger.
Ach, ik heb over 45 min nog 600g kwarkquote:Op maandag 23 maart 2015 19:11 schreef -Peach het volgende:
[..]
Dat heb ik vaak met bijv. pasta, duurt ff voordat mn lijf doorheeft dat er wel eten in zit ofzo? Negeren helpt t beste
Dat heb ik ook altijd en bij rijst ook! Zo irritant!quote:Op maandag 23 maart 2015 19:11 schreef -Peach het volgende:
[..]
Dat heb ik vaak met bijv. pasta, duurt ff voordat mn lijf doorheeft dat er wel eten in zit ofzo? Negeren helpt t beste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |