Ja, gewoon, tekst. Je hebt ze verschillend. Custom tekst o.a.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Welke tekst? zijn veel merken die dat hebben
wow wat een verschil man super netjes!quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:37 schreef gcjoel het volgende:
Hier mijn voor en na:
[ afbeelding ]
Voor is uiteraard wel de meest charmante foto ooit van mezelf![]()
Na is wel van eind vorig jaar want heb al heel lang geen gym selfies meer gemaakt!
Hier zie je het ballon effect wel minder dan op ondergoed foto;s maar die zet ik maar ff niet erop
Whut?quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Die hebben ze hier in de buurt aan. Op straat.
Ja. Met ADIDAS erop. of SWEETY. of andere kansloosheid.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Whut?
Ik twijfel of ik naar de gym ga. Heb eigenlijk rustdag.. maar ergens wilde ik abs en schouders nog ff pakken denk.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja. Met ADIDAS erop. of SWEETY. of andere kansloosheid.
http://sixdeuce.com/fitness-series-leggings/ zoiets?quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, gewoon, tekst. Je hebt ze verschillend. Custom tekst o.a.
ik ben blij dat wij gewoon een random korte broek kunnen kopen ipv al die keuzes qua leggings en weet ik veel watquote:
Heerlijk om man te zijn inddquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:40 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
ik ben blij dat wij gewoon een random korte broek kunnen kopen ipv al die keuzes qua leggings en weet ik veel wat
Nee man al die keuze is leuk! hahaquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:40 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
ik ben blij dat wij gewoon een random korte broek kunnen kopen ipv al die keuzes qua leggings en weet ik veel wat
Ja, zo simpelquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:40 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
Hehehe ik heb gewoon een losse trainingsbroek aan, met zo'n legging voel ik me niet echt op m'n gemak. Misschien over een jaarquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee man al die keuze is leuk! haha
Ik wil deze:
http://conquerperformance(...)e-zebra-legging.html
80 dollar?quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:38 schreef -Peach het volgende:
[..]
http://sixdeuce.com/fitness-series-leggings/ zoiets?
Ik heb een sweatpants aan maar wordt tijd voor wat strakkers.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:44 schreef -Peach het volgende:
[..]
Hehehe ik heb gewoon een losse trainingsbroek aan, met zo'n legging voel ik me niet echt op m'n gemak. Misschien over een jaar
Ik voel me daar kei ongemakkelijk inquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:51 schreef gcjoel het volgende:
Ik draag meestal zulke in het zwart:
http://store.nike.com/nl/(...)%27s_Training_Shorts
Veel fijner dan leggings met squatten enzo! Maar in de winter soms wat te fris dus dan een legging.
je traint toch binnen?quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:51 schreef gcjoel het volgende:
Ik draag meestal zulke in het zwart:
http://store.nike.com/nl/(...)%27s_Training_Shorts
Veel fijner dan leggings met squatten enzo! Maar in de winter soms wat te fris dus dan een legging.
Misschien komt het door sporten van gisteren? Heb ik soms ook welquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:51 schreef Lonaa het volgende:
Wat heb ik een honger de hele tijd. Wats deze.
Ik had gisteren ook al honger voor het leven ja.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:52 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Misschien komt het door sporten van gisteren? Heb ik soms ook wel
Ziequote:Op woensdag 25 maart 2015 12:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik had gisteren ook al honger voor het leven ja.
Ja maar in de winter vind ik het binnen wel koud in korte broek.quote:
Spierpijn in kont is klote, voel je bij bijna elke bewegingquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:54 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb helemaal geen zin om dingen te doen want spierpijn in mn kont.
Same here. Sterf ook v/d honger en heb net lunch en banaan opquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik had gisteren ook al honger voor het leven ja.
Ja. 2 brood met 3 eieren en een kwak kwark. opeten. honger. HOE DAN>quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Same here. Sterf ook v/d honger en heb net lunch en banaan op
Ja, tenzij je stil zit. Dus dat doe ik nu de hele tijd.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:56 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Spierpijn in kont is klote, voel je bij bijna elke beweging
Hier 4 broodjes en een banaan. En nog hongerquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja. 2 brood met 3 eieren en een kwak kwark. opeten. honger. HOE DAN>
touchéquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja maar in de winter vind ik het binnen wel koud in korte broek.
In de winter draag je toch ook truien ook al zit je binnen? Nja ik wel
Ik ben ook moe. Ik moet nog kattenbakken scheppen, stofzuigen, rijlessen, met de hond lopen, m'n haren verven en gewichten optillen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hier 4 broodjes en een banaan. En nog hongerMaar ook moe. Ik heb eigenlijk he-le-maal geen zin om naar de gym te gaan, maar ga straks toch maar denk ik/
*boks*quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ben ook moe. Ik moet nog kattenbakken scheppen, stofzuigen, rijlessen, met de hond lopen, m'n haren verven en gewichten optillen.Ik wil niet.
*zucht* ik ga maar eens beginnen met het scheppen van kattenbak, anders gaan e er uit protest naast zeiken.quote:
Jaquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, tenzij je stil zit. Dus dat doe ik nu de hele tijd.
Ik blijf nog even zitten. Ik heb mezelf voorgenomen om rond 14:30 in de gym te moeten zijnquote:Op woensdag 25 maart 2015 13:03 schreef Lonaa het volgende:
[..]
*zucht* ik ga maar eens beginnen met het scheppen van kattenbak, anders gaan e er uit protest naast zeiken.
Ja, ik zit ook nog.quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik blijf nog even zitten. Ik heb mezelf voorgenomen om rond 14:30 in de gym te moeten zijn
quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:05 schreef Lonaa het volgende:
Ik was zo straks op een stoel in de wachtkamer bij de zieleknijper geploft, dus ze komt binnen, ik sta op, *KREUN*. Wtf is er met jou? zegt ze.
quote:Helaas hebben wij vernomen dat Ernie Hudson niet aanwezig kan zijn op Dutch Comic Con ivm werkzaamheden in Los Angeles. Wij hadden het ook anders willen zien maar wij hopen iedereen nog steeds te verwelkomen op de eerste editie van Dutch Comic Con.
Ik las het net! Nja niet dat ik die persoon echt kende. Maar het wordt wel karig zo, ben benieuwd!quote:
Er is nog wel een ultrahippe batmobile toegevoegd en een nieuwe bijrolacteur in plaats van die andere!quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:19 schreef Qwea het volgende:
Eens zien:
Caity Lotz
Ernie Hudson
Legion Tattoo
Billy Tucci
Paul Renaud
Mis ik nog wat die niet komen?
Ja ik zag hem. Zouden ze daar een hotelkamer voor hebben geboekt? Voor die batmobile?quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Er is nog wel een ultrahippe batmobile toegevoegd en een nieuwe bijrolacteur in plaats van die andere!![]()
Haha ja ik denk het wel, anders zou hij nooit gekomen zijn!quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja ik zag hem. Zouden ze daar een hotelkamer voor hebben geboekt? Voor die batmobile?
Ja, GOT figurant
quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Haha ja ik denk het wel, anders zou hij nooit gekomen zijn!
Ik denk dat ie wel zelf moet komen rijden trouwens, dat is een compromis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |