Is goed Blaadjes, dan hebben we nu verkering. Maar ik wil niet bij de kwartels slapen hoor.quote:Op maandag 23 maart 2015 00:08 schreef Blaadjes het volgende:
Ok dan stel ik je een directe vraag dan mag jij er ook 1 stellen.
Wil je verkering met mij?
Nou dat ging nog best makkelijk.quote:Op maandag 23 maart 2015 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is goed Blaadjes, dan hebben we nu verkering. Maar ik wil niet bij de kwartels slapen hoor.
Wanneer gaan we trouwen?
Je moet de bruiloft in Iran van mij en Scrummie gaan overtreffen.quote:Op maandag 23 maart 2015 00:15 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nou dat ging nog best makkelijk.![]()
Troef ik scrum en div ff af.![]()
Wat mij betreft snel. Wil je een grote bruiloft?
Dan moet ik nog even sparen tenzij je een grote bruidsschat meeneemt.
Hmmm dat wordt lastig.quote:Op maandag 23 maart 2015 00:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je moet de bruiloft in Iran van mij en Scrummie gaan overtreffen.
Hmm.. Niet liever Urk? Is meer in de buurt voor mijquote:Op maandag 23 maart 2015 00:44 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hmmm dat wordt lastig.
Ik dacht aan een dorpshuisje in Staphorst voor het feest.
Het spijt me.quote:
quote:Op maandag 23 maart 2015 09:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zou het doen. Ik trouw niet meer met jou.
quote:Op maandag 23 maart 2015 09:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik wil niet meer 1 van de zovelen zijn. Ben meer waard dan '1 van jouw slaafjes'.
Suikerspinnetje waarom doe je zo.quote:Op maandag 23 maart 2015 09:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan had je nooit meer te klagen, ik weet het. Jammer dat het niet heeft gewerkt.
quote:Op maandag 23 maart 2015 09:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan had je nooit meer te klagen, ik weet het. Jammer dat het niet heeft gewerkt.
Poe dat is al even terug. Was iig voordat ik begon met lessen. 2x zo'n les avond gehad. Daar had ik voor mijn gevoel echt veel aan. Had er thuis weinig aan gedaan maar in 1 keer geslaagd.quote:Op maandag 23 maart 2015 10:17 schreef MotherFoker het volgende:
Even aan de mensen hier die al theorie cursus hebben gehad voor rijbewijs B. Wanneer zijn jullie begonnen met theorie? Mijn ouders vinden me namelijk veel te lui en het te langzaam doen, maar lopen wel elke kans als ik het wil doen de grond in te boren. En achter mijn rug om hebben ze mn ID meegenomen en me ingeschreven in klasikaal cursus doen.
Terwijl ze de vorige keer het zonder vooronderzoek pats boem hadden opgegeven, en dan op de dag van de cursus begonnen ze te zeiken dat ik hun avond uit door hun neus had geboord
Na paar keer praktijk les te hebben gehad ben ik begonnen met leren, gewoon uit het boek. 2/3 maand voor praktijk examen theorie gehaald, 5 fout. Dus had beter moeten lerenquote:Op maandag 23 maart 2015 10:17 schreef MotherFoker het volgende:
Even aan de mensen hier die al theorie cursus hebben gehad voor rijbewijs B. Wanneer zijn jullie begonnen met theorie? Mijn ouders vinden me namelijk veel te lui en het te langzaam doen, maar lopen wel elke kans als ik het wil doen de grond in te boren. En achter mijn rug om hebben ze mn ID meegenomen en me ingeschreven in klasikaal cursus doen.
Terwijl ze de vorige keer het zonder vooronderzoek pats boem hadden opgegeven, en dan op de dag van de cursus begonnen ze te zeiken dat ik hun avond uit door hun neus had geboord
omdaarom!quote:Op maandag 23 maart 2015 10:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Suikerspinnetje waarom doe je zo.
Ja, maar ik ben geen speeltje. Je hebt me of je hebt me niet. Zo ligt datquote:Op maandag 23 maart 2015 10:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je moest goed lezen,het overtreft onze bruiloft in Iran niet.
Krijg je sowieso nietquote:Op maandag 23 maart 2015 11:00 schreef Blaadjes het volgende:
KB ik maak het uit. Wil geen ruzie met scrummie.
ik wil jequote:Op maandag 23 maart 2015 10:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben geen speeltje. Je hebt me of je hebt me niet. Zo ligt dat
Sorry lieverd, het is over. Het is uit. Wij zijn niet meer wij, maar gewoon weer jij en ik.quote:Op maandag 23 maart 2015 11:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik wil je
Blijf bij me
Hou van me
Ga nooit meer weggg
Sloop die muren om me heeeeeheeeenquote:Op maandag 23 maart 2015 12:18 schreef Blaadjes het volgende:
Laat me nu toch niet alleen....radeloos en verloren
wij zijn niet meer wij maar ik en jijquote:Op maandag 23 maart 2015 11:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sorry lieverd, het is over. Het is uit. Wij zijn niet meer wij, maar gewoon weer jij en ik.
Uhuhquote:
quote:Op maandag 23 maart 2015 13:33 schreef Divje het volgende:
Zeg B ! Voor 21,86 heb je de deluxe versie van Skylines!
Daarom! En dan kan je geen mods gebruiken, iets wat het spel 10miljoenmiljard x beter maaktquote:Op maandag 23 maart 2015 13:38 schreef theguyver het volgende:
[..]heeft die m niet op een andere manier verkregen?
quote:Op maandag 23 maart 2015 13:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Daarom! En dan kan je geen mods gebruiken, iets wat het spel 10miljoenmiljard x beter maakt
quote:
Niet meer over mekkeren, gewoon doen. Sta je straks met je papiertje te zwaaienquote:Op maandag 23 maart 2015 14:00 schreef MotherFoker het volgende:
Dank voor de reacties, ik ben helaas deels wel gepusht door mijn ouders door mijn theorie te doen, Terwijl ik zelf ook wel leer heb al een half jaar praktijk lessen gehad alleen mijn instructeur was gewoon echt niet fijn, en zijn topsport was het naar beneden halen, maar ja heb er wel zin in, denk ik, ik ga gewoon doen alsof ik er blij mee ben anders krijg ik opmerkingen naar mijn hoofd dat ik ondankbaar ben.
Kan nu wel weer lekker skypen met een gloednieuwe headset, naja was een cadeautje voor mijn broertje 400 euro voor een gaming headset, Wil die m niet omdat hij zelf zijn geluid te hard zet en ermee is gaan gooien, dus nu heb ik dat ding maar genomen, Let the music be played!quote:Op maandag 23 maart 2015 14:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet meer over mekkeren, gewoon doen. Sta je straks met je papiertje te zwaaien
400,-quote:Op maandag 23 maart 2015 14:13 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Kan nu wel weer lekker skypen met een gloednieuwe headset, naja was een cadeautje voor mijn broertje 400 euro voor een gaming headset, Wil die m niet omdat hij zelf zijn geluid te hard zet en ermee is gaan gooien, dus nu heb ik dat ding maar genomen, Let the music be played!
Ja, hij wilde perse een gaming console die het wel goed doet, (hij gooide dat ding gewoon letterlijk weg en zette zijn geluid op zijn allerhardst en gaf ons de schuld van steeds vragen of het zachter mocht xD. Ik heb hem nu op en kan gewoon nog lekker om me heen horen wat er gebeurd en opnemen gaat ook lekker. En ik heb spijt dat ik 400,- eraan uit heb gegeven, maar neem hem nu lekker zelf.quote:
Of studeren op je theorie?quote:Op maandag 23 maart 2015 14:13 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Kan nu wel weer lekker skypen met een gloednieuwe headset, naja was een cadeautje voor mijn broertje 400 euro voor een gaming headset, Wil die m niet omdat hij zelf zijn geluid te hard zet en ermee is gaan gooien, dus nu heb ik dat ding maar genomen, Let the music be played!
Wauw. Had er geen idee van dat er zulke dure headsets zijnquote:Op maandag 23 maart 2015 14:16 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ja, hij wilde perse een gaming console die het wel goed doet, (hij gooide dat ding gewoon letterlijk weg en zette zijn geluid op zijn allerhardst en gaf ons de schuld van steeds vragen of het zachter mocht xD. Ik heb hem nu op en kan gewoon nog lekker om me heen horen wat er gebeurd en opnemen gaat ook lekker. En ik heb spijt dat ik 400,- eraan uit heb gegeven, maar neem hem nu lekker zelf.
Daar ben ik eigenlijk al sinds Juni 2014 fulltime mee bezig naast mijn werk sinds ik niet meer naar school ga, heb MBO 2 in een jaar gehaald, alleen voor een NTI of LOI cursus moet je echt 18 zijn.quote:
Ze kunnen letterlijk nog hoger oplopen, alleen mijn broertje flipte hem al helemaal toen hij zag dat ik er eentje van 63,- eerst voor hem wilde halen maar hij vond die niet goed genoeg omdat er niet bij stond dat het een "gaming headset" was terwijl het niet zoveel uitmaakt denk ik.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:19 schreef Divje het volgende:
[..]
Wauw. Had er geen idee van dat er zulke dure headsets zijn
Ik heb er 1 van Turtle, 18,95 en er stond heel groot GAMING Headset op de verpakkingquote:Op maandag 23 maart 2015 14:21 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ze kunnen letterlijk nog hoger oplopen, alleen mijn broertje flipte hem al helemaal toen hij zag dat ik er eentje van 63,- eerst voor hem wilde halen maar hij vond die niet goed genoeg omdat er niet bij stond dat het een "gaming headset" was terwijl het niet zoveel uitmaakt denk ik.
Hij heeft er nu eentje van 10.- die hij al voor zijn verjaardag in 2013 heeft gehad, en daar gaat ie ook mee om alsof hij zo weer een nieuwe krijgt.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik heb er 1 van Turtle, 18,95 en er stond heel groot GAMING Headset op de verpakking
Werkt perfect
Je broertje klinkt best als een verwend jochiequote:Op maandag 23 maart 2015 14:25 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Hij heeft er nu eentje van 10.- die hij al voor zijn verjaardag in 2013 heeft gehad, en daar gaat ie ook mee om alsof hij zo weer een nieuwe krijgt.
Is ie ook, echt waar, alleen klinkt het nu alsof ik hem zwart maak, maar als je eens ziet hoeveel geld ze in hem hebben gestopt met zijn playstation fases en stuff en nu ie er niet meer naar omkijkt maar meer voor de gaming op PC is.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Je broertje klinkt best als een verwend jochie
Ik heb niet eens een gaming headset. Ik praat nooit tegen m'n computerquote:Op maandag 23 maart 2015 14:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik heb er 1 van Turtle, 18,95 en er stond heel groot GAMING Headset op de verpakking
Werkt perfect
Verkoop die PlayStation aan mijquote:Op maandag 23 maart 2015 14:31 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Is ie ook, echt waar, alleen klinkt het nu alsof ik hem zwart maak, maar als je eens ziet hoeveel geld ze in hem hebben gestopt met zijn playstation fases en stuff en nu ie er niet meer naar omkijkt maar meer voor de gaming op PC is.
Ook niet bij de PS4 ?quote:Op maandag 23 maart 2015 14:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een gaming headset. Ik praat nooit tegen m'n computer
Nope, daar heb ik überhaupt nog nooit multiplayer op gespeeldquote:Op maandag 23 maart 2015 14:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Verkoop die PlayStation aan mijKan ik m'n headset weer gebruiken
[..]
Ook niet bij de PS4 ?
bluetooth headsetje je weet wel zo'n 1 oortje ding werkt prima voor telefoon PC en PS3 via chinese troep site besteld voor nog geen 4 euro werkt primaquote:Op maandag 23 maart 2015 14:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha die gebruikt ie ook niet meer, mijn ouders voelden zich lullig omdat mijn broertje wel een ps3 kreeg en nieuwe plasma tv. En ik nog met een ps2 en oude tv moest doen. Hebben ze dus maar een extra ps3 beneden gezet voor mij en mn games, alleen ik kreeg geen headset en mocht nooit lenen.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:33 schreef Divje het volgende:
[..]
[..]
Ook niet bij de PS4 ?
Zoveel lol gehad op de PS3 met GTA V online, dan was die headset wel nodig om al die squeakers (12 jarigen met piepstemmetje) de huid vol te schelden
Zal best, maar ik wil dat niet eensquote:Op maandag 23 maart 2015 14:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
bluetooth headsetje je weet wel zo'n 1 oortje ding werkt prima voor telefoon PC en PS3 via chinese troep site besteld voor nog geen 4 euro werkt prima
Nohh, dat is wel echt leuk hoorquote:Op maandag 23 maart 2015 14:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nope, daar heb ik überhaupt nog nooit multiplayer op gespeeld.
PS4 kopen? 450 euro'squote:Op maandag 23 maart 2015 14:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Nohh, dat is wel echt leuk hoor
Ooohh ik mis die tijden. En heb nog wel een PS3 maar die is bricked. Kan er niks meer mee
Wil ook weer LBP spelen enzo.
400,- euro's !quote:Op maandag 23 maart 2015 14:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
PS4 kopen? 450 euro's. 1 controller, 2 (of 3? weet niet meer uit hoofd) games, al mag je als je lief bent ook mijn PSN account erbij, waar ook 3/4 games ofzo op staan (GTAV, Dying Light en FIFA2015 dacht ik).
Haha heb ook wel zo'n groot lomp ding maar deze werkt prima voor hardlopen en gamen en zo..quote:Op maandag 23 maart 2015 14:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zal best, maar ik wil dat niet eens
Ben je serieus? Ik was eigenlijk aan het dollen, maar nu twijfel ikquote:Op maandag 23 maart 2015 14:42 schreef Divje het volgende:
[..]
400,- euro's !
Je PSN account mag je houden
Das geen geld.quote:Op maandag 23 maart 2015 13:33 schreef Divje het volgende:
Zeg B ! Voor 21,86 heb je de deluxe versie van Skylines!
In ears bedoel je? Die heb ik met hardlopen, fijne dingen.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:46 schreef theguyver het volgende:
[..]
Haha heb ook wel zo'n groot lomp ding maar deze werkt prima voor hardlopen en gamen en zo..
en die andere normale moet je bijna in je hoofd drukken dat zijn echt ruk dingen ...
Als ik het geld had ging ik nu naar de mediamarkt om er 1 te halenquote:Op maandag 23 maart 2015 14:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ben je serieus? Ik was eigenlijk aan het dollen, maar nu twijfel ik
Waarom hebben wij dat nooit samen gedaan???quote:Op maandag 23 maart 2015 14:33 schreef Divje het volgende:
[..]
[..]
Ook niet bij de PS4 ?
Zoveel lol gehad op de PS3 met GTA V online, dan was die headset wel nodig om al die squeakers (12 jarigen met piepstemmetje) de huid vol te schelden
Geen ideequote:Op maandag 23 maart 2015 14:59 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Waarom hebben wij dat nooit samen gedaan???
Ow en de tering 400 euro.
Heb er 1 van 20 op de pc en had er 1 voor 12 op de ps3.
Yep maar daar speelde ik niet vaak mee.quote:
GLITCHERquote:Op maandag 23 maart 2015 15:10 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Yep maar daar speelde ik niet vaak mee.
Ik was meer van het betere glitch werk
In het begin ook nog de dns hack gebruikt. 4 miljard voor een winkel overval en dan alles weggeven in de sessie. Ow wat waren die mensen boos elke keer
Maja iedereen zei je krijgt een ban. nooit gehad.
Later met auto's dupe glitch enzo ook nooit probs gehad. Heerlijk vond ik het.
590 maar dat kwam door een paar rondjes op criminal records te rijden.quote:Op maandag 23 maart 2015 15:16 schreef Divje het volgende:
[..]
GLITCHER![]()
Ohh, dat waren best epische sessies haha
Er was altijd 1 de pispaal tijdens races, die kon zo mooi kwaad worden
Heb in het begin wel met dupe auto glitch een paar miljoen binnengeharkt, en een keer 80 miljoen gekregen in zo'n hacked lobby. Maar daardoor ging de fun er een beetje af
Nooit level 100 gehaald trouwens, 96 ofzo
Zit daar ook over na te denken ja. Bij GMG issie 45,- voor een steamkey.quote:Op maandag 23 maart 2015 15:18 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
590 maar dat kwam door een paar rondjes op criminal records te rijden.
Maar dat haalt de lol er idd wel vanaf.
Maarrrrrrrr 14 april.....ik koop hem voor de pc
Ik kan juist niet wachten om met muis en keyboard te spelen. Maar ieder z'n voorkeuren.quote:Op maandag 23 maart 2015 15:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Zit daar ook over na te denken ja. Bij GMG issie 45,- voor een steamkey.
Maar wil ook een nieuwe videokaartkeuzes..
En sowieso, voor zulke games vind ik het wel fijn om met een controller te spelen, heb nu ook m'n PS3 controller aan de pc hangen voor Dying Light
Ze hebben je wel aangepakt zo te zienquote:Op maandag 23 maart 2015 15:23 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik kan juist niet wachten om met muis en keyboard te spelen. Maar ieder z'n voorkeuren.
Kijk net op Social club. ze hebben me wel teruggezet naar lvl 91 (of hij loopt langzaam terug?)
Geld verdient 31,5 miljard.
uitgeven 30,8 miljard![]()
Hoe kan er dan maar 2,2 miljoen op m'n rekening staan?
haha nicequote:Op maandag 23 maart 2015 15:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Ze hebben je wel aangepakt zo te zien
Ook ff gekeken, heb 19,000 cash
Haquote:Op maandag 23 maart 2015 15:28 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
haha nice
Wat ook zo leuk was met dupen. Bij bepaalde methodes had je dan 2 chrome adders buiten staan. 1 kon je in andere niet. Als je dan gewoon doorging stonden er 10 ofzo achter elkaar waar je niks mee kon.
En dan vanaf een afstandje wachten op andere spelers die dan allemaal probeerden die adders open te krijgen.
WTF 10 adders here.....damn I can't get in....grrr i'll blow um up.
Genieten.
Ja die vond ik ook leuker maar ja de adder leverde het meeste op.quote:Op maandag 23 maart 2015 15:31 schreef Divje het volgende:
[..]
Ha
Heb zelf nooit begrepen wat iedereen zo tof vond aan die Adderhad liever de Entity
Wil weer spelen![]()
Was er maar een manier om m'n oude ps3 te redden, is nota bene vermoord door GTAV
quote:Op maandag 23 maart 2015 15:39 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja die vond ik ook leuker maar ja de adder leverde het meeste op.
Krijg nu ook weer zin maar ja ik kocht ps3 speciaal voor gta. Toen ik er klaar mee was de boel gelijk weer verkocht.
quote:Op maandag 23 maart 2015 11:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik wil je
Blijf bij me
Hou van me
Ga nooit meer weggg
nee is nu buitenquote:Op maandag 23 maart 2015 16:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
je iphone 6 al binnen?
quote:Op maandag 23 maart 2015 17:10 schreef Blaadjes het volgende:
[ afbeelding ]
Zouden ze denken dat ze kwartels zijn
Ze scharrelen al net zo schattig rondquote:Op maandag 23 maart 2015 17:10 schreef Blaadjes het volgende:
[ afbeelding ]
Zouden ze denken dat ze kwartels zijn
zoveel gemeenquote:Op maandag 23 maart 2015 14:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Altijd einde middag komen ze naar beneden beetje scharrelen of stilzitten.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze scharrelen al net zo schattig rond
Ook vogels hebben zo hun gewoontes dus. Mooi is dat.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:55 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Altijd einde middag komen ze naar beneden beetje scharrelen of stilzitten.
Niet alleen als VI er is hoorquote:Op maandag 23 maart 2015 19:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij moet altijd werken als VI er is. Kan je daar nou niks aan veranderen Scrum?
Nee, dan moet je wel he? Nou, je gaat vast genieten van de herhaling. Redelijke topshow, jammer van Valentijn al moet ik zeggen dat hij vanavond wel meevalt.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet alleen als VI er is hoor. Nee, maar morgen moet er iets 'de deur' uit enzo.
Word straks weer genieten dusquote:Op maandag 23 maart 2015 21:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, dan moet je wel he? Nou, je gaat vast genieten van de herhaling. Redelijke topshow, jammer van Valentijn al moet ik zeggen dat hij vanavond wel meevalt.
Dat is echt klote zeg, damnquote:Op maandag 23 maart 2015 22:15 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb zon 2 uur vanavond besteed aan het oplossen van een bug, die achteraf geen bug bleek. #fuckmylife
Ach jaaaaa, we gaan gewoon weer door. En wie niet tegen z'n verlies kan.. Die is maar zielig hooooorrrrrrrrrr. Met zn alle met zn alleeeheeequote:
Trusten schoonheid!quote:Op maandag 23 maart 2015 23:39 schreef Lavenderr het volgende:
Truste liefies. Ben bekaf en ga slapen. Tot morgen
quote:
Serero officieel niet meer de kleinste voetballer in de eredivisie die ook wel eens in het veld staat.quote:
Haha idd, Achabar is een kabouter idd.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:33 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
[..]
Serero officieel niet meer de kleinste voetballer in de eredivisie die ook wel eens in het veld staat.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe de vrouwenharten overal klo... nee dat is leugen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij hier! Gezellig![]()
Oh wacht, je komt voor KB'tje . Nou ja, evengoed welkom hoor.![]()
Afgewezen door scrummie en nu al vervanging binnen gebracht?quote:
Hoi Scrummie.quote:
Hoin.quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:23 schreef Peunage het volgende:
[..]Hoe is het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik doe de vrouwenharten overal klo... nee dat is leugen.[ afbeelding ]![]()
Je broer? Echt?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoi Scrummie.Meet Peunage, mijn broeder alles!~
Levend en welquote:
Niet te vroeg juigen met je hoofd, wantquote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:24 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Afgewezen door scrummie en nu al vervanging binnen gebracht?![]()
broederzonedquote:
Was het maar zo'n feest.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:24 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Afgewezen door scrummie en nu al vervanging binnen gebracht?![]()
Mogguh allemaal.
Ja soort van.quote:
ik hoop ook dat je hem nu gehaald hebt! Driemaal is scheepsrecht alles. Was het een moeilijk tentamen? Uit welk jaar?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:32 schreef Peunage het volgende:
[..]
Levend en wel
Gisteren voor de derde keer een tentamen herkanst, volgens mij is het nu eindelijk gelukt![]()
[..]
Niet te vroeg juigen met je hoofd, want
[..]
broederzoned
owwww hahaquote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:32 schreef Peunage het volgende:
[..]
Levend en wel
Gisteren voor de derde keer een tentamen herkanst, volgens mij is het nu eindelijk gelukt![]()
[..]
Niet te vroeg juigen met je hoofd, want
[..]
broederzoned
Nog meer eitjes!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:41 schreef Blaadjes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja hoor. Goed bezig.
quote:
Het was freaking moeilijk tentamen van vorig jaar. Elke jaar hebben we 2 pogingen voor een tentamen. Vorig jaar heb ik hem gemaakt, gefaald, herkansing, gefaald. Vorige toetsperiode nog een keer herkanst, gefaald. En gisteren weer gemaakt, waarschijnlijk gehaaldquote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik hoop ook dat je hem nu gehaald hebt! Driemaal is scheepsrecht alles. Was het een moeilijk tentamen? Uit welk jaar?
Je bent nu ook bezig met afstuderen toch?![]()
En het is juichen ditdatalles. Niet juigen.
Oh wat een poepding dan.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:48 schreef Peunage het volgende:
[..]
Het was freaking moeilijk tentamen van vorig jaar. Elke jaar hebben we 2 pogingen voor een tentamen. Vorig jaar heb ik hem gemaakt, gefaald, herkansing, gefaald. Vorige toetsperiode nog een keer herkanst, gefaald. En gisteren weer gemaakt, waarschijnlijk gehaald
En ja, als ik dit tentamen haal hoef ik alleen nog stage af te ronden
Hoe gaat het bij jou? Studie? Alleen leven?
Alles van jou is schattigquote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Wat is daar schattig aan gekkie.
http://metro.co.uk/2015/0(...)le-wore-his-5116834/
^dat is pas schattig.
Literatuurstudiesquote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh wat een poepding dan.Ik ben blij dat ik al mijn tentamens gehaald heb van afgelopen jaren! Krijg ook geen tentamens meer. Enkel literatuurstudies en zulke projecten.
Best goed te doen me dunkt. Studie gaat best goed. Heb nu een rustigere periode, hebben dan één project om op te zetten en daarnaast twee literatuurstudies van 15 artikelen elk
![]()
Alsof we niks te doen hebben.
quote:Stage is met scriptie/thesis toch? Wat voor onderwerp heb je dan als ik vragen mag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou nou nou. Gisteren vond je me maar stom en nu dit? Ik ben verward, ik herhaal ik ben verward!quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:58 schreef Peunage het volgende:
[..]
Literatuurstudies![]()
![]()
Ik zou bijna liever tentamens maken.
[..]Hmm. Op zich kan een literatuurstudie best interessant zijn. Maar om al die fucking artikelen te beoordelen volgens zo'n ellenlange beoordelingslijst (7 pagina's) en daarnaast nog ín de daarvoor bestemde format alles in te vullen is gewoon kut. En dat 15 keer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben fucking derdejaars, waz met jullie!
Ik snap niks van die omschrijving he.Een grote 'blablalbala' voor mij. Doe je het alleen?
Elke dag is een nieuwe dag, vol met verwarringen. Dat is het leven, wen er maar aan.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou nou nou. Gisteren vond je me maar stom en nu dit? Ik ben verward, ik herhaal ik ben verward!
Lekker makkelijk om jullie bezig te houdenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hmm. Op zich kan een literatuurstudie best interessant zijn. Maar om al die fucking artikelen te beoordelen volgens zo'n ellenlange beoordelingslijst (7 pagina's) en daarnaast nog ín de daarvoor bestemde format alles in te vullen is gewoon kut. En dat 15 keer.Ben fucking derdejaars, waz met jullie!
Haha, dat had ik in het begin ook. Ja ik doe het alleen, maar het komt helemaal goedquote:Ik snap niks van die omschrijving he.Een grote 'blablalbala' voor mij. Doe je het alleen?
Snertquote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:51 schreef Blaadjes het volgende:
125 g spekblokjes
1 st winterpeen
2 stengels bleekselderij
1 st ui gesnipperd
2 tenen knoflook
200 g mager rundergehakt
200 g kalfsgehakt
150 ml witte wijn
500 g gepelde tomaten
1 blokje runderbouillon
peper
zout
olijfolie
rara wat ga ik maken?
Was een gokje, heb ooit één keer snert gemaaktquote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:58 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Jij maakt de snert ook altijd zo? Dacht dat ik de enige was
Ik wacht even op divje....die eet graag lekker dus ga er vanuit dat hij dit weet en anders L wel.quote:
Cool cool.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:19 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik wacht even op divje....die eet graag lekker dus ga er vanuit dat hij dit weet en anders L wel.
Bolognesequote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:51 schreef Blaadjes het volgende:
125 g spekblokjes
1 st winterpeen
2 stengels bleekselderij
1 st ui gesnipperd
2 tenen knoflook
200 g mager rundergehakt
200 g kalfsgehakt
150 ml witte wijn
500 g gepelde tomaten
1 blokje runderbouillon
peper
zout
olijfolie
rara wat ga ik maken?
Al zou een stoofpotje ook nog kunnen.quote:
Wel spannend zo alleen lijkt me. Wij moeten met z'n tweeën of drieën en dan één hoofdvraag met meerdere deelvragen en ieder doet dan een vraag. Zo heeft iedereen evenveel kans om het te halen. Stel een loser doet niks, ben je niet afhankelijk van zijn deel.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:25 schreef Peunage het volgende:
[..]
Lekker makkelijk om jullie bezig te houden![]()
[..]
Haha, dat had ik in het begin ook. Ja ik doe het alleen, maar het komt helemaal goed
Echte traditionele Ragú Bolognesequote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:39 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
vakman
Rode wijn kan ook nick....wit ook en had nu nog wit staan
Ah, tof tof.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:39 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
vakman
Rode wijn kan ook nick....wit ook en had nu nog wit staan
heerlijk. en zo verschrikkelijk makkelijk als je voorraadje in de vriezer hebt.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Echte traditionele Ragú Bolognesezo lekker haha.
Haha, doe jij dat ook altijdquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:50 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
heerlijk. en zo verschrikkelijk makkelijk als je voorraadje in de vriezer hebt.
jaaa. koken is leuk maar je hebt niet altijd tijd.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:51 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha, doe jij dat ook altijdVerdelen in handige porties en dan invriezen
Het is vaak ook nog lekkerder een dag of 2/3 laterquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:55 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
jaaa. koken is leuk maar je hebt niet altijd tijd.
Vriezer.
Nope nope nopequote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:02 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wij kunnen ook wel. Als je wil hoor ..
Okay, één keer nope was ook voldoende geweest, ik had al zo'n teer hartje, maar nu ..quote:
Awhquote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:05 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Okay, één keer nope was ook voldoende geweest, ik had al zo'n teer hartje, maar nu ..
idd. mijn vuistregel met soep. ruim van te voren maken. zoveel lekkerder.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:02 schreef Divje het volgende:
[..]
Het is vaak ook nog lekkerder een dag of 2/3 later
Nope.quote:
Spannend, maar wel te doen. Ik heb dit vaker gedaan, zowel in m'n eentje als in een groepje/team. Het heeft allebei voor en nadelen, maar uiteindelijk vind ik alleen een project doen wel chiller. Samenwerking met andere studenten gaat nooit echt helemaal zoals je het zelf wilt, merk ik zelf. Hier heb ik wel alles zelf in de hand, eigen verantwoordelijkheid, vrijheid, etc.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wel spannend zo alleen lijkt me. Wij moeten met z'n tweeën of drieën en dan één hoofdvraag met meerdere deelvragen en ieder doet dan een vraag. Zo heeft iedereen evenveel kans om het te halen. Stel een loser doet niks, ben je niet afhankelijk van zijn deel.
Begrijpelijk. Iran is de beezneez.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:12 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nope.
ik moest de bruiloft van haar een scrummie overtreffen. Die was in Iran.
Ik had staphorst in gedachte. Niks geworden dus.
Ouwe lurker. D:quote:
Ik trouw met iedereen, word wel een obees. Dan genoeg KB GB voor iedereenquote:
Dan krijg je een dikke kont ehquote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ouwe lurker. D:
[..]
Ik trouw met iedereen, word wel een obees. Dan genoeg KB GB voor iedereen
quote:
quote:
Wel beetje bijhouden dan he dmv BB's gifjequote:
Ik cancel weer. Ik wil toch exclusiviteit rechten.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ouwe lurker. D:
[..]
Niet te dik is prima hoor, beetje fat ass, *pets* boing boing boing. Love it.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:35 schreef Divje het volgende:
[..]Jij hebt er verstand van!
[..]
[..]
Wel beetje bijhouden dan he dmv BB's gifje
Dikke flubberkonten
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik cancel weer. Ik wil toch exclusiviteit rechten.
Dat is leuk jaquote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet te dik is prima hoor, beetje fat ass, *pets* boing boing boing. Love it.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ouwe lurker. D:
[..]
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik cancel weer. Ik wil toch exclusiviteit rechten.
Gewoon doen!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:37 schreef Divje het volgende:
Soms zie je op straat zo'n mooi kontje he, dan wil ik gewoon m'n gezicht tussen die billen drukken en eens flink boingboingboing roepen.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:37 schreef Divje het volgende:
Soms zie je op straat zo'n mooi kontje he, dan wil ik gewoon m'n gezicht tussen die billen drukken en eens flink boingboingboing roepen.
Je woont in Amsterdam, dus rennen kan je al wel. Gewoon doen!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Alleen hoe begin ik daarmee? Help?
Er is zo'n belg die zo'n programma heeft. Dan heb je van die muziek en dan zegt ze wat je moet doen, bijvoorbeeld rennen en dan een minuutje lopen. Evy heet ze geloof ik, eens kijken.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zolang je beweegt weet je dat je goed bezig bent. En dan breidt je dat geleidelijk uit.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het enige wat ik rennend doe is de bus halen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:42 schreef Divje het volgende:
[..]
Je woont in Amsterdam, dus rennen kan je al wel. Gewoon doen!
hOh Evy ja, een vriend begon daar ook al over.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:42 schreef DrNick het volgende:
[..]
Er is zo'n belg die zo'n programma heeft. Dan heb je van die muziek en dan zegt ze wat je moet doen, bijvoorbeeld rennen en dan een minuutje lopen. Evy heet ze geloof ik, eens kijken.
http://rennenmetevy.nl/quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het enige wat ik rennend doe is de bus halen.
O
[..]
hOh Evy ja, een vriend begon daar ook al over.![]()
Ga voor de bus uit rennen, ben je nog eerder op plaats van bestemming ookquote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het enige wat ik rennend doe is de bus halen.
O
[..]
hOh Evy ja, een vriend begon daar ook al over.![]()
Maar ik vind het eng. Die eerste stap zetten zegmaar.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:43 schreef DrNick het volgende:
[..]
http://rennenmetevy.nl/
Hier kan je ze allemaal gratis downloaden
Gewoon doen, er zijn vele honderdduizenden mensen die hardlopen, en dan hebben de mensen die je zien wat om op te fappen als ze thuiskomen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar ik vind het eng. Die eerste stap zetten zegmaar.Alleen. In sportkleding, iedereen ziet je alles. Ik durf niet echt.
Strakke legging aan?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar ik vind het eng. Die eerste stap zetten zegmaar.Alleen. In sportkleding, iedereen ziet je alles. Ik durf niet echt.
Dat eerste gedeelte van je zin is wel waarheid ja. Dat tweede gedeelte echter.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:46 schreef DrNick het volgende:
[..]
Gewoon doen, er zijn vele honderdduizenden mensen die hardlopen, en dan hebben de mensen die je zien wat om op te fappen als ze thuiskomen.
Liev.quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Strakke legging aan?
Wil wel als creeper achter je aan rennen danmotivatie enzo
Ik heb 'n app daar voor.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar ik vind wielrennen toffer; dan kom je nog ergens. Hardlopen gaat zo langzaam.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat eerste gedeelte van je zin is wel waarheid ja. Dat tweede gedeelte echter.Jai.
[..]
Liev.
Oke oke, wanneer?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat eerste gedeelte van je zin is wel waarheid ja. Dat tweede gedeelte echter.Jai.
[..]
Liev.
[..]Kom samen rennen, niet als creeper achter me aan.
Waz met jou. Alsof ik hier om gevraagd heb ja.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:54 schreef Blaadjes het volgende:
Ik wil L! fuck KB.
Begin een eigen topic ofzo.
Laat me nuuuu toch niet alleeeeeheeen, radeloos en verloooohoooren.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waz met jou. Alsof ik hier om gevraagd heb ja.Ik ga al doei.
Oke oke, ik geef al toe. Ik wil wel met je trouwen...quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Fuck jullie allemaal. Ik ga met niemand trouwen en geef gewoon zelf een groot feest in Iran.Wie heeft er uberhaupt een man nodig.
![]()
Get in line.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:06 schreef Peunage het volgende:
[..]
Oke oke, ik geef al toe. Ik wil wel met je trouwen...
Nee, jij wil ene dag wel andere dag niet.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Laat me nuuuu toch niet alleeeeeheeen, radeloos en verloooohoooren.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:06 schreef Peunage het volgende:
[..]
Oke oke, ik geef al toe. Ik wil wel met je trouwen...
Ik kies jouuuuu.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:06 schreef Peunage het volgende:
Dan ben ik maar geen vrije vogel pokemon.
Vrouwenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, jij wil ene dag wel andere dag niet.Ga maar radeloos en alleen zijn.
Valt echt tegen na de iPhone 6+.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:24 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat wilde ik nou ook aan jou vragen, met je iPhone 6
Had je de 6+?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Valt echt tegen na de iPhone 6+.
Is goed, suikerspinnetje.
Kreeg de hele tijd random blauwe schermen.quote:
Blauwe schermen op je pc? Zal het wel aan je pc liggen toch?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kreeg de hele tijd random blauwe schermen.Alles geprobeerd, vier vervangende (remanufactured) teostellen gekregen, zesde was zelfs een splinternieuwe maar mocht niet baten.
Gekkenhuis. Nu al bijna vier dagen de 6 en dat gaat prima.
WTFquote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kreeg de hele tijd random blauwe schermen.Alles geprobeerd, vier vervangende (remanufactured) teostellen gekregen, zesde was zelfs een splinternieuwe maar mocht niet baten.
Gekkenhuis. Nu al bijna vier dagen de 6 en dat gaat prima.
Op mn 6+. Waz met jou.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:38 schreef DrNick het volgende:
[..]
Blauwe schermen op je pc? Zal het wel aan je pc liggen toch?
quote:
Wist niet dat een 6+ blauwe schermen hadquote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Op mn 6+. Waz met jou.
[..]Is goedgekomen toch, geld teruggekregen en daarvan een 6 gehaald (na een paar nachtjes geslapen te hebben erover)
Oh, dat is helemaal naais!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Is goedgekomen toch, geld teruggekregen en daarvan een 6 gehaald (na een paar nachtjes geslapen te hebben erover)
Stoer doen tegen KBquote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:48 schreef DrNick het volgende:
Zal desalniettemin ongetwijfeld ook aan je pc gelegen hebben.
Ik kan KB wel handelenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:48 schreef Peunage het volgende:
[..]
Stoer doen tegen KB
Niet weten dat haar Midden-Oosters temperament je bitchslapt.Haha, je bitch slapt.
Ja, zal echt aan mijn pc gelegen hebben inderdaad. Ja echt. Gelukkig ben jij hier om mij te redden, o wacht.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:48 schreef DrNick het volgende:
[..]
Wist niet dat een 6+ blauwe schermen had
Zal desalniettemin ongetwijfeld ook aan je pc gelegen hebben.
Ik heb dan ook niks te compenseren.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:48 schreef Peunage het volgende:
[..]
Oh, dat is helemaal naais!
Ik vind de 6+ sowieso te groot.
Zeg het hem, zeg het hem!quote:[..]
Stoer doen tegen KB
Niet weten dat haar Midden-Oosters temperament je bitchslapt.Haha, je bitch slapt.
Als je aan me had gevraagd had ik er best naar willen kijken hoorquote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, zal echt aan mijn pc gelegen hebben inderdaad. Ja echt. Gelukkig ben jij hier om mij te redden, o wacht.
Was niet nodig geweest want ging elke keer naar de Apple Storequote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:53 schreef DrNick het volgende:
[..]
Als je aan me had gevraagd had ik er best naar willen kijken hoor
Gaf ze elke keer het toestel en kreeg dan een nieuwe uit een doosje, andere IMEI alles. Maar leuke conspiracy-theorie. Je bent helaas niet erg origineel vandaag.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:54 schreef DrNick het volgende:
Stiekem hebben ze gewoon elke keer weer dezelfde teruggestuurd.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Was niet nodig geweest want ging elke keer naar de Apple StoreEn die weten het toch iets beter dan jij, klein snotneusje.
[..]
Gaf ze elke keer het toestel en kreeg dan een nieuwe uit een doosje, andere IMEI alles. Maar leuke conspiracy-theorie. Je bent helaas niet erg origineel vandaag.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik de hoop op liefde maar op ga geven dan
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik de hoop op liefde maar op ga geven dan
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Never give up on love, ditdat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Liefffquote:
Too late for that bbquote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Never give up on love, ditdat.
Y is jouw situatie onmogelijk dan?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zelfs ik geloof in liefde, met mijn onmogelijke situatie. Dus divje, hup hup niet zo doen.
Zullen we samen onmogelijk zijn dan?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zelfs ik geloof in liefde, met mijn onmogelijke situatie. Dus divje, hup hup niet zo doen.
Ga ik niet hier op FOK! zetten, heb ik al te vaak gedaan.quote:
Cool coolquote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ga ik niet hier op FOK! zetten, heb ik al te vaak gedaan.De thuglife ditdat.
k ga nu verder met bcs
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb dan ook niks te compenseren.![]()
Mannen met een 6+ daarentegen....
Amen.quote:
Driedubbelwerf Amen en Halleluja.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:27 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Squats en deadlifts daarentegen ..
[ afbeelding ]
Mwah, ook stom. Alles is stom.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:27 schreef Baconbus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lokquote, ze is er B!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:54 schreef Blaadjes het volgende:
Ik wil L! fuck KB.
Begin een eigen topic ofzo.
Zou ze dat echt kunnen tillen of staat ze gewoon te poseren?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:27 schreef Baconbus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Poseren, als ze nu gaat trekken aan dat ding blesseert ze haar rug lijkt mequote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zou ze dat echt kunnen tillen of staat ze gewoon te poseren?
Ze ziet er gespierd genoeg uit om dat te tillen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zou ze dat echt kunnen tillen of staat ze gewoon te poseren?
Best vaak hoorquote:
Dat zijn de klotedagen Scrum. Sterktequote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Best vaak hoor.
Vandaag heelmaal. Opende timehop, krijg je te zien wat je vorig jaar deze dag had, het jaar ervoor, etc. Vandaar zou ik 6 jaar met m'n ex samen zijn
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Best vaak hoor.
Vandaag heelmaal. Opende timehop, krijg je te zien wat je vorig jaar deze dag had, het jaar ervoor, etc. Vandaar zou ik 6 jaar met m'n ex samen zijn
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Best vaak hoor.
Is daar niet wat lekkers mee te maken?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:56 schreef Lavenderr het volgende:
En wie zaten er weer in de tuin? De eenden
Vast wel, maar ze zijn zo lief . Ik vind het zo zielig om ze steeds weg te jagenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Is daar niet wat lekkers mee te maken?
Hmmquote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vast wel, maar ze zijn zo lief . Ik vind het zo zielig om ze steeds weg te jagen.
Het is een teken. Je kan ze niet meer weigeren.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:56 schreef Lavenderr het volgende:
En wie zaten er weer in de tuin? De eenden
Krijg trek door jou, alweerquote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:19 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Het is een teken. Je kan ze niet meer weigeren.
Ik kwartels jij eentjes.
Ach jaaaaaaaquote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zijn de klotedagen Scrum. Sterkte
Ik zit nu echt te twijfelen weet je dat? Misschien moet ik ze hun gang maar laten gaan?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:19 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Het is een teken. Je kan ze niet meer weigeren.
Ik kwartels jij eentjes.
Altijd heb ik je lieeeeeef...quote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Net wou je me niet. HOU OP MET MIJ ZO IN VERWARRING TE BRENGEN!
Als jij niet van mij houdt, moet ik daar mee leren levennnnnquote:
Het is oke habibi.quote:
Je vult me weer aan. Ik voel de liefde weer. Soulmate ditdat. Wij horen bij elkaar.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Als jij niet van mij houdt, moet ik daar mee leren levennnnn
Maar wat niet isssss kan ook niet verlooooooren gaaann
Hahaha. Dit doe je alleen zodat Peunage ook weggaat en dan kun jij mij weer afwijzen en dan sta ik er weer helemaal alleen voor he. Dat is je planquote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je vult me weer aan. Ik voel de liefde weer. Soulmate ditdat. Wij horen bij elkaar.
Welk boek? Ik heb laatst 'Het huis van de moskee' gekocht van Kader Abdollah, alleen nog geen tijd voor gemaakt. En heb nog 4 andere boeken liggen. Ik koop de hele tijd boeken, maar lezen doe ik ze pas jaren later.quote:
Ik werk zonder plan schattepatatje,quote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hahaha. Dit doe je alleen zodat Peunage ook weggaat en dan kun jij mij weer afwijzen en dan sta ik er weer helemaal alleen voor he. Dat is je plan
Oke suikerspinnetjequote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik werk zonder plan schattepatatje,
Alles op gevoel!
The Art of Warquote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Welk boek? Ik heb laatst 'Het huis van de moskee' gekocht van Kader Abdollah, alleen nog geen tijd voor gemaakt. En heb nog 4 andere boeken liggen. Ik koop de hele tijd boeken, maar lezen doe ik ze pas jaren later.![]()
Je bent niet alleen, je bent niet alleen..quote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hahaha. Dit doe je alleen zodat Peunage ook weggaat en dan kun jij mij weer afwijzen en dan sta ik er weer helemaal alleen voor he. Dat is je plan
[..]
Welk boek? Ik heb laatst 'Het huis van de moskee' gekocht van Kader Abdollah, alleen nog geen tijd voor gemaakt. En heb nog 4 andere boeken liggen. Ik koop de hele tijd boeken, maar lezen doe ik ze pas jaren later.![]()
Klinkt bekend wel.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:44 schreef Peunage het volgende:
[..]
The Art of War
Maar ik raak zo snel verveeld
Hij is dood, hoe dan.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:45 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga het nieuwe Steve Jobs boek lezen.
Samen alleen?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Je bent niet alleen, je bent niet alleen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |