quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Never give up on love, ditdat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Liefffquote:
Too late for that bbquote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Never give up on love, ditdat.
Y is jouw situatie onmogelijk dan?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zelfs ik geloof in liefde, met mijn onmogelijke situatie. Dus divje, hup hup niet zo doen.
Zullen we samen onmogelijk zijn dan?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zelfs ik geloof in liefde, met mijn onmogelijke situatie. Dus divje, hup hup niet zo doen.
Ga ik niet hier op FOK! zetten, heb ik al te vaak gedaan.quote:
Cool coolquote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ga ik niet hier op FOK! zetten, heb ik al te vaak gedaan.De thuglife ditdat.
k ga nu verder met bcs
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb dan ook niks te compenseren.![]()
Mannen met een 6+ daarentegen....
Amen.quote:
Driedubbelwerf Amen en Halleluja.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:27 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Squats en deadlifts daarentegen ..
[ afbeelding ]
Mwah, ook stom. Alles is stom.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:27 schreef Baconbus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lokquote, ze is er B!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:54 schreef Blaadjes het volgende:
Ik wil L! fuck KB.
Begin een eigen topic ofzo.
Zou ze dat echt kunnen tillen of staat ze gewoon te poseren?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:27 schreef Baconbus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Poseren, als ze nu gaat trekken aan dat ding blesseert ze haar rug lijkt mequote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zou ze dat echt kunnen tillen of staat ze gewoon te poseren?
Ze ziet er gespierd genoeg uit om dat te tillen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zou ze dat echt kunnen tillen of staat ze gewoon te poseren?
Best vaak hoorquote:
Dat zijn de klotedagen Scrum. Sterktequote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Best vaak hoor.
Vandaag heelmaal. Opende timehop, krijg je te zien wat je vorig jaar deze dag had, het jaar ervoor, etc. Vandaar zou ik 6 jaar met m'n ex samen zijn
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Best vaak hoor.
Vandaag heelmaal. Opende timehop, krijg je te zien wat je vorig jaar deze dag had, het jaar ervoor, etc. Vandaar zou ik 6 jaar met m'n ex samen zijn
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Best vaak hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |