Valt echt tegen na de iPhone 6+.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:24 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat wilde ik nou ook aan jou vragen, met je iPhone 6
Had je de 6+?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Valt echt tegen na de iPhone 6+.
Is goed, suikerspinnetje.
Kreeg de hele tijd random blauwe schermen.quote:
Blauwe schermen op je pc? Zal het wel aan je pc liggen toch?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kreeg de hele tijd random blauwe schermen.Alles geprobeerd, vier vervangende (remanufactured) teostellen gekregen, zesde was zelfs een splinternieuwe maar mocht niet baten.
Gekkenhuis. Nu al bijna vier dagen de 6 en dat gaat prima.
WTFquote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kreeg de hele tijd random blauwe schermen.Alles geprobeerd, vier vervangende (remanufactured) teostellen gekregen, zesde was zelfs een splinternieuwe maar mocht niet baten.
Gekkenhuis. Nu al bijna vier dagen de 6 en dat gaat prima.
Op mn 6+. Waz met jou.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:38 schreef DrNick het volgende:
[..]
Blauwe schermen op je pc? Zal het wel aan je pc liggen toch?
quote:
Wist niet dat een 6+ blauwe schermen hadquote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Op mn 6+. Waz met jou.
[..]Is goedgekomen toch, geld teruggekregen en daarvan een 6 gehaald (na een paar nachtjes geslapen te hebben erover)
Oh, dat is helemaal naais!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Is goedgekomen toch, geld teruggekregen en daarvan een 6 gehaald (na een paar nachtjes geslapen te hebben erover)
Stoer doen tegen KBquote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:48 schreef DrNick het volgende:
Zal desalniettemin ongetwijfeld ook aan je pc gelegen hebben.
Ik kan KB wel handelenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:48 schreef Peunage het volgende:
[..]
Stoer doen tegen KB
Niet weten dat haar Midden-Oosters temperament je bitchslapt.Haha, je bitch slapt.
Ja, zal echt aan mijn pc gelegen hebben inderdaad. Ja echt. Gelukkig ben jij hier om mij te redden, o wacht.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:48 schreef DrNick het volgende:
[..]
Wist niet dat een 6+ blauwe schermen had
Zal desalniettemin ongetwijfeld ook aan je pc gelegen hebben.
Ik heb dan ook niks te compenseren.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:48 schreef Peunage het volgende:
[..]
Oh, dat is helemaal naais!
Ik vind de 6+ sowieso te groot.
Zeg het hem, zeg het hem!quote:[..]
Stoer doen tegen KB
Niet weten dat haar Midden-Oosters temperament je bitchslapt.Haha, je bitch slapt.
Als je aan me had gevraagd had ik er best naar willen kijken hoorquote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, zal echt aan mijn pc gelegen hebben inderdaad. Ja echt. Gelukkig ben jij hier om mij te redden, o wacht.
Was niet nodig geweest want ging elke keer naar de Apple Storequote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:53 schreef DrNick het volgende:
[..]
Als je aan me had gevraagd had ik er best naar willen kijken hoor
Gaf ze elke keer het toestel en kreeg dan een nieuwe uit een doosje, andere IMEI alles. Maar leuke conspiracy-theorie. Je bent helaas niet erg origineel vandaag.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:54 schreef DrNick het volgende:
Stiekem hebben ze gewoon elke keer weer dezelfde teruggestuurd.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Was niet nodig geweest want ging elke keer naar de Apple StoreEn die weten het toch iets beter dan jij, klein snotneusje.
[..]
Gaf ze elke keer het toestel en kreeg dan een nieuwe uit een doosje, andere IMEI alles. Maar leuke conspiracy-theorie. Je bent helaas niet erg origineel vandaag.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik de hoop op liefde maar op ga geven dan
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik de hoop op liefde maar op ga geven dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |