quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Never give up on love, ditdat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Liefffquote:
Too late for that bbquote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Never give up on love, ditdat.
Y is jouw situatie onmogelijk dan?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zelfs ik geloof in liefde, met mijn onmogelijke situatie. Dus divje, hup hup niet zo doen.
Zullen we samen onmogelijk zijn dan?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zelfs ik geloof in liefde, met mijn onmogelijke situatie. Dus divje, hup hup niet zo doen.
Ga ik niet hier op FOK! zetten, heb ik al te vaak gedaan.quote:
Cool coolquote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ga ik niet hier op FOK! zetten, heb ik al te vaak gedaan.De thuglife ditdat.
k ga nu verder met bcs
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb dan ook niks te compenseren.![]()
Mannen met een 6+ daarentegen....
Amen.quote:
Driedubbelwerf Amen en Halleluja.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:27 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Squats en deadlifts daarentegen ..
[ afbeelding ]
Mwah, ook stom. Alles is stom.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:27 schreef Baconbus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lokquote, ze is er B!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:54 schreef Blaadjes het volgende:
Ik wil L! fuck KB.
Begin een eigen topic ofzo.
Zou ze dat echt kunnen tillen of staat ze gewoon te poseren?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:27 schreef Baconbus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Poseren, als ze nu gaat trekken aan dat ding blesseert ze haar rug lijkt mequote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zou ze dat echt kunnen tillen of staat ze gewoon te poseren?
Ze ziet er gespierd genoeg uit om dat te tillen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zou ze dat echt kunnen tillen of staat ze gewoon te poseren?
Best vaak hoorquote:
Dat zijn de klotedagen Scrum. Sterktequote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Best vaak hoor.
Vandaag heelmaal. Opende timehop, krijg je te zien wat je vorig jaar deze dag had, het jaar ervoor, etc. Vandaar zou ik 6 jaar met m'n ex samen zijn
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Best vaak hoor.
Vandaag heelmaal. Opende timehop, krijg je te zien wat je vorig jaar deze dag had, het jaar ervoor, etc. Vandaar zou ik 6 jaar met m'n ex samen zijn
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Best vaak hoor.
Is daar niet wat lekkers mee te maken?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:56 schreef Lavenderr het volgende:
En wie zaten er weer in de tuin? De eenden
Vast wel, maar ze zijn zo lief . Ik vind het zo zielig om ze steeds weg te jagenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Is daar niet wat lekkers mee te maken?
Hmmquote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vast wel, maar ze zijn zo lief . Ik vind het zo zielig om ze steeds weg te jagen.
Het is een teken. Je kan ze niet meer weigeren.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:56 schreef Lavenderr het volgende:
En wie zaten er weer in de tuin? De eenden
Krijg trek door jou, alweerquote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:19 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Het is een teken. Je kan ze niet meer weigeren.
Ik kwartels jij eentjes.
Ach jaaaaaaaquote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zijn de klotedagen Scrum. Sterkte
Ik zit nu echt te twijfelen weet je dat? Misschien moet ik ze hun gang maar laten gaan?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:19 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Het is een teken. Je kan ze niet meer weigeren.
Ik kwartels jij eentjes.
Altijd heb ik je lieeeeeef...quote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Net wou je me niet. HOU OP MET MIJ ZO IN VERWARRING TE BRENGEN!
Als jij niet van mij houdt, moet ik daar mee leren levennnnnquote:
Het is oke habibi.quote:
Je vult me weer aan. Ik voel de liefde weer. Soulmate ditdat. Wij horen bij elkaar.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Als jij niet van mij houdt, moet ik daar mee leren levennnnn
Maar wat niet isssss kan ook niet verlooooooren gaaann
Hahaha. Dit doe je alleen zodat Peunage ook weggaat en dan kun jij mij weer afwijzen en dan sta ik er weer helemaal alleen voor he. Dat is je planquote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je vult me weer aan. Ik voel de liefde weer. Soulmate ditdat. Wij horen bij elkaar.
Welk boek? Ik heb laatst 'Het huis van de moskee' gekocht van Kader Abdollah, alleen nog geen tijd voor gemaakt. En heb nog 4 andere boeken liggen. Ik koop de hele tijd boeken, maar lezen doe ik ze pas jaren later.quote:
Ik werk zonder plan schattepatatje,quote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hahaha. Dit doe je alleen zodat Peunage ook weggaat en dan kun jij mij weer afwijzen en dan sta ik er weer helemaal alleen voor he. Dat is je plan
Oke suikerspinnetjequote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik werk zonder plan schattepatatje,
Alles op gevoel!
The Art of Warquote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Welk boek? Ik heb laatst 'Het huis van de moskee' gekocht van Kader Abdollah, alleen nog geen tijd voor gemaakt. En heb nog 4 andere boeken liggen. Ik koop de hele tijd boeken, maar lezen doe ik ze pas jaren later.![]()
Je bent niet alleen, je bent niet alleen..quote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hahaha. Dit doe je alleen zodat Peunage ook weggaat en dan kun jij mij weer afwijzen en dan sta ik er weer helemaal alleen voor he. Dat is je plan
[..]
Welk boek? Ik heb laatst 'Het huis van de moskee' gekocht van Kader Abdollah, alleen nog geen tijd voor gemaakt. En heb nog 4 andere boeken liggen. Ik koop de hele tijd boeken, maar lezen doe ik ze pas jaren later.![]()
Klinkt bekend wel.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:44 schreef Peunage het volgende:
[..]
The Art of War
Maar ik raak zo snel verveeld
Hij is dood, hoe dan.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:45 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga het nieuwe Steve Jobs boek lezen.
Samen alleen?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Je bent niet alleen, je bent niet alleen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |