quote:
quote:
Wel beetje bijhouden dan he dmv BB's gifjequote:
Ik cancel weer. Ik wil toch exclusiviteit rechten.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ouwe lurker. D:
[..]
Ik trouw met iedereen, word wel een obees. Dan genoeg KB GB voor iedereen
Niet te dik is prima hoor, beetje fat ass, *pets* boing boing boing. Love it.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:35 schreef Divje het volgende:
[..]Jij hebt er verstand van!
[..]
[..]
Wel beetje bijhouden dan he dmv BB's gifje
Dikke flubberkonten
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik cancel weer. Ik wil toch exclusiviteit rechten.
Dat is leuk jaquote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet te dik is prima hoor, beetje fat ass, *pets* boing boing boing. Love it.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ouwe lurker. D:
[..]
Ik trouw met iedereen, word wel een obees. Dan genoeg KB GB voor iedereen
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik cancel weer. Ik wil toch exclusiviteit rechten.
Gewoon doen!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:37 schreef Divje het volgende:
Soms zie je op straat zo'n mooi kontje he, dan wil ik gewoon m'n gezicht tussen die billen drukken en eens flink boingboingboing roepen.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:37 schreef Divje het volgende:
Soms zie je op straat zo'n mooi kontje he, dan wil ik gewoon m'n gezicht tussen die billen drukken en eens flink boingboingboing roepen.
Je woont in Amsterdam, dus rennen kan je al wel. Gewoon doen!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Alleen hoe begin ik daarmee? Help?
Er is zo'n belg die zo'n programma heeft. Dan heb je van die muziek en dan zegt ze wat je moet doen, bijvoorbeeld rennen en dan een minuutje lopen. Evy heet ze geloof ik, eens kijken.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zolang je beweegt weet je dat je goed bezig bent. En dan breidt je dat geleidelijk uit.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het enige wat ik rennend doe is de bus halen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:42 schreef Divje het volgende:
[..]
Je woont in Amsterdam, dus rennen kan je al wel. Gewoon doen!
hOh Evy ja, een vriend begon daar ook al over.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:42 schreef DrNick het volgende:
[..]
Er is zo'n belg die zo'n programma heeft. Dan heb je van die muziek en dan zegt ze wat je moet doen, bijvoorbeeld rennen en dan een minuutje lopen. Evy heet ze geloof ik, eens kijken.
http://rennenmetevy.nl/quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het enige wat ik rennend doe is de bus halen.
O
[..]
hOh Evy ja, een vriend begon daar ook al over.![]()
Ga voor de bus uit rennen, ben je nog eerder op plaats van bestemming ookquote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het enige wat ik rennend doe is de bus halen.
O
[..]
hOh Evy ja, een vriend begon daar ook al over.![]()
Maar ik vind het eng. Die eerste stap zetten zegmaar.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:43 schreef DrNick het volgende:
[..]
http://rennenmetevy.nl/
Hier kan je ze allemaal gratis downloaden
Gewoon doen, er zijn vele honderdduizenden mensen die hardlopen, en dan hebben de mensen die je zien wat om op te fappen als ze thuiskomen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar ik vind het eng. Die eerste stap zetten zegmaar.Alleen. In sportkleding, iedereen ziet je alles. Ik durf niet echt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |