Cool cool.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:19 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik wacht even op divje....die eet graag lekker dus ga er vanuit dat hij dit weet en anders L wel.
Bolognesequote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:51 schreef Blaadjes het volgende:
125 g spekblokjes
1 st winterpeen
2 stengels bleekselderij
1 st ui gesnipperd
2 tenen knoflook
200 g mager rundergehakt
200 g kalfsgehakt
150 ml witte wijn
500 g gepelde tomaten
1 blokje runderbouillon
peper
zout
olijfolie
rara wat ga ik maken?
Al zou een stoofpotje ook nog kunnen.quote:
Wel spannend zo alleen lijkt me. Wij moeten met z'n tweeën of drieën en dan één hoofdvraag met meerdere deelvragen en ieder doet dan een vraag. Zo heeft iedereen evenveel kans om het te halen. Stel een loser doet niks, ben je niet afhankelijk van zijn deel.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:25 schreef Peunage het volgende:
[..]
Lekker makkelijk om jullie bezig te houden![]()
[..]
Haha, dat had ik in het begin ook. Ja ik doe het alleen, maar het komt helemaal goed
Echte traditionele Ragú Bolognesequote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:39 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
vakman
Rode wijn kan ook nick....wit ook en had nu nog wit staan
Ah, tof tof.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:39 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
vakman
Rode wijn kan ook nick....wit ook en had nu nog wit staan
heerlijk. en zo verschrikkelijk makkelijk als je voorraadje in de vriezer hebt.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Echte traditionele Ragú Bolognesezo lekker haha.
Haha, doe jij dat ook altijdquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:50 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
heerlijk. en zo verschrikkelijk makkelijk als je voorraadje in de vriezer hebt.
jaaa. koken is leuk maar je hebt niet altijd tijd.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:51 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha, doe jij dat ook altijdVerdelen in handige porties en dan invriezen
Het is vaak ook nog lekkerder een dag of 2/3 laterquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:55 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
jaaa. koken is leuk maar je hebt niet altijd tijd.
Vriezer.
Ik mis weer van alles hierquote:
Nope nope nopequote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:02 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wij kunnen ook wel. Als je wil hoor ..
Okay, één keer nope was ook voldoende geweest, ik had al zo'n teer hartje, maar nu ..quote:
Awhquote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:05 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Okay, één keer nope was ook voldoende geweest, ik had al zo'n teer hartje, maar nu ..
idd. mijn vuistregel met soep. ruim van te voren maken. zoveel lekkerder.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:02 schreef Divje het volgende:
[..]
Het is vaak ook nog lekkerder een dag of 2/3 later
Nope.quote:
Spannend, maar wel te doen. Ik heb dit vaker gedaan, zowel in m'n eentje als in een groepje/team. Het heeft allebei voor en nadelen, maar uiteindelijk vind ik alleen een project doen wel chiller. Samenwerking met andere studenten gaat nooit echt helemaal zoals je het zelf wilt, merk ik zelf. Hier heb ik wel alles zelf in de hand, eigen verantwoordelijkheid, vrijheid, etc.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wel spannend zo alleen lijkt me. Wij moeten met z'n tweeën of drieën en dan één hoofdvraag met meerdere deelvragen en ieder doet dan een vraag. Zo heeft iedereen evenveel kans om het te halen. Stel een loser doet niks, ben je niet afhankelijk van zijn deel.
Begrijpelijk. Iran is de beezneez.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:12 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nope.
ik moest de bruiloft van haar een scrummie overtreffen. Die was in Iran.
Ik had staphorst in gedachte. Niks geworden dus.
Ouwe lurker. D:quote:
Ik trouw met iedereen, word wel een obees. Dan genoeg KB GB voor iedereenquote:
Dan krijg je een dikke kont ehquote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ouwe lurker. D:
[..]
Ik trouw met iedereen, word wel een obees. Dan genoeg KB GB voor iedereen
quote:
quote:
Wel beetje bijhouden dan he dmv BB's gifjequote:
Ik cancel weer. Ik wil toch exclusiviteit rechten.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ouwe lurker. D:
[..]
Niet te dik is prima hoor, beetje fat ass, *pets* boing boing boing. Love it.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:35 schreef Divje het volgende:
[..]Jij hebt er verstand van!
[..]
[..]
Wel beetje bijhouden dan he dmv BB's gifje
Dikke flubberkonten
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik cancel weer. Ik wil toch exclusiviteit rechten.
Dat is leuk jaquote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet te dik is prima hoor, beetje fat ass, *pets* boing boing boing. Love it.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ouwe lurker. D:
[..]
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik cancel weer. Ik wil toch exclusiviteit rechten.
Gewoon doen!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:37 schreef Divje het volgende:
Soms zie je op straat zo'n mooi kontje he, dan wil ik gewoon m'n gezicht tussen die billen drukken en eens flink boingboingboing roepen.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:37 schreef Divje het volgende:
Soms zie je op straat zo'n mooi kontje he, dan wil ik gewoon m'n gezicht tussen die billen drukken en eens flink boingboingboing roepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |