Of studeren op je theorie?quote:Op maandag 23 maart 2015 14:13 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Kan nu wel weer lekker skypen met een gloednieuwe headset, naja was een cadeautje voor mijn broertje 400 euro voor een gaming headset, Wil die m niet omdat hij zelf zijn geluid te hard zet en ermee is gaan gooien, dus nu heb ik dat ding maar genomen, Let the music be played!
Wauw. Had er geen idee van dat er zulke dure headsets zijnquote:Op maandag 23 maart 2015 14:16 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ja, hij wilde perse een gaming console die het wel goed doet, (hij gooide dat ding gewoon letterlijk weg en zette zijn geluid op zijn allerhardst en gaf ons de schuld van steeds vragen of het zachter mocht xD. Ik heb hem nu op en kan gewoon nog lekker om me heen horen wat er gebeurd en opnemen gaat ook lekker. En ik heb spijt dat ik 400,- eraan uit heb gegeven, maar neem hem nu lekker zelf.
Daar ben ik eigenlijk al sinds Juni 2014 fulltime mee bezig naast mijn werk sinds ik niet meer naar school ga, heb MBO 2 in een jaar gehaald, alleen voor een NTI of LOI cursus moet je echt 18 zijn.quote:
Ze kunnen letterlijk nog hoger oplopen, alleen mijn broertje flipte hem al helemaal toen hij zag dat ik er eentje van 63,- eerst voor hem wilde halen maar hij vond die niet goed genoeg omdat er niet bij stond dat het een "gaming headset" was terwijl het niet zoveel uitmaakt denk ik.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:19 schreef Divje het volgende:
[..]
Wauw. Had er geen idee van dat er zulke dure headsets zijn
Ik heb er 1 van Turtle, 18,95 en er stond heel groot GAMING Headset op de verpakkingquote:Op maandag 23 maart 2015 14:21 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ze kunnen letterlijk nog hoger oplopen, alleen mijn broertje flipte hem al helemaal toen hij zag dat ik er eentje van 63,- eerst voor hem wilde halen maar hij vond die niet goed genoeg omdat er niet bij stond dat het een "gaming headset" was terwijl het niet zoveel uitmaakt denk ik.
Hij heeft er nu eentje van 10.- die hij al voor zijn verjaardag in 2013 heeft gehad, en daar gaat ie ook mee om alsof hij zo weer een nieuwe krijgt.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik heb er 1 van Turtle, 18,95 en er stond heel groot GAMING Headset op de verpakking
Werkt perfect
Je broertje klinkt best als een verwend jochiequote:Op maandag 23 maart 2015 14:25 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Hij heeft er nu eentje van 10.- die hij al voor zijn verjaardag in 2013 heeft gehad, en daar gaat ie ook mee om alsof hij zo weer een nieuwe krijgt.
Is ie ook, echt waar, alleen klinkt het nu alsof ik hem zwart maak, maar als je eens ziet hoeveel geld ze in hem hebben gestopt met zijn playstation fases en stuff en nu ie er niet meer naar omkijkt maar meer voor de gaming op PC is.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Je broertje klinkt best als een verwend jochie
Ik heb niet eens een gaming headset. Ik praat nooit tegen m'n computerquote:Op maandag 23 maart 2015 14:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik heb er 1 van Turtle, 18,95 en er stond heel groot GAMING Headset op de verpakking
Werkt perfect
Verkoop die PlayStation aan mijquote:Op maandag 23 maart 2015 14:31 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Is ie ook, echt waar, alleen klinkt het nu alsof ik hem zwart maak, maar als je eens ziet hoeveel geld ze in hem hebben gestopt met zijn playstation fases en stuff en nu ie er niet meer naar omkijkt maar meer voor de gaming op PC is.
Ook niet bij de PS4 ?quote:Op maandag 23 maart 2015 14:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een gaming headset. Ik praat nooit tegen m'n computer
Nope, daar heb ik überhaupt nog nooit multiplayer op gespeeldquote:Op maandag 23 maart 2015 14:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Verkoop die PlayStation aan mijKan ik m'n headset weer gebruiken
[..]
Ook niet bij de PS4 ?
bluetooth headsetje je weet wel zo'n 1 oortje ding werkt prima voor telefoon PC en PS3 via chinese troep site besteld voor nog geen 4 euro werkt primaquote:Op maandag 23 maart 2015 14:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha die gebruikt ie ook niet meer, mijn ouders voelden zich lullig omdat mijn broertje wel een ps3 kreeg en nieuwe plasma tv. En ik nog met een ps2 en oude tv moest doen. Hebben ze dus maar een extra ps3 beneden gezet voor mij en mn games, alleen ik kreeg geen headset en mocht nooit lenen.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:33 schreef Divje het volgende:
[..]
[..]
Ook niet bij de PS4 ?
Zoveel lol gehad op de PS3 met GTA V online, dan was die headset wel nodig om al die squeakers (12 jarigen met piepstemmetje) de huid vol te schelden
Zal best, maar ik wil dat niet eensquote:Op maandag 23 maart 2015 14:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
bluetooth headsetje je weet wel zo'n 1 oortje ding werkt prima voor telefoon PC en PS3 via chinese troep site besteld voor nog geen 4 euro werkt prima
Nohh, dat is wel echt leuk hoorquote:Op maandag 23 maart 2015 14:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nope, daar heb ik überhaupt nog nooit multiplayer op gespeeld.
PS4 kopen? 450 euro'squote:Op maandag 23 maart 2015 14:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Nohh, dat is wel echt leuk hoor
Ooohh ik mis die tijden. En heb nog wel een PS3 maar die is bricked. Kan er niks meer mee
Wil ook weer LBP spelen enzo.
400,- euro's !quote:Op maandag 23 maart 2015 14:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
PS4 kopen? 450 euro's. 1 controller, 2 (of 3? weet niet meer uit hoofd) games, al mag je als je lief bent ook mijn PSN account erbij, waar ook 3/4 games ofzo op staan (GTAV, Dying Light en FIFA2015 dacht ik).
Haha heb ook wel zo'n groot lomp ding maar deze werkt prima voor hardlopen en gamen en zo..quote:Op maandag 23 maart 2015 14:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zal best, maar ik wil dat niet eens
Ben je serieus? Ik was eigenlijk aan het dollen, maar nu twijfel ikquote:Op maandag 23 maart 2015 14:42 schreef Divje het volgende:
[..]
400,- euro's !
Je PSN account mag je houden
Das geen geld.quote:Op maandag 23 maart 2015 13:33 schreef Divje het volgende:
Zeg B ! Voor 21,86 heb je de deluxe versie van Skylines!
In ears bedoel je? Die heb ik met hardlopen, fijne dingen.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:46 schreef theguyver het volgende:
[..]
Haha heb ook wel zo'n groot lomp ding maar deze werkt prima voor hardlopen en gamen en zo..
en die andere normale moet je bijna in je hoofd drukken dat zijn echt ruk dingen ...
Als ik het geld had ging ik nu naar de mediamarkt om er 1 te halenquote:Op maandag 23 maart 2015 14:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ben je serieus? Ik was eigenlijk aan het dollen, maar nu twijfel ik
Waarom hebben wij dat nooit samen gedaan???quote:Op maandag 23 maart 2015 14:33 schreef Divje het volgende:
[..]
[..]
Ook niet bij de PS4 ?
Zoveel lol gehad op de PS3 met GTA V online, dan was die headset wel nodig om al die squeakers (12 jarigen met piepstemmetje) de huid vol te schelden
Geen ideequote:Op maandag 23 maart 2015 14:59 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Waarom hebben wij dat nooit samen gedaan???
Ow en de tering 400 euro.
Heb er 1 van 20 op de pc en had er 1 voor 12 op de ps3.
Yep maar daar speelde ik niet vaak mee.quote:
GLITCHERquote:Op maandag 23 maart 2015 15:10 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Yep maar daar speelde ik niet vaak mee.
Ik was meer van het betere glitch werk
In het begin ook nog de dns hack gebruikt. 4 miljard voor een winkel overval en dan alles weggeven in de sessie. Ow wat waren die mensen boos elke keer
Maja iedereen zei je krijgt een ban. nooit gehad.
Later met auto's dupe glitch enzo ook nooit probs gehad. Heerlijk vond ik het.
590 maar dat kwam door een paar rondjes op criminal records te rijden.quote:Op maandag 23 maart 2015 15:16 schreef Divje het volgende:
[..]
GLITCHER![]()
Ohh, dat waren best epische sessies haha
Er was altijd 1 de pispaal tijdens races, die kon zo mooi kwaad worden
Heb in het begin wel met dupe auto glitch een paar miljoen binnengeharkt, en een keer 80 miljoen gekregen in zo'n hacked lobby. Maar daardoor ging de fun er een beetje af
Nooit level 100 gehaald trouwens, 96 ofzo
Zit daar ook over na te denken ja. Bij GMG issie 45,- voor een steamkey.quote:Op maandag 23 maart 2015 15:18 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
590 maar dat kwam door een paar rondjes op criminal records te rijden.
Maar dat haalt de lol er idd wel vanaf.
Maarrrrrrrr 14 april.....ik koop hem voor de pc
Ik kan juist niet wachten om met muis en keyboard te spelen. Maar ieder z'n voorkeuren.quote:Op maandag 23 maart 2015 15:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Zit daar ook over na te denken ja. Bij GMG issie 45,- voor een steamkey.
Maar wil ook een nieuwe videokaartkeuzes..
En sowieso, voor zulke games vind ik het wel fijn om met een controller te spelen, heb nu ook m'n PS3 controller aan de pc hangen voor Dying Light
Ze hebben je wel aangepakt zo te zienquote:Op maandag 23 maart 2015 15:23 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik kan juist niet wachten om met muis en keyboard te spelen. Maar ieder z'n voorkeuren.
Kijk net op Social club. ze hebben me wel teruggezet naar lvl 91 (of hij loopt langzaam terug?)
Geld verdient 31,5 miljard.
uitgeven 30,8 miljard![]()
Hoe kan er dan maar 2,2 miljoen op m'n rekening staan?
haha nicequote:Op maandag 23 maart 2015 15:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Ze hebben je wel aangepakt zo te zien
Ook ff gekeken, heb 19,000 cash
Haquote:Op maandag 23 maart 2015 15:28 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
haha nice
Wat ook zo leuk was met dupen. Bij bepaalde methodes had je dan 2 chrome adders buiten staan. 1 kon je in andere niet. Als je dan gewoon doorging stonden er 10 ofzo achter elkaar waar je niks mee kon.
En dan vanaf een afstandje wachten op andere spelers die dan allemaal probeerden die adders open te krijgen.
WTF 10 adders here.....damn I can't get in....grrr i'll blow um up.
Genieten.
Ja die vond ik ook leuker maar ja de adder leverde het meeste op.quote:Op maandag 23 maart 2015 15:31 schreef Divje het volgende:
[..]
Ha
Heb zelf nooit begrepen wat iedereen zo tof vond aan die Adderhad liever de Entity
Wil weer spelen![]()
Was er maar een manier om m'n oude ps3 te redden, is nota bene vermoord door GTAV
quote:Op maandag 23 maart 2015 15:39 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja die vond ik ook leuker maar ja de adder leverde het meeste op.
Krijg nu ook weer zin maar ja ik kocht ps3 speciaal voor gta. Toen ik er klaar mee was de boel gelijk weer verkocht.
quote:Op maandag 23 maart 2015 11:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik wil je
Blijf bij me
Hou van me
Ga nooit meer weggg
nee is nu buitenquote:Op maandag 23 maart 2015 16:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
je iphone 6 al binnen?
quote:Op maandag 23 maart 2015 17:10 schreef Blaadjes het volgende:
[ afbeelding ]
Zouden ze denken dat ze kwartels zijn
Ze scharrelen al net zo schattig rondquote:Op maandag 23 maart 2015 17:10 schreef Blaadjes het volgende:
[ afbeelding ]
Zouden ze denken dat ze kwartels zijn
zoveel gemeenquote:Op maandag 23 maart 2015 14:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Altijd einde middag komen ze naar beneden beetje scharrelen of stilzitten.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze scharrelen al net zo schattig rond
Ook vogels hebben zo hun gewoontes dus. Mooi is dat.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:55 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Altijd einde middag komen ze naar beneden beetje scharrelen of stilzitten.
Niet alleen als VI er is hoorquote:Op maandag 23 maart 2015 19:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij moet altijd werken als VI er is. Kan je daar nou niks aan veranderen Scrum?
Nee, dan moet je wel he? Nou, je gaat vast genieten van de herhaling. Redelijke topshow, jammer van Valentijn al moet ik zeggen dat hij vanavond wel meevalt.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet alleen als VI er is hoor. Nee, maar morgen moet er iets 'de deur' uit enzo.
Word straks weer genieten dusquote:Op maandag 23 maart 2015 21:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, dan moet je wel he? Nou, je gaat vast genieten van de herhaling. Redelijke topshow, jammer van Valentijn al moet ik zeggen dat hij vanavond wel meevalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |