Geen ideequote:Op maandag 23 maart 2015 14:59 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Waarom hebben wij dat nooit samen gedaan???
Ow en de tering 400 euro.
Heb er 1 van 20 op de pc en had er 1 voor 12 op de ps3.
Yep maar daar speelde ik niet vaak mee.quote:
GLITCHERquote:Op maandag 23 maart 2015 15:10 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Yep maar daar speelde ik niet vaak mee.
Ik was meer van het betere glitch werk
In het begin ook nog de dns hack gebruikt. 4 miljard voor een winkel overval en dan alles weggeven in de sessie. Ow wat waren die mensen boos elke keer
Maja iedereen zei je krijgt een ban. nooit gehad.
Later met auto's dupe glitch enzo ook nooit probs gehad. Heerlijk vond ik het.
590 maar dat kwam door een paar rondjes op criminal records te rijden.quote:Op maandag 23 maart 2015 15:16 schreef Divje het volgende:
[..]
GLITCHER![]()
Ohh, dat waren best epische sessies haha
Er was altijd 1 de pispaal tijdens races, die kon zo mooi kwaad worden
Heb in het begin wel met dupe auto glitch een paar miljoen binnengeharkt, en een keer 80 miljoen gekregen in zo'n hacked lobby. Maar daardoor ging de fun er een beetje af
Nooit level 100 gehaald trouwens, 96 ofzo
Zit daar ook over na te denken ja. Bij GMG issie 45,- voor een steamkey.quote:Op maandag 23 maart 2015 15:18 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
590 maar dat kwam door een paar rondjes op criminal records te rijden.
Maar dat haalt de lol er idd wel vanaf.
Maarrrrrrrr 14 april.....ik koop hem voor de pc
Ik kan juist niet wachten om met muis en keyboard te spelen. Maar ieder z'n voorkeuren.quote:Op maandag 23 maart 2015 15:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Zit daar ook over na te denken ja. Bij GMG issie 45,- voor een steamkey.
Maar wil ook een nieuwe videokaartkeuzes..
En sowieso, voor zulke games vind ik het wel fijn om met een controller te spelen, heb nu ook m'n PS3 controller aan de pc hangen voor Dying Light
Ze hebben je wel aangepakt zo te zienquote:Op maandag 23 maart 2015 15:23 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik kan juist niet wachten om met muis en keyboard te spelen. Maar ieder z'n voorkeuren.
Kijk net op Social club. ze hebben me wel teruggezet naar lvl 91 (of hij loopt langzaam terug?)
Geld verdient 31,5 miljard.
uitgeven 30,8 miljard![]()
Hoe kan er dan maar 2,2 miljoen op m'n rekening staan?
haha nicequote:Op maandag 23 maart 2015 15:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Ze hebben je wel aangepakt zo te zien
Ook ff gekeken, heb 19,000 cash
Haquote:Op maandag 23 maart 2015 15:28 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
haha nice
Wat ook zo leuk was met dupen. Bij bepaalde methodes had je dan 2 chrome adders buiten staan. 1 kon je in andere niet. Als je dan gewoon doorging stonden er 10 ofzo achter elkaar waar je niks mee kon.
En dan vanaf een afstandje wachten op andere spelers die dan allemaal probeerden die adders open te krijgen.
WTF 10 adders here.....damn I can't get in....grrr i'll blow um up.
Genieten.
Ja die vond ik ook leuker maar ja de adder leverde het meeste op.quote:Op maandag 23 maart 2015 15:31 schreef Divje het volgende:
[..]
Ha
Heb zelf nooit begrepen wat iedereen zo tof vond aan die Adderhad liever de Entity
Wil weer spelen![]()
Was er maar een manier om m'n oude ps3 te redden, is nota bene vermoord door GTAV
quote:Op maandag 23 maart 2015 15:39 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja die vond ik ook leuker maar ja de adder leverde het meeste op.
Krijg nu ook weer zin maar ja ik kocht ps3 speciaal voor gta. Toen ik er klaar mee was de boel gelijk weer verkocht.
quote:Op maandag 23 maart 2015 11:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik wil je
Blijf bij me
Hou van me
Ga nooit meer weggg
nee is nu buitenquote:Op maandag 23 maart 2015 16:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
je iphone 6 al binnen?
quote:Op maandag 23 maart 2015 17:10 schreef Blaadjes het volgende:
[ afbeelding ]
Zouden ze denken dat ze kwartels zijn
Ze scharrelen al net zo schattig rondquote:Op maandag 23 maart 2015 17:10 schreef Blaadjes het volgende:
[ afbeelding ]
Zouden ze denken dat ze kwartels zijn
zoveel gemeenquote:Op maandag 23 maart 2015 14:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een gaming headset. Ik praat nooit tegen m'n computer
Altijd einde middag komen ze naar beneden beetje scharrelen of stilzitten.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze scharrelen al net zo schattig rond
Ook vogels hebben zo hun gewoontes dus. Mooi is dat.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:55 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Altijd einde middag komen ze naar beneden beetje scharrelen of stilzitten.
Niet alleen als VI er is hoorquote:Op maandag 23 maart 2015 19:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij moet altijd werken als VI er is. Kan je daar nou niks aan veranderen Scrum?
Nee, dan moet je wel he? Nou, je gaat vast genieten van de herhaling. Redelijke topshow, jammer van Valentijn al moet ik zeggen dat hij vanavond wel meevalt.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet alleen als VI er is hoor. Nee, maar morgen moet er iets 'de deur' uit enzo.
Word straks weer genieten dusquote:Op maandag 23 maart 2015 21:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, dan moet je wel he? Nou, je gaat vast genieten van de herhaling. Redelijke topshow, jammer van Valentijn al moet ik zeggen dat hij vanavond wel meevalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |