Ze scharrelen al net zo schattig rondquote:Op maandag 23 maart 2015 17:10 schreef Blaadjes het volgende:
[ afbeelding ]
Zouden ze denken dat ze kwartels zijn
zoveel gemeenquote:Op maandag 23 maart 2015 14:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een gaming headset. Ik praat nooit tegen m'n computer
Altijd einde middag komen ze naar beneden beetje scharrelen of stilzitten.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze scharrelen al net zo schattig rond
Ook vogels hebben zo hun gewoontes dus. Mooi is dat.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:55 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Altijd einde middag komen ze naar beneden beetje scharrelen of stilzitten.
Niet alleen als VI er is hoorquote:Op maandag 23 maart 2015 19:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij moet altijd werken als VI er is. Kan je daar nou niks aan veranderen Scrum?
Nee, dan moet je wel he? Nou, je gaat vast genieten van de herhaling. Redelijke topshow, jammer van Valentijn al moet ik zeggen dat hij vanavond wel meevalt.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet alleen als VI er is hoor. Nee, maar morgen moet er iets 'de deur' uit enzo.
Word straks weer genieten dusquote:Op maandag 23 maart 2015 21:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, dan moet je wel he? Nou, je gaat vast genieten van de herhaling. Redelijke topshow, jammer van Valentijn al moet ik zeggen dat hij vanavond wel meevalt.
Dat is echt klote zeg, damnquote:Op maandag 23 maart 2015 22:15 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb zon 2 uur vanavond besteed aan het oplossen van een bug, die achteraf geen bug bleek. #fuckmylife
Ach jaaaaa, we gaan gewoon weer door. En wie niet tegen z'n verlies kan.. Die is maar zielig hooooorrrrrrrrrr. Met zn alle met zn alleeeheeequote:
Trusten schoonheid!quote:Op maandag 23 maart 2015 23:39 schreef Lavenderr het volgende:
Truste liefies. Ben bekaf en ga slapen. Tot morgen
quote:
Serero officieel niet meer de kleinste voetballer in de eredivisie die ook wel eens in het veld staat.quote:
Haha idd, Achabar is een kabouter idd.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:33 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
[..]
Serero officieel niet meer de kleinste voetballer in de eredivisie die ook wel eens in het veld staat.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe de vrouwenharten overal klo... nee dat is leugen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij hier! Gezellig![]()
Oh wacht, je komt voor KB'tje . Nou ja, evengoed welkom hoor.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |