Ik denk niet dat ze je aannemen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:27 schreef haan33 het volgende:
Dinsdag sollicitatiegesprek bij de LaPlace
la place gebruikt goedkope arbeidskrachten. Vaak wat lager opgeleide mensen en vaak ook buitenlandse achtergrond.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze je aannemen.
Ga in pak haantjequote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:27 schreef haan33 het volgende:
Dinsdag sollicitatiegesprek bij de LaPlace
wat een walgelijk narcismequote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:18 schreef TARDIS. het volgende:
Frass hou nou ees op met die naamtopics
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:18 schreef TARDIS. het volgende:
Frass hou nou ees op met die naamtopics
Ik ben in de slowchatquote:
hoezo nu welquote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zou normaal ook nog niet wakker zijn
mijn moeder had ruzie met haar vriend en ik werd daar wakker van dus moest wel even gaan kijkenquote:
vervelendquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mijn moeder had ruzie met haar vriend en ik werd daar wakker van dus moest wel even gaan kijken
en toen kon ik niet meer in slaap vallen
later naar bed gaanquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:01 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
vervelend
ik word altijd vroeg wakker, niks aan te doen jammer genoeg
gezellig hoorquote:
quote:
jointje kan ook helpenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Gewoon je ogen dichtdoen een gaan.
Daarvoor even fappen kan trouwens helpen
Is slecht voor jequote:
Nee hoor de zon schijntquote:
Fappen is beterquote:
Hier in Drenthe schijnt de zonquote:
gisterquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb donderdag voor het laatst jointje op
ben daar ook mee gestoptquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:19 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
laatste tijd wel
nu even niet meer
hoezoquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:19 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
laatste tijd wel
nu even niet meer
Apart op jouw leeftijd.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:19 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
laatste tijd wel
nu even niet meer
ja dat dusquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ben daar ook mee gestopt
nu af en toe nog jointje met mn broertje maar elke dag breekt je op na een tijdje
en dit is nederlandquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
valt wel mee toch
ze is 16 als het goed is
moet je plantjes hebben of goeie dealerquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:23 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
het verveeld, maakt je lui, geldverspilling
fox kids bestond niet meer toenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:23 schreef hondebrokje het volgende:
Op mijn 16e keek ik nog fox kids en deed ik nog computer spelletjes met nog net geen duim in m'n mond
hoezoquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moet je plantjes hebben of goeie dealer
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:24 schreef Fylax het volgende:
Op mijn 16e deed ik hele andere dingen.. Die jeugd van tegenwoordig.
quote:
Bedoelde Jetixquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
fox kids bestond niet meer toen
je kan ook overdrijvenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:23 schreef hondebrokje het volgende:
Op mijn 16e keek ik nog fox kids en deed ik nog computer spelletjes met nog net geen duim in m'n mond
quote:
ga je moeder pesten fylaxquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:25 schreef Fylax het volgende:
Blowen.
Beter doe je aan bowlen, veel beter.
Waar was je dan om 8 uur...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:01 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
vervelend
ik word altijd vroeg wakker, niks aan te doen jammer genoeg
That is what she said.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:26 schreef Fylax het volgende:
[..]
die is ff boodschappen doen drm ben ik ff andere pesten
cheap hahaquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is goedkoper
betaal 3 euro per gram ofzo
Bron? Dit is echt onzin.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:26 schreef TheWeeknd het volgende:
je ziet tegenwoordig geen verschil tussen een 12 jarige of 19 jarige dus dat zegt al wat
Gewoon standaard 11 uur naar bed en 7 uur opstaanquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:26 schreef haan33 het volgende:
Jongens wil een handige ritme hebben waar je altijd vroeg op staat en 1xtje die-hard uitslaapt tenzij je bent uitgegaan tot 4 a 6 uur. Wordt je fitter van
Ik ga doordeweeks ook meer trainen om atletisch te worden en een betere conditie/ritme te hebben en dan op tijd slapen of niet want als je op tijd op staat ga je automatisch op tijd slapen
En dan weekend veel bier zuipen maar hoort erbij.
Beter dan dat ik nu uitslaap zelfs op schooldagen waarbij ik de ene dag om half 9 wel moet opstaan en 11 a 12 uur wakker word.
En daarnaast vaste bijbaan en een leuk huis erbij
ikzelf word ouder geschatquote:
had je niet mee kunnen gaan?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:26 schreef Fylax het volgende:
[..]
die is ff boodschappen doen drm ben ik ff andere pesten
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:27 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ikzelf word ouder geschat
ik ging van de week naar de kinderarts en ze dachten dat ik een moeder was![]()
![]()
Mwahhhh liever 1 uur max slapen of 2 uur als het echt niet anders kan en dan om 7 a 8 uur op tijd op staan. School is toch om de hoek.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon standaard 11 uur naar bed en 7 uur opstaanOf tenzij je eerder weg moet ivm OV dan eerder slapen en eerder opstaan
Dat jij ouder wordt geschat betekent niet dat er ''geen verschil is tussen een meisje van 12 en 19'' want dat is echt gelul.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:27 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ikzelf word ouder geschat
ik ging van de week naar de kinderarts en ze dachten dat ik een moeder was![]()
![]()
lerenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waar was je dan om 8 uur...
Dankje hansquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:26 schreef haan33 het volgende:
Jongens wil een handige ritme hebben waar je altijd vroeg op staat en 1xtje die-hard uitslaapt tenzij je bent uitgegaan tot 4 a 6 uur. Wordt je fitter van
Ik ga doordeweeks ook meer trainen om atletisch te worden en een betere conditie/ritme te hebben en dan op tijd slapen of niet want als je op tijd op staat ga je automatisch op tijd slapen
En dan weekend veel bier zuipen maar hoort erbij.
Beter dan dat ik nu uitslaap zelfs op schooldagen waarbij ik de ene dag om half 9 wel moet opstaan en 11 a 12 uur wakker word.
En daarnaast vaste bijbaan en een leuk huis erbij
ze heeft wel gelijkquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat jij ouder wordt geschat betekent niet dat er ''geen verschil is tussen een meisje van 12 en 19'' want dat is echt gelul.
Bedankt Hans.quote:
misschien, zelf ervaar ik het wel zoquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat jij ouder wordt geschat betekent niet dat er ''geen verschil is tussen een meisje van 12 en 19'' want dat is echt gelul.
Nee. Zijn gewoon uitzonderingen, de meerderheid van de meisjes van 12 zien er gewoon 12 uit.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ze heeft wel gelijk
mijn zusje van 12 wordt ook 15 geschat
mijn zusje van 12 ookquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ze heeft wel gelijk
mijn zusje van 12 wordt ook 15 geschat
Je bent fitter en valt af (true story) wanneer je 7 a 8 uur slaapt. Wanneer je om 1 of 2 uur nachts gaat slapen blijf je een fattiequote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:28 schreef haan33 het volgende:
[..]
Mwahhhh liever 1 uur max slapen of 2 uur als het echt niet anders kan en dan om 7 a 8 uur op tijd op staan. School is toch om de hoek.
als je ouder bent ga je dat verschil minder goed zien hoorquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:29 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee. Zijn gewoon uitzonderingen, de meerderheid van de meisjes van 12 zien er gewoon 12 uit.
beetje overdreven natuurlijk hahaquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
Verschil tussen 12 en 19 zie je toch wel
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mag ik wat van je ijzeren discipline
Verklaart wel de verhoogde vetpercentage bij een buik van een mattie.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je bent fitter en valt af (true story) wanneer je 7 a 8 uur slaapt. Wanneer je om 1 of 2 uur nachts gaat slapen blijf je een fattie
Ditquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:29 schreef Fylax het volgende:
Dat er meiden zijn van 12/13 die ouder lijken, dat kan. Maar dat komt niet zo vaak voor, en ligt meestal ook aan de meiden zelf. Hoe ze zichzelf opmaken enzo.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je bent fitter en valt af (true story) wanneer je 7 a 8 uur slaapt. Wanneer je om 1 of 2 uur nachts gaat slapen blijf je een fattie
onzekerquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:30 schreef hondebrokje het volgende:
Dat gevoel als je even de deur uit moet maar je hebt geen zin om je klaar te maken dus je trekt je jas over je pyjama en dan heb je nog eens en slaapkoppie zonder make up... Plus haren die niet gekamd zijn.... En dan kom je allemaal bekende of knappe mensen tegen.
Shooooot me.
Ik heb over 2 weken een herkansing en nog geen reet voor gedaanquote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:30 schreef haan33 het volgende:
[..]
Verklaart wel de verhoogde vetpercentage bij een buik van een mattie.
Daarom binnen blijven, heb je dat soort probs niet.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:30 schreef hondebrokje het volgende:
Dat gevoel als je even de deur uit moet maar je hebt geen zin om je klaar te maken dus je trekt je jas over je pyjama en dan heb je nog eens en slaapkoppie zonder make up... Plus haren die niet gekamd zijn.... En dan kom je allemaal bekende of knappe mensen tegen.
Shooooot me.
dan zien ze er toch ouder uit of nietquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:29 schreef Fylax het volgende:
Dat er meiden zijn van 12/13 die ouder lijken, dat kan. Maar dat komt niet zo vaak voor, en ligt meestal ook aan de meiden zelf. Hoe ze zichzelf opmaken enzo.
Maar dat is dus niet bij iedereen zo. Misschien 10%, nog niet eens.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dan zien ze er toch ouder uit of niet![]()
het gaat er toch niet om dat ze in wezen niet zo oud zijn maar dat ze er ouder uitzien stupid
om deze reden die ik natuurlijk al wist ben ik een kwartier geleden pas wakker gewordenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Onderzoekers hebben ontdekt dat er bij te weinig slaap minder leptine in het bloed zit: je zit dus voor je gevoel niet goed vol. Tegelijkertijd is er een toename van een ander hormoon, ghreline, te zien. Dit hormoon bevordert juist de eetlust. Als je te weinig slaapt, heb je dus meer honger én moet je tegelijkertijd meer eten voordat je lichaam zegt dat je genoeg hebt gegeten.
Schijnt ook dat je lichaam aan je 'nieuwe' gewicht moet wennen en dat het even duurt voor alles strak trektquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:30 schreef haan33 het volgende:
[..]
Verklaart wel de verhoogde vetpercentage bij een buik van een mattie.
Ach, je bent toch al lelijk. Ze zullen niet een seconde langer naar je starenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:30 schreef hondebrokje het volgende:
Shooooot me.
zoals vies veel eten bijvoorbeeld?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als je veel te zwaar bent, zijn er andere factoren die je gewicht beïnvloeden; slaaptekort is niet de enige reden waarom je te dik bent.
haha dacht alquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:29 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
beetje overdreven natuurlijk haha
Als ik kijk naar de brugklas op mijn school, zijn er maar een paar meiden waarvan ik zeg. ''Ik geloof het als je zegt dat je 14/15 bent.'' Maar bij de rest zie je het zo duidelijk.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:32 schreef hondebrokje het volgende:
Als je sowieso al klein bent als vrouw zie je er sowieso jonger uit zonder make up en hakken enz.
En kinderachtige kleding als een pyjama maak je dan helemaal 12
30-40% sowiesoquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Maar dat is dus niet bij iedereen zo. Misschien 10%, nog niet eens.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zoals vies veel eten bijvoorbeeld?
Nee man, weet wel zeker van niet. Dat zouden 70 kinderen zijn bij ons op school in de brugklas, kan nooit.quote:
lkkr ontbijtenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mensen die dit alles in eentje wegwerken ja
GA weg hersenbloedingquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ach, je bent toch al lelijk. Ze zullen niet een seconde langer naar je staren
als je daarna gewoon even de vinger in je keel stopt is alles toch weer goedquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mensen die dit alles in eentje wegwerken ja
ja en ik zit niet meer op de middelbare dus ik kan niet zien wie er in de brugklas zit of nietquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:34 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee man, weet wel zeker van niet. Dat zouden 70 kinderen zijn bij ons op school in de brugklas, kan nooit.
Ligt aan wanneer ze ongesteld worden,quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als ik kijk naar de brugklas op mijn school, zijn er maar een paar meiden waarvan ik zeg. ''Ik geloof het als je zegt dat je 14/15 bent.'' Maar bij de rest zie je het zo duidelijk.
Het is wel zo dat die meiden die er ouder uit zien dan 12 (en misschien ook ouder gedragen) vaak met elkaar omgaan. Misschien dat het daarom lijkt dat er zoveel meiden ouder lijken.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja en ik zit niet meer op de middelbare dus ik kan niet zien wie er in de brugklas zit of niet
dat scheelt misschien in je oordeel, maar als ik soms meisjes op straat zie lopen die bij mijn zusje in de klas hebben gezeten en die 12-13 zouden zijn zou je ze dat niet geven
Spreek voor jezelf lelijke Bosmanquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
meer mensen zouden blij zijn als jij wegging
Niet gekend.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:37 schreef hondebrokje het volgende:
Ik bedoel we kennen allemaal het groep 8 zij-heeft-al-haar-op-haar-kut-meisje.
@gymkleedlokaal
JA EN DAAR GAAT HET TOCH OMquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het is wel zo dat die meiden die er ouder uit zien dan 12 (en misschien ook ouder gedragen) vaak met elkaar omgaan. Misschien dat het daarom lijkt dat er zoveel meiden ouder lijken.
hoe weet jij mijn achternaamquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:37 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf lelijke Bosman
Maar dat betekent niet dat 30-40% van de meiden ouder lijken dan 12, dat is echt niet zo.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
JA EN DAAR GAAT HET TOCH OM
niet dat ze ouder zijn
welquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Maar dat betekent niet dat 30-40% van de meiden ouder lijken dan 12, dat is echt niet zo.
met fylax kan je geen fittie hebbenquote:
oke btrquote:
ik heb vanaf morgen tentamens hele week en heb vanochtend 1 vak 30min geleerdquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb over 2 weken een herkansing en nog geen reet voor gedaan
[..]
Slim. Jij komt er wel.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:42 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik heb vanaf morgen tentamens hele week en heb vanochtend 1 vak 30min geleerd
en heb 8 toetsen van 2 uur
en zo is hetquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:42 schreef Fylax het volgende:
Zou nooit fittie hebben met wietparkiet, ik steun hem zelfs in het worden van ONZ-mod.
tentamens op een zondag?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:42 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
bestaat zondagschool nog of zit je internaatquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:42 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
Je kan best een fittie met mij hebben hoor.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:44 schreef haan33 het volgende:
Fylax is zo iemand die langs fittie loopt en snel ongepastheid TR't omdat hij er niet mee kan dealen en een snitch is.
maar dan heb je wel een grote kans op banquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:45 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je kan best een fittie met mij hebben hoor.
Fylax plsquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:45 schreef Fylax het volgende:
[..]
op twitter fittie hebben met suicidale 1d meisjes hebben en dan zeggen dat ze dood moetenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:46 schreef Fylax het volgende:
Op Twitter fittie hebben met 100+ fans van Mainstreet voor de ekte ekte.
Kan ja. Zou je adamsappel doorbijten voordat je peer kan zeggen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:45 schreef Fylax het volgende:
[..]
net gegoogled, tering wat een aidsquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:46 schreef Fylax het volgende:
Op Twitter fittie hebben met 100+ fans van Mainstreet voor de ekte ekte.
Dat had ik bij Mainstreetfans.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
op twitter fittie hebben met suicidale 1d meisjes hebben en dan zeggen dat ze dood moeten
"you're a sad excuse for a human blablabla"
vorige toetsweek was ik niet eens begonnen en heb alles voldoende gehaaldquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
Slim. Jij komt er wel.
En die 2 uur maak je toch nooit vol als je het snapt.
Dat dus.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
net gegoogled, tering wat een aids
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:49 schreef TheWeeknd het volgende:
zorg jij maar dat jij je examens haalt dit jaar he fylax
goeie tijden welquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:48 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat had ik bij Mainstreetfans.
Zat zo'n boymainiac bij die zei ''Laat je overrijden door een bus.'' Toen zei ik ''Spring van een flat.'' Toen was hij mad en ging hij z'n vriendinnetjes erbijhalen
Idd.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
goeie tijden wel
vooral die britse kutjes zijn fel als je zegt dat ze een mes tegen hun keel moeten zetten
Ik ga geen mbo doen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:53 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik hoop het voor je, mbo niv3 lijkt me geen pretje
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
Idd.
Zo'n vriend van mij ging toen ook allemaal paints maken van die meiden. Ff kijken of ik die nog kan vinden
fissa met dj fyfyquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
exa-meet bij fylax thuis als we geslaagd zijn
ik ben paar jaar geleden al geslaagd, mag ik ook komen?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
exa-meet bij fylax thuis als we geslaagd zijn
als jij geslaagd bent mag je wat mij betreft komen, hermanquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben paar jaar geleden al geslaagd, mag ik ook komen?
mooi, ik breng de kinderchampagne meequote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
als jij geslaagd bent mag je wat mij betreft komen, herman
dan pak ik bier en tietenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mooi, ik breng de kinderchampagne mee
bier is eigenlijk sowieso voor kinderen, ik neem wel wat bijzonders mee, verrassing danquote:
whehehequote:
ik gok op aardbeiensiroopquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
bier is eigenlijk sowieso voor kinderen, ik neem wel wat bijzonders mee, verrassing dan
kut geradenquote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
lijkt me verstandig
denk niet dat fylax het leuk vind als we aan zijn vriendin zitten
ik leid hem af met een cardboard cut-out van Ariana en dan ziet ie 't nooitquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
lijkt me verstandig
denk niet dat fylax het leuk vind als we aan zijn vriendin zitten
Johquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
deze zag ik in video van mainstreet, minderjarig denk ik
heb je vieze gedachtes, vuil pedootje?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
deze zag ik in video van mainstreet, minderjarig denk ik
Als jij ooit oog in oog komt te staan met die vreselijke ziekte piep je wel anders.quote:
Is niet mijn tweet.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:05 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Als jij ooit oog in oog komt te staan met die vreselijke ziekte piep je wel anders.
quote:
kijk dan leuk meidje toch of nietquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb je vieze gedachtes, vuil pedootje?
quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
Idd.
Zo'n vriend van mij ging toen ook allemaal paints maken van die meiden. Ff kijken of ik die nog kan vinden
al jaren niet meerquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:07 schreef TheWeeknd het volgende:
is de dienstplicht in nederland actief?
durf ik niet eerlijk op te antwoordenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
kijk dan leuk meidje toch of niet
maar jongens krijgen wel brieven van de overheid met dat ze verplicht mee moeten doen ALS er iets gebeurd?quote:
kreeg wel een brief toen ik 17 kreeg van defensiequote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:07 schreef TheWeeknd het volgende:
...wat?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:08 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
maar jongens krijgen wel brieven van de overheid met dat ze verplicht mee moeten doen ALS er iets gebeurd?
vrouwen helemaal niet?
geloof het welquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:08 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
maar jongens krijgen wel brieven van de overheid met dat ze verplicht mee moeten doen ALS er iets gebeurd?
vrouwen helemaal niet?
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
kreeg wel een brief toen ik 17 kreeg van defensie
Neppe strijderquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
geloof het wel
zal hem wel weggeflikkerd hebben destijds
maar voel er sowieso niet zo barveel voor om te vechten voor het land waar ik met toeval in geboren ben
Hee lieverd. Jij bent als enige van mijn niveau (ongeveer) hier. Hoe is het?quote:
bedankt.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:11 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hee lieverd. Jij bent als enige van mijn niveau (ongeveer) hier. Hoe is het?
weet niet hoe lang ik het nog trek met deze plebs.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:11 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hee lieverd. Jij bent als enige van mijn niveau (ongeveer) hier. Hoe is het?
watquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
weet niet hoe lang ik het nog trek met deze plebs.
Weet je wel hoelang je mij nog trekt? ;D begint beetje pijn te doen abbabababhquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
weet niet hoe lang ik het nog trek met deze plebs.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:14 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Weet je wel hoelang je mij nog trekt? ;D begint beetje pijn te doen abbabababh
;pquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:14 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Weet je wel hoelang je mij nog trekt? ;D begint beetje pijn te doen abbabababh
maar op zich zou het wel fijn zijn als anderen hun leven zouden riskeren om dit land te beschermen heh.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:16 schreef TheWeeknd het volgende:
maar ik zou mijn leven niet willen riskeren ook voor dit land
ben hier gewoon geboren, ook niks aan te doen
Meh nee ik heb ook geen speciaal gevoel met dit land of een ander.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Wat
omdat ik toevallig in dit land geboren ben moet ik dit land ook verdedigen?
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze heeft een snor dus dat dat weet niemand 100% zeker
alsof er spannende dingen gebeuren in dit landquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:17 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
maar op zich zou het wel fijn zijn als anderen hun leven zouden riskeren om dit land te beschermen heh.
daar hebben we een leger voorquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:17 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
maar op zich zou het wel fijn zijn als anderen hun leven zouden riskeren om dit land te beschermen heh.
Syrie daarentegenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:18 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
alsof er spannende dingen gebeuren in dit land
grenzen zijn ook maar make believe in principequote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:17 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Meh nee ik heb ook geen speciaal gevoel met dit land of een ander.
Er is een "wereld"
Alleen sommige culturen tfoe.
Opgeschortquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:07 schreef TheWeeknd het volgende:
Is goed voor jequote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:31 schreef Fylax het volgende:
Dat betekent dat als de overheid zegt we gaan dienstplicht weer invoeren dat we op ons 18e gefuckt zijn
Gewoon zorgen dat je afgekeurd wordt.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:31 schreef Fylax het volgende:
Dat betekent dat als de overheid zegt we gaan dienstplicht weer invoeren dat we op ons 18e gefuckt zijn
Word ik toch wel. Hoef ik niet voor te zorgenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je afgekeurd wordt.
lolwatquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:53 schreef Hadtjememaar het volgende:
Kkiemand heeft mortaxx gestolen. Opgeslagen ww werkt niet meer en passmailer muiltjes komen niet aan
tr gemachtquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:53 schreef Hadtjememaar het volgende:
Kkiemand heeft mortaxx gestolen. Opgeslagen ww werkt niet meer en passmailer muiltjes komen niet aan
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:53 schreef Hadtjememaar het volgende:
zou even een mail sturen dan als ik jou wasquote:
Haha en nu de onschuld zelve spelen hèquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou even een mail sturen dan als ik jou was
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Haha en nu de onschuld zelve spelen hè
Of een drugskartelquote:
arme jijquote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:01 schreef Hadtjememaar het volgende:
Nu kan ik een week niet met djedje dm'en
vast genoeg die het voor je overnemenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:01 schreef Hadtjememaar het volgende:
nog steeds niet haar whatsapp ;squote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:01 schreef Hadtjememaar het volgende:
Vind ik wat ver gaanquote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
nog steeds niet haar whatsapp ;s
hahhhahahahahahahahahahahahahaaquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:53 schreef Hadtjememaar het volgende:
hoop dat dit jou nooit overkomtquote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
hahhhahahahahahahahahahahahahaa![]()
Komt vast goed. Dm ff een admin.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:05 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
hoop dat dit jou nooit overkomt
Als ik een kleine misstap bega is het direct een ban dus ze lezen meequote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:06 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Komt vast goed. Dm ff een admin.
hehehquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |