Ik ga geen mbo doen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:53 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik hoop het voor je, mbo niv3 lijkt me geen pretje
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
Idd.
Zo'n vriend van mij ging toen ook allemaal paints maken van die meiden. Ff kijken of ik die nog kan vinden
fissa met dj fyfyquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
exa-meet bij fylax thuis als we geslaagd zijn
ik ben paar jaar geleden al geslaagd, mag ik ook komen?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
exa-meet bij fylax thuis als we geslaagd zijn
als jij geslaagd bent mag je wat mij betreft komen, hermanquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben paar jaar geleden al geslaagd, mag ik ook komen?
mooi, ik breng de kinderchampagne meequote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
als jij geslaagd bent mag je wat mij betreft komen, herman
dan pak ik bier en tietenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mooi, ik breng de kinderchampagne mee
bier is eigenlijk sowieso voor kinderen, ik neem wel wat bijzonders mee, verrassing danquote:
whehehequote:
ik gok op aardbeiensiroopquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
bier is eigenlijk sowieso voor kinderen, ik neem wel wat bijzonders mee, verrassing dan
kut geradenquote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
lijkt me verstandig
denk niet dat fylax het leuk vind als we aan zijn vriendin zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |