met fylax kan je geen fittie hebbenquote:
oke btrquote:
ik heb vanaf morgen tentamens hele week en heb vanochtend 1 vak 30min geleerdquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb over 2 weken een herkansing en nog geen reet voor gedaan
[..]
Slim. Jij komt er wel.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:42 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik heb vanaf morgen tentamens hele week en heb vanochtend 1 vak 30min geleerd
en heb 8 toetsen van 2 uur
en zo is hetquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:42 schreef Fylax het volgende:
Zou nooit fittie hebben met wietparkiet, ik steun hem zelfs in het worden van ONZ-mod.
tentamens op een zondag?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:42 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
bestaat zondagschool nog of zit je internaatquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:42 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
Je kan best een fittie met mij hebben hoor.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:44 schreef haan33 het volgende:
Fylax is zo iemand die langs fittie loopt en snel ongepastheid TR't omdat hij er niet mee kan dealen en een snitch is.
maar dan heb je wel een grote kans op banquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:45 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je kan best een fittie met mij hebben hoor.
Fylax plsquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:45 schreef Fylax het volgende:
[..]
op twitter fittie hebben met suicidale 1d meisjes hebben en dan zeggen dat ze dood moetenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:46 schreef Fylax het volgende:
Op Twitter fittie hebben met 100+ fans van Mainstreet voor de ekte ekte.
Kan ja. Zou je adamsappel doorbijten voordat je peer kan zeggen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:45 schreef Fylax het volgende:
[..]
net gegoogled, tering wat een aidsquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:46 schreef Fylax het volgende:
Op Twitter fittie hebben met 100+ fans van Mainstreet voor de ekte ekte.
Dat had ik bij Mainstreetfans.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
op twitter fittie hebben met suicidale 1d meisjes hebben en dan zeggen dat ze dood moeten
"you're a sad excuse for a human blablabla"
vorige toetsweek was ik niet eens begonnen en heb alles voldoende gehaaldquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
Slim. Jij komt er wel.
En die 2 uur maak je toch nooit vol als je het snapt.
Dat dus.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
net gegoogled, tering wat een aids
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:49 schreef TheWeeknd het volgende:
zorg jij maar dat jij je examens haalt dit jaar he fylax
goeie tijden welquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:48 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat had ik bij Mainstreetfans.
Zat zo'n boymainiac bij die zei ''Laat je overrijden door een bus.'' Toen zei ik ''Spring van een flat.'' Toen was hij mad en ging hij z'n vriendinnetjes erbijhalen
Idd.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
goeie tijden wel
vooral die britse kutjes zijn fel als je zegt dat ze een mes tegen hun keel moeten zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |