mijn zusje van 12 ookquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ze heeft wel gelijk
mijn zusje van 12 wordt ook 15 geschat
Je bent fitter en valt af (true story) wanneer je 7 a 8 uur slaapt. Wanneer je om 1 of 2 uur nachts gaat slapen blijf je een fattiequote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:28 schreef haan33 het volgende:
[..]
Mwahhhh liever 1 uur max slapen of 2 uur als het echt niet anders kan en dan om 7 a 8 uur op tijd op staan. School is toch om de hoek.
als je ouder bent ga je dat verschil minder goed zien hoorquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:29 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee. Zijn gewoon uitzonderingen, de meerderheid van de meisjes van 12 zien er gewoon 12 uit.
beetje overdreven natuurlijk hahaquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
Verschil tussen 12 en 19 zie je toch wel
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mag ik wat van je ijzeren discipline
Verklaart wel de verhoogde vetpercentage bij een buik van een mattie.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je bent fitter en valt af (true story) wanneer je 7 a 8 uur slaapt. Wanneer je om 1 of 2 uur nachts gaat slapen blijf je een fattie
Ditquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:29 schreef Fylax het volgende:
Dat er meiden zijn van 12/13 die ouder lijken, dat kan. Maar dat komt niet zo vaak voor, en ligt meestal ook aan de meiden zelf. Hoe ze zichzelf opmaken enzo.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je bent fitter en valt af (true story) wanneer je 7 a 8 uur slaapt. Wanneer je om 1 of 2 uur nachts gaat slapen blijf je een fattie
onzekerquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:30 schreef hondebrokje het volgende:
Dat gevoel als je even de deur uit moet maar je hebt geen zin om je klaar te maken dus je trekt je jas over je pyjama en dan heb je nog eens en slaapkoppie zonder make up... Plus haren die niet gekamd zijn.... En dan kom je allemaal bekende of knappe mensen tegen.
Shooooot me.
Ik heb over 2 weken een herkansing en nog geen reet voor gedaanquote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:30 schreef haan33 het volgende:
[..]
Verklaart wel de verhoogde vetpercentage bij een buik van een mattie.
Daarom binnen blijven, heb je dat soort probs niet.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:30 schreef hondebrokje het volgende:
Dat gevoel als je even de deur uit moet maar je hebt geen zin om je klaar te maken dus je trekt je jas over je pyjama en dan heb je nog eens en slaapkoppie zonder make up... Plus haren die niet gekamd zijn.... En dan kom je allemaal bekende of knappe mensen tegen.
Shooooot me.
dan zien ze er toch ouder uit of nietquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:29 schreef Fylax het volgende:
Dat er meiden zijn van 12/13 die ouder lijken, dat kan. Maar dat komt niet zo vaak voor, en ligt meestal ook aan de meiden zelf. Hoe ze zichzelf opmaken enzo.
Maar dat is dus niet bij iedereen zo. Misschien 10%, nog niet eens.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dan zien ze er toch ouder uit of niet![]()
het gaat er toch niet om dat ze in wezen niet zo oud zijn maar dat ze er ouder uitzien stupid
om deze reden die ik natuurlijk al wist ben ik een kwartier geleden pas wakker gewordenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Onderzoekers hebben ontdekt dat er bij te weinig slaap minder leptine in het bloed zit: je zit dus voor je gevoel niet goed vol. Tegelijkertijd is er een toename van een ander hormoon, ghreline, te zien. Dit hormoon bevordert juist de eetlust. Als je te weinig slaapt, heb je dus meer honger én moet je tegelijkertijd meer eten voordat je lichaam zegt dat je genoeg hebt gegeten.
Schijnt ook dat je lichaam aan je 'nieuwe' gewicht moet wennen en dat het even duurt voor alles strak trektquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:30 schreef haan33 het volgende:
[..]
Verklaart wel de verhoogde vetpercentage bij een buik van een mattie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |