ik leid hem af met een cardboard cut-out van Ariana en dan ziet ie 't nooitquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
lijkt me verstandig
denk niet dat fylax het leuk vind als we aan zijn vriendin zitten
Johquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
deze zag ik in video van mainstreet, minderjarig denk ik
heb je vieze gedachtes, vuil pedootje?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
deze zag ik in video van mainstreet, minderjarig denk ik
Als jij ooit oog in oog komt te staan met die vreselijke ziekte piep je wel anders.quote:
Is niet mijn tweet.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:05 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Als jij ooit oog in oog komt te staan met die vreselijke ziekte piep je wel anders.
quote:
kijk dan leuk meidje toch of nietquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb je vieze gedachtes, vuil pedootje?
quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
Idd.
Zo'n vriend van mij ging toen ook allemaal paints maken van die meiden. Ff kijken of ik die nog kan vinden
al jaren niet meerquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:07 schreef TheWeeknd het volgende:
is de dienstplicht in nederland actief?
durf ik niet eerlijk op te antwoordenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
kijk dan leuk meidje toch of niet
maar jongens krijgen wel brieven van de overheid met dat ze verplicht mee moeten doen ALS er iets gebeurd?quote:
kreeg wel een brief toen ik 17 kreeg van defensiequote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:07 schreef TheWeeknd het volgende:
...wat?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:08 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
maar jongens krijgen wel brieven van de overheid met dat ze verplicht mee moeten doen ALS er iets gebeurd?
vrouwen helemaal niet?
geloof het welquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:08 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
maar jongens krijgen wel brieven van de overheid met dat ze verplicht mee moeten doen ALS er iets gebeurd?
vrouwen helemaal niet?
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
kreeg wel een brief toen ik 17 kreeg van defensie
Neppe strijderquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
geloof het wel
zal hem wel weggeflikkerd hebben destijds
maar voel er sowieso niet zo barveel voor om te vechten voor het land waar ik met toeval in geboren ben
Hee lieverd. Jij bent als enige van mijn niveau (ongeveer) hier. Hoe is het?quote:
bedankt.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:11 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hee lieverd. Jij bent als enige van mijn niveau (ongeveer) hier. Hoe is het?
weet niet hoe lang ik het nog trek met deze plebs.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:11 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hee lieverd. Jij bent als enige van mijn niveau (ongeveer) hier. Hoe is het?
watquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
weet niet hoe lang ik het nog trek met deze plebs.
Weet je wel hoelang je mij nog trekt? ;D begint beetje pijn te doen abbabababhquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
weet niet hoe lang ik het nog trek met deze plebs.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:14 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Weet je wel hoelang je mij nog trekt? ;D begint beetje pijn te doen abbabababh
;pquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:14 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Weet je wel hoelang je mij nog trekt? ;D begint beetje pijn te doen abbabababh
maar op zich zou het wel fijn zijn als anderen hun leven zouden riskeren om dit land te beschermen heh.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:16 schreef TheWeeknd het volgende:
maar ik zou mijn leven niet willen riskeren ook voor dit land
ben hier gewoon geboren, ook niks aan te doen
Meh nee ik heb ook geen speciaal gevoel met dit land of een ander.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Wat
omdat ik toevallig in dit land geboren ben moet ik dit land ook verdedigen?
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze heeft een snor dus dat dat weet niemand 100% zeker
alsof er spannende dingen gebeuren in dit landquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:17 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
maar op zich zou het wel fijn zijn als anderen hun leven zouden riskeren om dit land te beschermen heh.
daar hebben we een leger voorquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:17 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
maar op zich zou het wel fijn zijn als anderen hun leven zouden riskeren om dit land te beschermen heh.
Syrie daarentegenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:18 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
alsof er spannende dingen gebeuren in dit land
grenzen zijn ook maar make believe in principequote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:17 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Meh nee ik heb ook geen speciaal gevoel met dit land of een ander.
Er is een "wereld"
Alleen sommige culturen tfoe.
Opgeschortquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:07 schreef TheWeeknd het volgende:
Is goed voor jequote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:31 schreef Fylax het volgende:
Dat betekent dat als de overheid zegt we gaan dienstplicht weer invoeren dat we op ons 18e gefuckt zijn
Gewoon zorgen dat je afgekeurd wordt.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:31 schreef Fylax het volgende:
Dat betekent dat als de overheid zegt we gaan dienstplicht weer invoeren dat we op ons 18e gefuckt zijn
Word ik toch wel. Hoef ik niet voor te zorgenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je afgekeurd wordt.
lolwatquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:53 schreef Hadtjememaar het volgende:
Kkiemand heeft mortaxx gestolen. Opgeslagen ww werkt niet meer en passmailer muiltjes komen niet aan
tr gemachtquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:53 schreef Hadtjememaar het volgende:
Kkiemand heeft mortaxx gestolen. Opgeslagen ww werkt niet meer en passmailer muiltjes komen niet aan
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:53 schreef Hadtjememaar het volgende:
zou even een mail sturen dan als ik jou wasquote:
Haha en nu de onschuld zelve spelen hèquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou even een mail sturen dan als ik jou was
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Haha en nu de onschuld zelve spelen hè
Of een drugskartelquote:
arme jijquote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:01 schreef Hadtjememaar het volgende:
Nu kan ik een week niet met djedje dm'en
vast genoeg die het voor je overnemenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:01 schreef Hadtjememaar het volgende:
nog steeds niet haar whatsapp ;squote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:01 schreef Hadtjememaar het volgende:
Vind ik wat ver gaanquote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
nog steeds niet haar whatsapp ;s
hahhhahahahahahahahahahahahahaaquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:53 schreef Hadtjememaar het volgende:
hoop dat dit jou nooit overkomtquote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
hahhhahahahahahahahahahahahahaa![]()
Komt vast goed. Dm ff een admin.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:05 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
hoop dat dit jou nooit overkomt
Als ik een kleine misstap bega is het direct een ban dus ze lezen meequote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:06 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Komt vast goed. Dm ff een admin.
hehehquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |