ik leid hem af met een cardboard cut-out van Ariana en dan ziet ie 't nooitquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
lijkt me verstandig
denk niet dat fylax het leuk vind als we aan zijn vriendin zitten
Johquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
deze zag ik in video van mainstreet, minderjarig denk ik
heb je vieze gedachtes, vuil pedootje?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
deze zag ik in video van mainstreet, minderjarig denk ik
Als jij ooit oog in oog komt te staan met die vreselijke ziekte piep je wel anders.quote:
Is niet mijn tweet.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:05 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Als jij ooit oog in oog komt te staan met die vreselijke ziekte piep je wel anders.
quote:
kijk dan leuk meidje toch of nietquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb je vieze gedachtes, vuil pedootje?
quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
Idd.
Zo'n vriend van mij ging toen ook allemaal paints maken van die meiden. Ff kijken of ik die nog kan vinden
al jaren niet meerquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:07 schreef TheWeeknd het volgende:
is de dienstplicht in nederland actief?
durf ik niet eerlijk op te antwoordenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
kijk dan leuk meidje toch of niet
maar jongens krijgen wel brieven van de overheid met dat ze verplicht mee moeten doen ALS er iets gebeurd?quote:
kreeg wel een brief toen ik 17 kreeg van defensiequote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:07 schreef TheWeeknd het volgende:
is de dienstplicht in nederland actief?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |