daar hebben we een leger voorquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:17 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
maar op zich zou het wel fijn zijn als anderen hun leven zouden riskeren om dit land te beschermen heh.
Syrie daarentegenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:18 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
alsof er spannende dingen gebeuren in dit land
grenzen zijn ook maar make believe in principequote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:17 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Meh nee ik heb ook geen speciaal gevoel met dit land of een ander.
Er is een "wereld"
Alleen sommige culturen tfoe.
Opgeschortquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:07 schreef TheWeeknd het volgende:
is de dienstplicht in nederland actief?
Is goed voor jequote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:31 schreef Fylax het volgende:
Dat betekent dat als de overheid zegt we gaan dienstplicht weer invoeren dat we op ons 18e gefuckt zijn
Gewoon zorgen dat je afgekeurd wordt.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:31 schreef Fylax het volgende:
Dat betekent dat als de overheid zegt we gaan dienstplicht weer invoeren dat we op ons 18e gefuckt zijn
Word ik toch wel. Hoef ik niet voor te zorgenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je afgekeurd wordt.
lolwatquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:53 schreef Hadtjememaar het volgende:
Kkiemand heeft mortaxx gestolen. Opgeslagen ww werkt niet meer en passmailer muiltjes komen niet aan
tr gemachtquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:53 schreef Hadtjememaar het volgende:
Kkiemand heeft mortaxx gestolen. Opgeslagen ww werkt niet meer en passmailer muiltjes komen niet aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |