Ach, je bent toch al lelijk. Ze zullen niet een seconde langer naar je starenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:30 schreef hondebrokje het volgende:
Dat gevoel als je even de deur uit moet maar je hebt geen zin om je klaar te maken dus je trekt je jas over je pyjama en dan heb je nog eens en slaapkoppie zonder make up... Plus haren die niet gekamd zijn.... En dan kom je allemaal bekende of knappe mensen tegen.
Shooooot me.
zoals vies veel eten bijvoorbeeld?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als je veel te zwaar bent, zijn er andere factoren die je gewicht beïnvloeden; slaaptekort is niet de enige reden waarom je te dik bent.
haha dacht alquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:29 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
beetje overdreven natuurlijk haha
Als ik kijk naar de brugklas op mijn school, zijn er maar een paar meiden waarvan ik zeg. ''Ik geloof het als je zegt dat je 14/15 bent.'' Maar bij de rest zie je het zo duidelijk.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:32 schreef hondebrokje het volgende:
Als je sowieso al klein bent als vrouw zie je er sowieso jonger uit zonder make up en hakken enz.
En kinderachtige kleding als een pyjama maak je dan helemaal 12
30-40% sowiesoquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Maar dat is dus niet bij iedereen zo. Misschien 10%, nog niet eens.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zoals vies veel eten bijvoorbeeld?
Nee man, weet wel zeker van niet. Dat zouden 70 kinderen zijn bij ons op school in de brugklas, kan nooit.quote:
lkkr ontbijtenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mensen die dit alles in eentje wegwerken ja
GA weg hersenbloedingquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ach, je bent toch al lelijk. Ze zullen niet een seconde langer naar je staren
als je daarna gewoon even de vinger in je keel stopt is alles toch weer goedquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mensen die dit alles in eentje wegwerken ja
ja en ik zit niet meer op de middelbare dus ik kan niet zien wie er in de brugklas zit of nietquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:34 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee man, weet wel zeker van niet. Dat zouden 70 kinderen zijn bij ons op school in de brugklas, kan nooit.
Ligt aan wanneer ze ongesteld worden,quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als ik kijk naar de brugklas op mijn school, zijn er maar een paar meiden waarvan ik zeg. ''Ik geloof het als je zegt dat je 14/15 bent.'' Maar bij de rest zie je het zo duidelijk.
Het is wel zo dat die meiden die er ouder uit zien dan 12 (en misschien ook ouder gedragen) vaak met elkaar omgaan. Misschien dat het daarom lijkt dat er zoveel meiden ouder lijken.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja en ik zit niet meer op de middelbare dus ik kan niet zien wie er in de brugklas zit of niet
dat scheelt misschien in je oordeel, maar als ik soms meisjes op straat zie lopen die bij mijn zusje in de klas hebben gezeten en die 12-13 zouden zijn zou je ze dat niet geven
Spreek voor jezelf lelijke Bosmanquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
meer mensen zouden blij zijn als jij wegging
Niet gekend.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:37 schreef hondebrokje het volgende:
Ik bedoel we kennen allemaal het groep 8 zij-heeft-al-haar-op-haar-kut-meisje.
@gymkleedlokaal
JA EN DAAR GAAT HET TOCH OMquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het is wel zo dat die meiden die er ouder uit zien dan 12 (en misschien ook ouder gedragen) vaak met elkaar omgaan. Misschien dat het daarom lijkt dat er zoveel meiden ouder lijken.
hoe weet jij mijn achternaamquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:37 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf lelijke Bosman
Maar dat betekent niet dat 30-40% van de meiden ouder lijken dan 12, dat is echt niet zo.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
JA EN DAAR GAAT HET TOCH OM
niet dat ze ouder zijn
welquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Maar dat betekent niet dat 30-40% van de meiden ouder lijken dan 12, dat is echt niet zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |