Ik denk niet dat ze je aannemen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:27 schreef haan33 het volgende:
Dinsdag sollicitatiegesprek bij de LaPlace
la place gebruikt goedkope arbeidskrachten. Vaak wat lager opgeleide mensen en vaak ook buitenlandse achtergrond.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze je aannemen.
Ga in pak haantjequote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:27 schreef haan33 het volgende:
Dinsdag sollicitatiegesprek bij de LaPlace
wat een walgelijk narcismequote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:18 schreef TARDIS. het volgende:
Frass hou nou ees op met die naamtopics
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:18 schreef TARDIS. het volgende:
Frass hou nou ees op met die naamtopics
Ik ben in de slowchatquote:
hoezo nu welquote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zou normaal ook nog niet wakker zijn
mijn moeder had ruzie met haar vriend en ik werd daar wakker van dus moest wel even gaan kijkenquote:
vervelendquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mijn moeder had ruzie met haar vriend en ik werd daar wakker van dus moest wel even gaan kijken
en toen kon ik niet meer in slaap vallen
later naar bed gaanquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:01 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
vervelend
ik word altijd vroeg wakker, niks aan te doen jammer genoeg
gezellig hoorquote:
quote:
jointje kan ook helpenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Gewoon je ogen dichtdoen een gaan.
Daarvoor even fappen kan trouwens helpen
Is slecht voor jequote:
Nee hoor de zon schijntquote:
Fappen is beterquote:
Hier in Drenthe schijnt de zonquote:
gisterquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb donderdag voor het laatst jointje op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |