Ik denk niet dat ze je aannemen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:27 schreef haan33 het volgende:
Dinsdag sollicitatiegesprek bij de LaPlace
la place gebruikt goedkope arbeidskrachten. Vaak wat lager opgeleide mensen en vaak ook buitenlandse achtergrond.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze je aannemen.
Ga in pak haantjequote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:27 schreef haan33 het volgende:
Dinsdag sollicitatiegesprek bij de LaPlace
wat een walgelijk narcismequote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:18 schreef TARDIS. het volgende:
Frass hou nou ees op met die naamtopics
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:18 schreef TARDIS. het volgende:
Frass hou nou ees op met die naamtopics
Ik ben in de slowchatquote:
hoezo nu welquote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zou normaal ook nog niet wakker zijn
mijn moeder had ruzie met haar vriend en ik werd daar wakker van dus moest wel even gaan kijkenquote:
vervelendquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mijn moeder had ruzie met haar vriend en ik werd daar wakker van dus moest wel even gaan kijken
en toen kon ik niet meer in slaap vallen
later naar bed gaanquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:01 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
vervelend
ik word altijd vroeg wakker, niks aan te doen jammer genoeg
gezellig hoorquote:
quote:
jointje kan ook helpenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Gewoon je ogen dichtdoen een gaan.
Daarvoor even fappen kan trouwens helpen
Is slecht voor jequote:
Nee hoor de zon schijntquote:
Fappen is beterquote:
Hier in Drenthe schijnt de zonquote:
gisterquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb donderdag voor het laatst jointje op
ben daar ook mee gestoptquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:19 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
laatste tijd wel
nu even niet meer
hoezoquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:19 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
laatste tijd wel
nu even niet meer
Apart op jouw leeftijd.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:19 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
laatste tijd wel
nu even niet meer
ja dat dusquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ben daar ook mee gestopt
nu af en toe nog jointje met mn broertje maar elke dag breekt je op na een tijdje
en dit is nederlandquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
valt wel mee toch
ze is 16 als het goed is
moet je plantjes hebben of goeie dealerquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:23 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
het verveeld, maakt je lui, geldverspilling
fox kids bestond niet meer toenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:23 schreef hondebrokje het volgende:
Op mijn 16e keek ik nog fox kids en deed ik nog computer spelletjes met nog net geen duim in m'n mond
hoezoquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moet je plantjes hebben of goeie dealer
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:24 schreef Fylax het volgende:
Op mijn 16e deed ik hele andere dingen.. Die jeugd van tegenwoordig.
quote:
Bedoelde Jetixquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
fox kids bestond niet meer toen
je kan ook overdrijvenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:23 schreef hondebrokje het volgende:
Op mijn 16e keek ik nog fox kids en deed ik nog computer spelletjes met nog net geen duim in m'n mond
quote:
ga je moeder pesten fylaxquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:25 schreef Fylax het volgende:
Blowen.
Beter doe je aan bowlen, veel beter.
Waar was je dan om 8 uur...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:01 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
vervelend
ik word altijd vroeg wakker, niks aan te doen jammer genoeg
That is what she said.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:26 schreef Fylax het volgende:
[..]
die is ff boodschappen doen drm ben ik ff andere pesten
cheap hahaquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is goedkoper
betaal 3 euro per gram ofzo
Bron? Dit is echt onzin.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:26 schreef TheWeeknd het volgende:
je ziet tegenwoordig geen verschil tussen een 12 jarige of 19 jarige dus dat zegt al wat
Gewoon standaard 11 uur naar bed en 7 uur opstaanquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:26 schreef haan33 het volgende:
Jongens wil een handige ritme hebben waar je altijd vroeg op staat en 1xtje die-hard uitslaapt tenzij je bent uitgegaan tot 4 a 6 uur. Wordt je fitter van
Ik ga doordeweeks ook meer trainen om atletisch te worden en een betere conditie/ritme te hebben en dan op tijd slapen of niet want als je op tijd op staat ga je automatisch op tijd slapen
En dan weekend veel bier zuipen maar hoort erbij.
Beter dan dat ik nu uitslaap zelfs op schooldagen waarbij ik de ene dag om half 9 wel moet opstaan en 11 a 12 uur wakker word.
En daarnaast vaste bijbaan en een leuk huis erbij
ikzelf word ouder geschatquote:
had je niet mee kunnen gaan?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:26 schreef Fylax het volgende:
[..]
die is ff boodschappen doen drm ben ik ff andere pesten
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:27 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ikzelf word ouder geschat
ik ging van de week naar de kinderarts en ze dachten dat ik een moeder was![]()
![]()
Mwahhhh liever 1 uur max slapen of 2 uur als het echt niet anders kan en dan om 7 a 8 uur op tijd op staan. School is toch om de hoek.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon standaard 11 uur naar bed en 7 uur opstaanOf tenzij je eerder weg moet ivm OV dan eerder slapen en eerder opstaan
Dat jij ouder wordt geschat betekent niet dat er ''geen verschil is tussen een meisje van 12 en 19'' want dat is echt gelul.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:27 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ikzelf word ouder geschat
ik ging van de week naar de kinderarts en ze dachten dat ik een moeder was![]()
![]()
lerenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waar was je dan om 8 uur...
Dankje hansquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:26 schreef haan33 het volgende:
Jongens wil een handige ritme hebben waar je altijd vroeg op staat en 1xtje die-hard uitslaapt tenzij je bent uitgegaan tot 4 a 6 uur. Wordt je fitter van
Ik ga doordeweeks ook meer trainen om atletisch te worden en een betere conditie/ritme te hebben en dan op tijd slapen of niet want als je op tijd op staat ga je automatisch op tijd slapen
En dan weekend veel bier zuipen maar hoort erbij.
Beter dan dat ik nu uitslaap zelfs op schooldagen waarbij ik de ene dag om half 9 wel moet opstaan en 11 a 12 uur wakker word.
En daarnaast vaste bijbaan en een leuk huis erbij
ze heeft wel gelijkquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat jij ouder wordt geschat betekent niet dat er ''geen verschil is tussen een meisje van 12 en 19'' want dat is echt gelul.
Bedankt Hans.quote:
misschien, zelf ervaar ik het wel zoquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat jij ouder wordt geschat betekent niet dat er ''geen verschil is tussen een meisje van 12 en 19'' want dat is echt gelul.
Nee. Zijn gewoon uitzonderingen, de meerderheid van de meisjes van 12 zien er gewoon 12 uit.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ze heeft wel gelijk
mijn zusje van 12 wordt ook 15 geschat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |