SPOILER: Wallpapers door SplodgenessaboundsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.
Sansa is wel knap hoor.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:39 schreef Dagoduck het volgende:
Zielige fappers hier, ze zijn niet eens knap ofzo.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:39 schreef Dagoduck het volgende:
Zielige fappers hier, ze zijn niet eens knap ofzo.
Troll is wel heel overdrevenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sansa is wel knap hoor.
Die kleine is wel een echte trol, ja.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:02 schreef MAHL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou geven hoor.
[ afbeelding ]
Beetje ja, beetje neequote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Arya heeft best wel iets
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:49 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik eis een ''soppen op de Stark broertjes''
ygritte is niet meerquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:54 schreef ems. het volgende:
Sansa heeft potentie, Arya ook doch minder. Ygritte blijft de winnaar.
Zo lelijk is ze inderdaad niet hoor. Ze heeft ook wel watquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Arya heeft best wel iets
[ afbeelding ]
zou snow haar weer doen, vraag ik me af!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:28 schreef ems. het volgende:
[..]
Misschien is ze ook fresh als white walker.
De vraag is, zou jij haar weer doen?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:29 schreef Slayage het volgende:
[..]
zou snow haar weer doen, vraag ik me af!
now thats a thought!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:29 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
De vraag is, zou jij haar weer doen?
Volgend jaar kan je los met haarquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:28 schreef MAHL het volgende:
[..]
Zo lelijk is ze inderdaad niet hoor. Ze heeft ook wel wat
En bovendien is ze volgens mij ook een beest in bed pas 17 dus mag ik dat niet zeggen.
bronn? why?quote:
waar was dit van?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:33 schreef JaqenHghar het volgende:
I don't know but I've been told,
Whitewalker pussy is mighty cold!
Hmm good,
Feels good
Is good,
Real good,
Taste good,
Mighty good,
Good for you,
Good for me!
quote:
JA DAAAG, hoe dan precies?quote:
Aan het begin van vorig seizoen al in DWDD: http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/312538quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die ander Daario was een stuk cooler inderdaad en veel meer een badboy.
[..]
Dat word het pas als DWDD er een item aan besteedt en Matthijs gaat piepen over zijn favoriete personages terwijl hij alleen wat namen heeft gehoord van de redactie.
Gaan ze de dood van Ned Stark spoilerenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:58 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Aan het begin van vorig seizoen al in DWDD: http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/312538
quote:'Fans van Game of Thrones moeten het ergste vrezen'
Foto: ANP
Gepubliceerd: 20 maart 2015 18:55 Laatste update: 20 maart 2015 19:15
Acteur Liam Cunningham (Davos Seaworth) waarschuwt de Game of Thrones-fans alvast voor het vijfde seizoen van de populaire serie.
Dat vertelt hij vrijdag aan People.
"Ja, als je aan deze serie begint dan moet je hoe dan ook het allerergste vrezen", zegt Cunningham. Blijkbaar was het einde van het derde seizoen nog niet erg genoeg, suggereert de acteur. "De komende tien afleveringen zijn de meest donkere die je ooit in deze serie gezien hebt."
Cunningham vertelt dat het vijfde seizoen nog niet af is. "Zodra de eerste aflevering uitgezonden worden, is er nog een groot team bezig met het afmaken van de laatste uitzendingen. Die mensen daar zijn erg perfectionistisch."
De nieuwe afleveringen zijn vanaf 13 april elke maandag om 03.00 uur te zien op het premièrekanaal van betaalzender HBO. In de Verenigde Staten worden deze op zondagavond 21.00 uur plaatselijke tijd uitgezonden.
Maar we zijn wel wat gewend nu tochquote:
Check.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit seizoen komen er toch meer stukken in voor die niet uit de boeken komen?
Als twee van Jon, Sansa, of Arya doodgaan verliest de serie wel een hoop geloofwaardigheid, daar moeten ze mee oppassen. De vorige keer ook, toen Arya eindelijk bijna bij Sansa was, en weer weg moest. Hoe vaak de Starks elkaar al niet bijna ontmoet hebben, maar elkaar toch elke keer nét misliepen.quote:
Of Bran die Jon Snow zag lopen maar hem niet wou ontmoetenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:14 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Als twee van Jon, Sansa, of Arya doodgaan verliest de serie wel een hoop geloofwaardigheid, daar moeten ze mee oppassen. De vorige keer ook, toen Arya eindelijk bijna bij Sansa was, en weer weg moest. Hoe vaak de Starks elkaar al niet bijna ontmoet hebben, maar elkaar toch elke keer nét misliepen.
Ja, daar dacht ik ook aan.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of Bran die Jon Snow zag lopen maar hem niet wou ontmoeten
Vraag me af of ze elkaar ooit nog gaan ontmoeten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
ja dat was best slecht gedaan, ook iets wat niet in de boeken was meen ik, soms pakken de aanpassingen niet zo best uitquote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of Bran die Jon Snow zag lopen maar hem niet wou ontmoeten
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vraag me af of ze elkaar ooit nog gaan ontmoeten.
Misschien als eindshot twee overlevenden (Jon en Arya) van de Starks bij elkaar.
Moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh Jon put yer Sting in me bumhole![]()
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:26 schreef Varg89 het volgende:
Hopelijk zien we Arya dit seizoen naakt.
Williams heeft eerder in een interview gezegd dat ze geen problemen heeft met naaktscenes
Die scene vorig jaar dat Yara Theon wou redden zat ook niet in de boeken en was welquote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:22 schreef Slayage het volgende:
[..]
ja dat was best slecht gedaan, ook iets wat niet in de boeken was meen ik, soms pakken de aanpassingen niet zo best uit
Vrijwel altijd.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:22 schreef Slayage het volgende:
soms pakken de aanpassingen niet zo best uit
dat was ook genant iddquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die scene vorig jaar dat Yara Theon wou redden zat ook niet in de boeken en was welwaardig
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zal dan wel voor die gluiperd van een Littlefinger zijn.
die zwaard van jon ging wel lekker in de mond van die muiterquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vrijwel altijd.
Hou m'n hart ook vast voor de komende seizoenen.
Zou wel jammer zijn als de laatste seizoenen erg mager worden omdat het boekmateriaal er dan niet is.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vrijwel altijd.
Hou m'n hart ook vast voor de komende seizoenen.
Dat was echt één grote grap inderdaad. Oh, we gaan Theon redden. Oh, hij wil niet mee. Doei Ramsay, we gaan weer. Doegdoeg. Toedels. Laters Ramsay.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die scene vorig jaar dat Yara Theon wou redden zat ook niet in de boeken en was welwaardig
Misschien heeft hij zijn piemel er ook wel afgehakt om zich meer in de rol van Theon te kunnen inleven.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:49 schreef gazhims3lv het volgende:
Zag beelden van een interview met Alfie Allen, die kerel ziet er tegenwoordig net zo slecht uit als in de serie
Ja heel bizar ja, al gaf het nog wel aan hoe erg Theon naar de klote was.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:53 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Dat was echt één grote grap inderdaad. Oh, we gaan Theon redden. Oh, hij wil niet mee. Doei Ramsay, we gaan weer. Doegdoeg. Toedels. Laters Ramsay.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 08:00 schreef Poesopstokje het volgende:
Kijk nou wat je veroorzaakt hebt MAHL; alle puberhormonen gaan hier de vrije loop
Dat wat zij heeft, heet minderjarigheidquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Arya heeft best wel iets
[ afbeelding ]
zij wordt vergeleken met boy george en ze zegt zelf guess its truequote:
Maar als je Boy George niet kent(zoals ik), dan mis je dus de helft alquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:02 schreef Slayage het volgende:
[..]
zij wordt vergeleken met boy george en ze zegt zelf guess its true
kennelijk heb je deze discussie gemisthttp://imgur.com/search/score?q=sansa+boy+george
jaren 80/90, dit nummer moet je wel kennenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:04 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Maar als je Boy George niet kent(zoals ik), dan mis je dus de helft al
Zegt me echt helemaal niks ( '89 kindje)quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:07 schreef Slayage het volgende:
[..]
jaren 80/90, dit nummer moet je wel kennen![]()
scheelt "maar" 10 jaar met mij :p heeft ook uiteraard te maken met de omgeving waarin je bent opgegroeidquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:12 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Zegt me echt helemaal niks ( '89 kindje)
2e kommekommer gratis?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:07 schreef Slayage het volgende:
[..]
jaren 80/90, dit nummer moet je wel kennen![]()
si tu veuxquote:
halfman! halfman!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Net weer de episode met Blackwater Bay gekeken![]()
Tyrion
Net begonnen aan seizoen 3quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:51 schreef Slayage het volgende:
alle eps van seizoen drie gekeken vandaag,wat een seizoen
Prachtige aflevering.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Net weer de episode met Blackwater Bay gekeken![]()
Tyrion
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Furcht ist die Mutter der Moral.
Was mich nicht umbringt, macht mich stärker.
quote:Op zondag 22 maart 2015 00:28 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Prachtige aflevering.Ik vind Stannis maar een saaie drol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al is het wel goed van hem dat hij voorop ging in de strijd.
En Joffrey die meteen terug huppeltJoffreygod
Oh.
Wat een laffe actie was dat ja, crybabyquote:Op zondag 22 maart 2015 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind Stannis maar een saaie drol.
Al is het wel goed van hem dat hij voorop ging in de strijd.
En Joffrey die meteen terug huppeltJoffreygod
Ik vind de Lannisters niet zoveel mis mee hoor, op cunt Cersei en Joffrey na dan.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:39 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Wat een laffe actie was dat ja, crybaby
Stannis is inderdaad saai, maar liever een Baratheon (of Targaryen) op de ijzeren troon dan een Lannister
Hopelijk welquote:Op zondag 22 maart 2015 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind de Lannisters niet zoveel mis mee hoor, op cunt Cersei en Joffrey na dan.
Maar Dany zal wel op de troon komen.
Zal wel eindigen zoals werd laten zien toen Dany in die House of the Undying was met die warlock. Gewoon heel de Red Keep platgebrand door de draken en de winter die er is. En iedereen dood door de White Walkersquote:Op zondag 22 maart 2015 00:41 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Hopelijk wel![]()
Stannis is nu een verloren zaak denk ik.
stannis heeft belangrijkere zaken te doen dan de game of thrones te spelenquote:Op zondag 22 maart 2015 00:41 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Stannis is nu een verloren zaak denk ik.
en dany een kind van drogoquote:Op zondag 22 maart 2015 11:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal wel eindigen zoals werd laten zien toen Dany in die House of the Undying was met die warlock. Gewoon heel de Red Keep platgebrand door de draken en de winter die er is. En iedereen dood door de White Walkers
Sja. Ik had er wel al half vrede mee gesloten; de stukjes van de serie die niet direct uit de boeken kwamen waren wel ok. Toch jammer. Ben benieuwd of GRRM überhaupt nog de uitgave van het laatste deel gaat meemaken.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:11 schreef Breuls het volgende:
Game of Thrones gaat de boeken verklappen
En dan met samengeknepen billen hopen dat diegene die dood ging het boek nog even overleeft.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:55 schreef VeX- het volgende:
Oew, eens kijken hoe de boekenlezers zich voelen als zij gespoild worden.
Toch een middelvinger naar de boeklezers vind ik.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:11 schreef Breuls het volgende:
Game of Thrones gaat de boeken verklappen
De boekenlezer kan zonder problemen de serie niet kijken.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:17 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Toch een middelvinger naar de boeklezers vind ik.
Je zult overal spoilers naar je toe gegooid krijgen als je het internet op gaat. Nog veel meer dan spoilers voor de serie.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:18 schreef ems. het volgende:
[..]
De boekenlezer kan zonder problemen de serie niet kijken.
Ik ben letterlijk nog geen enkele keer voor wat voor serie dan ook gespoilered. Ik heb het probleem van "kijk niet naar dingen waar mogelijk spoilers voorkomen" nooit begrepen. Als je het niet wil zien zijn er genoeg mogelijkheden om het te vermijdenquote:Op maandag 23 maart 2015 20:22 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Je zult overal spoilers naar je toe gegooid krijgen als je het internet op gaat. Nog veel meer dan spoilers voor de serie.
Er zijn twee andere opties.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:17 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Toch een middelvinger naar de boeklezers vind ik.
Pas beginnen met de serie nadat alle boeken waren afgerondquote:Op dinsdag 24 maart 2015 04:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn twee andere opties.
Of zelf een einde verzinnen en daarmee het risico lopen dat het verhaal niet meer klopt en fans boos maken.
Of wachten tot Martin klaar is met schrijven. Wat hadden ze volgens jou moeten doen dan?
Boek 1=seizoen 1quote:Op dinsdag 24 maart 2015 08:25 schreef Jivis het volgende:
Snap niet echt waarom ze nu al voorbij de boeken gaan, aangezien er toch nog twee boeken met materiaal zijn dat ze nog niet gebruikt hebben?
Niet helemaal, want in boek 4 en 5 staan nog genoeg interessante verhaallijnen die ze niet hebben aangeraakt. Daar kunnen ze prima een seizoen kunnen vullen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 08:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boek 1=seizoen 1
Boek 2=seizoen 2
Boek 3 en stukjes 4&5=seizoen 3
Boek 4&5=seizoen 4
Boek 5 en stukjes erbij= seizoen 5
Zo is het
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
Eigenlijk dit. Maar goed, hij is niet de snelste helaas.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 04:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Of wachten tot Martin klaar is met schrijven
en dan of opeens een totale recast van alle karakters of opeens een 35 jarige Arya. Klinkt ook al niet als een erg aantrekkelijke optie.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 04:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Of wachten tot Martin klaar is met schrijven.
Seizoen 4 was voornamelijk boek 3 hoor, met stukjes uit de latere boekenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 08:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boek 1=seizoen 1
Boek 2=seizoen 2
Boek 3 en stukjes 4&5=seizoen 3
Boek 4&5=seizoen 4
Boek 5 en stukjes erbij= seizoen 5
Zo is het
Precies, dit. En seizoen 6 wordt inderdaad boek 6 (losjes).quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Seizoen 4 was voornamelijk boek 3 hoor, met stukjes uit de latere boeken
Seizoen 5 wordt een combinatie van boek 4 & 5
Yep.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Seizoen 4 was voornamelijk boek 3 hoor, met stukjes uit de latere boeken
Seizoen 5 wordt een combinatie van boek 4 & 5
Dat risico kon Martin natuurlijk niet lopen, als HBO langs komt om jouw boeken in een serie te verwerken moet je wel heel erg sterk in je schoenen staan om te zeggen dat ze maar even tot 2020 of whatever moeten wachten.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 07:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pas beginnen met de serie nadat alle boeken waren afgerond
Maar goed, vroeg of laat halen ze de boeken toch dik in. Stel dat er een wonder plaatsvindt en boek 6 komt in oktober uit, dan zal boek 7 ook wel weer vier/vijf jaar op zich laten wachten.quote:Op woensdag 25 maart 2015 04:41 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Yep.Verwacht niet veel meer dan kleine stukjes uit boek 6, dus dat gaat wel meevallen.
Er gebeurt genoeg, met name in het laatste boek.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:09 schreef planethugo het volgende:
seizoen 5 wordt dus boek 4 & 5 en seizoen direct boek 6? Ik ben ermee bekend als niet boeklezer dat boek 4 en 5 synchroom lopen maar met andere karakters, gebeurd daar dan zo weinig boeiends in dat ze daar niet 2 seizoenen van kunnen maken?
Mwa. Daar verschillen de meningen over. Ik persoonlijk vind bijna alle lore van ASOIAF leuk om te lezen en heb dan ook met volle teugen genoten van boek 4 en 5. Het tempo ligt alleen in die boeken een stuk lager en ik denk dat dat voor de gemiddelde TV-kijker net niet spannend genoeg is. Of in ieder geval, niet sinds GoT zo mainstream is gegaan na seizoen 1.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:09 schreef planethugo het volgende:
seizoen 5 wordt dus boek 4 & 5 en seizoen direct boek 6? Ik ben ermee bekend als niet boeklezer dat boek 4 en 5 synchroom lopen maar met andere karakters, gebeurd daar dan zo weinig boeiends in dat ze daar niet 2 seizoenen van kunnen maken?
Die is ook heel vet en deel 3 is gister toevallig uitgekomen. Vanavond lekker spelenquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:15 schreef Gezicht het volgende:
Ik heb op youtube trouwens eens een play-through van de eerste twee afleveringen van de TellTale Games spinoff van GoT gekeken, aardige adaptatie met een aparte verhaallijn.
Ik merk wel dat degene die hem speelt (ik kijk de playthroughs van PewDiePie) er geen zak van snapt omdat 'ie de serie nooit heeft gekeken. Lijkt me natuurlijk stukken aantrekkelijker als je de serie wél kent. Als 'ie binnenkort nog eens op een Steam sale staat haal ik 'm zeker binnen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:20 schreef ems. het volgende:
Die is ook heel vet en deel 3 is gister toevallig uitgekomen. Vanavond lekker spelen
Ik zie waar het fout gingquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:23 schreef Gezicht het volgende:
[..]
(ik kijk de playthroughs van PewDiePie)
Als ze twee seizoenen zouden maken van boeken 4 en 5 heeft bijvoorbeeld Bran niets te doen (die is nu al een seizoen weg) en onder andere Arya ook niet, omdat ze weinig in boeken 4 en 5 voorkomen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:09 schreef planethugo het volgende:
Als boekenlezer kijk ik de serie gewoon door. Dat wachten op GRRM heb ik dus absoluut geen zin in, daar is die veel te traag voor.quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:41 schreef avotar het volgende:
GRRM heeft ook al aan de schrijvers en producers zijn end-game voor de serie onthult, voor het geval hij komt te overlijden voor hij het laatste boek uitheeft. Grote kans dus dat ze hem gewoon gaan inhalen en naar dat end-game gaan toeschrijven.
Wat dus zou betekenen dat je als boeklezer pur-sang moet stoppen met kijken.
Anderhalf? Begint pas weer op 12 april in USA.quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:21 schreef planethugo het volgende:
thnx voor de uitleg, ben benieuwd dan. Maar dat ben ik bij Game of Thrones toch al altijd
nog anderhalve week
eikel, moet dat nouquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:26 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Anderhalf? Begint pas weer op 12 april in USA.
^^quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:40 schreef planethugo het volgende:
[..]
eikel, moet dat nou
achja dat weekje extra kan er ook nog wel bij
dat klopt haha maar denk dat ik het ondertussen wel ergens tegengekomen wasquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:41 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
^^
Ik heb de teleurstelling nu nog redelijk in de kiem gesmoord voor jeWas pijnlijker geweest denk ik, als je 6 april in de ochtend klaar zat om de eerste aflevering van seizoen 5 te downloaden, en dan is ie er niet omdat je je vergist had.
zeker de moeite waard!quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:15 schreef Gezicht het volgende:
Ik heb op youtube trouwens eens een play-through van de eerste twee afleveringen van de TellTale Games spinoff van GoT gekeken, aardige adaptatie met een aparte verhaallijn.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:11 schreef VeX- het volgende:
Je zal maar een boekenlezer van het eerste uur zijn geweest.
Word je praktisch gedwongen om de serie te kijken omdat je anders toch wel gespoild wordt.
Het eerste wat ik doe bij de eerste de beste plotwending die nog niet in de boeken staat is die ellendige boeklezers appen met de vraag of 'die-en-die ook al dood is in de boeken'.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:11 schreef VeX- het volgende:
Je zal maar een boekenlezer van het eerste uur zijn geweest.
Word je praktisch gedwongen om de serie te kijken omdat je anders toch wel gespoild wordt.
Heftig.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het eerste wat ik doe bij de eerste de beste plotwending die nog niet in de boeken staat is die ellendige boeklezers appen met de vraag of 'die-en-die ook al dood is in de boeken'.
Mjah, het medicijn is er nogsteeds niet volgens mijquote:
Maar hoe weet je dan dat die niet in de boeken staat als je het zelf geen boekenlezer bentquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het eerste wat ik doe bij de eerste de beste plotwending die nog niet in de boeken staat is die ellendige boeklezers appen met de vraag of 'die-en-die ook al dood is in de boeken'.
of de boeken blijken compleet anders te zijn als ze eenmaal uitkomenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:04 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Maar hoe weet je dan dat die niet in de boeken staat als je het zelf geen boekenlezer bent![]()
Overigens heeft het ook wel een pluspunt als boeklezer, kunnen we hopelijk ook een scene zoals de red wedding vol van genieten zonder al te weten wat er komt. Zal het kijken een stuk spannender maken.
Dat kan toch bijna niet anders. Sommige personages die in de serie dood zijn leven nog in de boeken.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:55 schreef planethugo het volgende:
[..]
of de boeken blijken compleet anders te zijn als ze eenmaal uitkomen
straks komt Arya gewoon aan op het Lost eiland waar het vliegtuig net is neergestortquote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:27 schreef Jivis het volgende:
De serie als alternate reality is ook wel grappig.
the old ones and the new!quote:
Daar hebben we dit topic voor.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:04 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Maar hoe weet je dan dat die niet in de boeken staat als je het zelf geen boekenlezer bent![]()
Geweldig!quote:Op maandag 30 maart 2015 14:19 schreef turance het volgende:
Ik kwam deze op 9gag tegen
[ afbeelding ]
gewoon geen, om het origineel te houdenquote:Op maandag 30 maart 2015 15:45 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel doden er komend seizoen gaan vallen
We did not see that comingquote:Op maandag 30 maart 2015 15:48 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
gewoon geen, om het origineel te houden
Gewoon 9 keer een bijna death en dat ze dan in de laatste aflevering allemaal nog blijken te levenquote:
Ik hoop het nietquote:Op maandag 30 maart 2015 15:50 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Gewoon 9 keer een bijna death en dat ze dan in de laatste aflevering allemaal nog blijken te levenIk ben vooral benieuwd of dit seizoen de boeken voorbij gestreven worden en waar
![]()
Sorry maar die kan je laten varen. Uitgever heeft al gezegd dat die dit jaar niet klaar gaat zijn. Seizoen 6 zal vrijwel meteen na 5 in productie moeten gaan voor opnames. Enige waar je op kan hopen is dat GRRM ze op voorhand een deel van het verhaal mee geeft en dat seizoen 6 samen met het boek uit gaat komen.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:54 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik hoop het niet
Er is bij mij nog een héél klein sprankje hoop dat GRRM boek6 afkrijgt vóór seizoen 6.
Boek 4&5 past samen wel in seizoen 5.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:56 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Sorry maar die kan je laten varen. Uitgever heeft al gezegd dat die dit jaar niet klaar gaat zijn. Seizoen 6 zal vrijwel meteen na 5 in productie moeten gaan voor opnames. Enige waar je op kan hopen is dat GRRM ze op voorhand een deel van het verhaal mee geeft en dat seizoen 6 samen met het boek uit gaat komen.
Nou ja bij mij is vooral de angst, dat omdat de boeken dan wellicht een andere weg in gaan dan de serie, dat ik de serie als "nep" ga bestempelen en het verhaal me niet meer intereseerd omdat het in de boeken anders gebeurt / zal gaan gebeuren. Dat als ik vlak na seizoen 6 een heel ander boek ga lezen die een hele andere weg in slaat ik de serie niet meer verder ga kijken.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:59 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Boek 4&5 past samen wel in seizoen 5.
Seizoen 6 zal het met nieuw werk moeten doen, deels van GRRM en deels van de producers. Ik weet niet wat ik daar van moet vinden.
Huiliequote:Op maandag 30 maart 2015 16:02 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Nou ja bij mij is vooral de angst, dat omdat de boeken dan wellicht een andere weg in gaan dan de serie, dat ik de serie als "nep" ga bestempelen en het verhaal me niet meer intereseerd omdat het in de boeken anders gebeurt / zal gaan gebeuren. Dat als ik vlak na seizoen 6 een heel ander boek ga lezen die een hele andere weg in slaat ik de serie niet meer verder ga kijken.
De serie moet je gewoon als iets anders benaderen, een alternatief universum oid. Het verhaal van de boeken >> de serie.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:02 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Nou ja bij mij is vooral de angst, dat omdat de boeken dan wellicht een andere weg in gaan dan de serie, dat ik de serie als "nep" ga bestempelen en het verhaal me niet meer intereseerd omdat het in de boeken anders gebeurt / zal gaan gebeuren. Dat als ik vlak na seizoen 6 een heel ander boek ga lezen die een hele andere weg in slaat ik de serie niet meer verder ga kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because somehow we mixed up "Goodbye" and "good night"
sow nouw he hihihihiquote:Op maandag 30 maart 2015 17:55 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
George RR Martin is wel een ontzettend luie en verwaande kwast
Tig boekjes en andere flauwekul uitbrengen, maar schrijven aan ASOIF ho maar.
Op zijn blog nu ook weer, om een zin van hem te quoten:quote:Op maandag 30 maart 2015 17:55 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
Ik heb liever dat de boeken gewoon helemaal kloppen en dat hij er zelf tevreden over is dan dat ik dit jaar het boek zou krijgen.quote:Op maandag 30 maart 2015 18:00 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Nou, ik niet. Ik zou me verplicht voelen door te schrijven, of ik het nu ben of niet.
Hij voelt zich wel verplicht om steeds te zeggen: ''dit boek komt uit in 2014'' om vervolgens te zeggen ''euh... het duurt iets langer''quote:Op maandag 30 maart 2015 17:59 schreef Shrewd het volgende:
Alsof die man ook maar één verplichting heeft richting één van ons. Ik zou ook langzamer gaan werken als ik toch wel bakken met geld verdiende.
En jij vindt dat je het recht hebt dat hij al zijn tijd besteed aan het schrijven van wat jij wilt lezen?quote:Op maandag 30 maart 2015 17:55 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
Zo houd je de buzz om je franschise natuurlijk goed aan de gang, als je nu zegt dat hij eventueel misschien als het uit komt en er niks tegen zit pas in 2017 uit komt krijg je veel minder aandacht.quote:Op maandag 30 maart 2015 18:02 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Hij voelt zich wel verplicht om steeds te zeggen: ''dit boek komt uit in 2014'' om vervolgens te zeggen ''euh... het duurt iets langer''
Zonder Game of Thrones zou GRRM al die andere boekjes aan de straatstenen niet kwijtraken. Hij hoeft zich van mij echt niet alleen aan ASOIF te wijden, maar elke keer 6 jaar over een boek doen en steeds weer nieuwe excuses verzinnen en deadlines met jaren verzetten getuigt van weinig respect naar je fanbase. Die ouwe dikzak gaat binnen een paar jaar dood aan een hartaanval en dan zitten wij met een onafgemaakt verhaal.quote:Op maandag 30 maart 2015 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En jij vindt dat je het recht hebt dat hij al zijn tijd besteed aan het schrijven van wat jij wilt lezen?
Ja, maar het ging er hier meer om zijn houding richting de fans. Hij zegt gewoon steeds dat hij nog allemaal andere dingen wil doen behalve schrijven aan Winds, en hij vindt zichzelf heel wat. Hij heeft geen letterlijke verplichtingen, maar hij is wel een enorm verwaande en omhooggevallen kneus. Een iets andere houding had hem al gesierd, of die boeken nu in 2020 uitkomen of niet.quote:Op maandag 30 maart 2015 18:01 schreef Shrewd het volgende:
[..]
Ik heb liever dat de boeken gewoon helemaal kloppen en dat hij er zelf tevreden over is dan dat ik dit jaar het boek zou krijgen.
quote:Op maandag 30 maart 2015 18:07 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
[..]
Zonder Game of Thrones zou GRRM al die andere boekjes aan de straatstenen niet kwijtraken.
Jij bent eens straatsteen?quote:. Hij hoeft zich van mij echt niet alleen aan ASOIF te wijden, maar elke keer 6 jaar over een boek doen en steeds weer nieuwe excuses verzinnen en deadlines met jaren verzetten getuigt van weinig respect naar je fanbase. Die ouwe dikzak gaat binnen een paar jaar dood aan een hartaanval en dan zitten wij met een onafgemaakt verhaal.
Ik heb het eerste boek gelezen rond 2000, dat is vijftien! jaar geleden.
Jij kunt je serieus ergeren aan de persoonlijkheid van een schrijver? Man, je hebt het er maar zwaar mee.quote:Op maandag 30 maart 2015 18:07 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ja, maar het ging er hier meer om zijn houding richting de fans. Hij zegt gewoon steeds dat hij nog allemaal andere dingen wil doen behalve schrijven aan Winds, en hij vindt zichzelf heel wat. Hij heeft geen letterlijke verplichtingen, maar hij is wel een enorm verwaande en omhooggevallen kneus. Een iets andere houding had hem al gesierd, of die boeken nu in 2020 uitkomen of niet.
Ohja, want we mogen alleen een mening hebben over dingen waar we ons enorm aan ergeren.quote:Op maandag 30 maart 2015 18:08 schreef Shrewd het volgende:
[..]
Jij kunt je serieus ergeren aan de persoonlijkheid van een schrijver? Man, je hebt het er maar zwaar mee.
Nee hoor, maar als jij dat vindt dan mag dat.quote:Op maandag 30 maart 2015 18:10 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ohja, want we mogen alleen een mening hebben over dingen waar we ons enorm aan ergeren.
Nounou, wat een struggles. Een verhaal dat niet helemaal af is.quote:Op maandag 30 maart 2015 18:07 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
[..]
Zonder Game of Thrones zou GRRM al die andere boekjes aan de straatstenen niet kwijtraken. Hij hoeft zich van mij echt niet alleen aan ASOIF te wijden, maar elke keer 6 jaar over een boek doen en steeds weer nieuwe excuses verzinnen en deadlines met jaren verzetten getuigt van weinig respect naar je fanbase. Die ouwe dikzak gaat binnen een paar jaar dood aan een hartaanval en dan zitten wij met een onafgemaakt verhaal.
Ik heb het eerste boek gelezen rond 2000, dat is vijftien! jaar geleden.
ik vind die zin na het dikgedrukte gedeelte eigenlijk belangrijker. hij hoort gewoon zijn afspraken na te komen naar zo'n organisatie toe.quote:Op maandag 30 maart 2015 17:57 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Op zijn blog nu ook weer, om een zin van hem te quoten:
"No. Not so. Listen, please. I am skipping San Diego Comicon and World Fantasy Con... but as of this writing, I am still planning on making all of my other scheduled appearances. Okay? Clear? That means, yes, I will be in Seattle for Norwescon next week, and yes, I will be going to Kansas City for Conquest over Memorial Day. And so forth. And so on.
Please note that at both of these cons, I am a guest of honor. They invited me years ago, and have been advertising my participation for many months."
Inclusief dikgedrukte Guest of Honor.
nee joh die dikke mgool gwoon boek afschrijvuh!quote:Op maandag 30 maart 2015 18:18 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
ik vind die zin na het dikgedrukte gedeelte eigenlijk belangrijker. hij hoort gewoon zijn afspraken na te komen naar zo'n organisatie toe.
Ja, maar hij vindt het wel erg leuk om Guest of Honor dik te drukken, want hij is een hoge en belangrijke pief, dat al zijn fans het even goed weten.quote:Op maandag 30 maart 2015 18:18 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
ik vind die zin na het dikgedrukte gedeelte eigenlijk belangrijker. hij hoort gewoon zijn afspraken na te komen naar zo'n organisatie toe.
Ik lees het als dat het belangrijk is dat hij guest of honor is en dus niet makkelijk kan afzeggen.quote:Op maandag 30 maart 2015 18:33 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ja, maar hij vindt het wel erg leuk om Guest of Honor dik te drukken, want hij is een hoge en belangrijke pief, dat al zijn fans het even goed weten.
Dit.quote:Op maandag 30 maart 2015 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik lees het als dat het belangrijk is dat hij guest of honor is en dus niet makkelijk kan afzeggen.
Het is maar wat je wilt zien, kennelijk.
Ik ben bang eigenlijk dat hij daarvoor de pijp uit is. Stel dat Winds of Winter volgend jaar uitkomt op zijn vroegst en dan 5 jaar daarna Dream of Spring in 2021, dan is hij al 73 jaar.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:03 schreef Poesopstokje het volgende:
Het zou hem sieren om ASOIAF gewoon af te maken.
Niet; dan is hij al 73 jaar.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:06 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik ben bang eigenlijk dat hij daarvoor de pijp uit is. Stel dat Winds of Winter volgend jaar uitkomt op zijn vroegst en dan 5 jaar daarna Dream of Spring in 2021, dan is hij al 73 jaar.
Gisteravond was bij Podium Witteman Daniel Wayenberg te gast. 85 jaar en speelt nog eventjes een piano dubbelspel met een jonge gozer van 19 jaar. Naast 5 uur per dag piano spelen zijn zijn hobbies o.a. het spelen van computerspelletjes en broodjes shoarma.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:06 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik ben bang eigenlijk dat hij daarvoor de pijp uit is. Stel dat Winds of Winter volgend jaar uitkomt op zijn vroegst en dan 5 jaar daarna Dream of Spring in 2021, dan is hij al 73 jaar.
En juist daarom heeft hij een kans op de troon te winnen.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:11 schreef Slayage het volgende:
[..]
stannis heeft belangrijkere zaken te doen dan de game of thrones te spelen
#TeamStannisquote:Op maandag 30 maart 2015 19:20 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
En juist daarom heeft hij een kans op de troon te winnen.
En hoeveel vet heeft die man om z'n hart kleven?quote:Op maandag 30 maart 2015 19:16 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Gisteravond was bij Podium Witteman Daniel Wayenberg te gast. 85 jaar en speelt nog eventjes een piano dubbelspel met een jonge gozer van 19 jaar. Naast 5 uur per dag piano spelen zijn zijn hobbies o.a. het spelen van computerspelletjes en broodjes shoarma.
Leeftijd zegt niet zo veel meer tegenwoordig.
Mager is hij in elk geval niet. (2e van links)quote:Op maandag 30 maart 2015 19:46 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
En hoeveel vet heeft die man om z'n hart kleven?
Dat doet ie goedquote:Op maandag 30 maart 2015 19:51 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Mager is hij in elk geval niet. (2e van links)
[ afbeelding ]
Nooit verwacht dat ik voor Stannis zou rooten, maar hij is de enige geschikte persoon met een claim.quote:
#NoonebeatsTywin!quote:Op maandag 30 maart 2015 21:35 schreef BaasBanaan het volgende:
Met de beste Hand of the King!
#DavosOnionited
Lieg niet.quote:
ep 5 seizoen 4 alweer met de herkijk van de hele reeks, op een gegeven moment bij een sight van jojen, zie je wat je eerder zag bij de visioenen van de house of the undying, dat de throne room in kingslanding afgebrand is en dat het sneeuwt, dus lijkt er echt aan te komenquote:Op maandag 30 maart 2015 22:13 schreef VeX- het volgende:
En heel stiekem hoop ik dat GRRM een FU naar de fans doet en uiteindelijk de Whitewalkers iedereen uit laat roeien.
quote:
GRRM als trotse feminist zal ongetwijfeld Dany laten winnen op het einde.quote:Op maandag 30 maart 2015 22:13 schreef VeX- het volgende:
Zo lang Daenerys maar niet erop eindigt ben ik tevreden.
En heel stiekem hoop ik dat GRRM een FU naar de fans doet en uiteindelijk de Whitewalkers iedereen uit laat roeien.
Hoe moeten die naar Essos komen? De hele zee bevriezen?quote:Op maandag 30 maart 2015 22:13 schreef VeX- het volgende:
Waarom niet?quote:Op maandag 30 maart 2015 22:13 schreef VeX- het volgende:
Tis een vrouw.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:21 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Waarom niet?
Daenerys heeft een goede claim.
oh oh, now you've done it.quote:
Niet gemeen bedoelt verder natuurlijk. Ik ben dol op bitches. Maar ze moeten geen iron thrones onder hun reet verwachten.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:27 schreef Varg89 het volgende:
[..]
oh oh, now you've done it.
*pakt even wat popcorn*
omdat het geen goede leider isquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:21 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Waarom niet?
Daenerys heeft een goede claim.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:30 schreef ems. het volgende:
[..]
Niet gemeen bedoelt verder natuurlijk. Ik ben dol op bitches.
Van zusje van ''The Beggar King'' naar Queen of Mereen (en de rest van haar titels) in een zeer korte tijd verhoudingsgewijs, niet heel verkeerd anders.quote:
Zou niets te maken hebben met het feit dat ze draken heeftquote:Op woensdag 1 april 2015 01:38 schreef Shrewd het volgende:
[..]
Van zusje van ''The Beggar King'' naar Queen of Mereen (en de rest van haar titels) in een zeer korte tijd verhoudingsgewijs, niet heel verkeerd anders.
Ze heeft werkelijk waar niks gedaan en alles wordt haar in de schoot geworpen.quote:Op woensdag 1 april 2015 01:38 schreef Shrewd het volgende:
[..]
Van zusje van ''The Beggar King'' naar Queen of Mereen (en de rest van haar titels) in een zeer korte tijd verhoudingsgewijs, niet heel verkeerd anders.
Vergeleken met wie? The king of the North, die niks klaarspeelde behalve de eerste Wolfman te zijn? Joffrey die door alles en iedereen gehaat werd? Stannis, die zijn hele vloot verloor? The king beyond the Wall, die niet beyond the wall kon komen en ook ergens gevangen is inmiddels? Eddard die onthoofd werd? Robbert die een dikke zatlap was en vermoord werd door zijn eigen vrouw? Tyrion die ter dood veroordeeld is en op de vlucht? Tywin die zo'n tiran was dat hij op de plee kapot geschoten werd door zijn eigen zoon?quote:
Lekker makkelijk. Zo kun je van elke King/Queen/leider in het A Song of Ice and Fire universum wel iets zeggen.quote:Op woensdag 1 april 2015 06:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zou niets te maken hebben met het feit dat ze draken heeft
#AryaForPresidentquote:Op woensdag 1 april 2015 08:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het zal wel eindigen met het invoeren van een republiek
Is dat de Nederlandse vertaling in het boek? Tering, wat ben ik blij dat ik de boeken in het Engels heb gelezen.quote:
Geen idee joh, ik heb ze ook in het Engels gelezen.quote:Op woensdag 1 april 2015 13:09 schreef Drankster het volgende:
[..]
Is dat de Nederlandse vertaling in het boek? Tering, wat ben ik blij dat ik de boeken in het Engels heb gelezen.
Hij heeft al 2 keer een 'royal pardon' gekregen, een derde keer gaat hij misschien wel overstag.quote:Op woensdag 1 april 2015 13:33 schreef DustPuppy het volgende:
Go #TeamStannis
Maar eerlijk is eerlijk, Jon heeft de beste papieren voor de troon.
Alleen heeft ie daar afstand van genomen zodra die een Brother of the Nights Watch werd.
Nee, hij heeft een eed gezworen:quote:Op woensdag 1 april 2015 13:41 schreef Shrewd het volgende:
[..]
Hij heeft al 2 keer een 'royal pardon' gekregen, een derde keer gaat hij misschien wel overstag.
quote:Night gathers, and now my watch begins. It shall not end until my death. I shall take no wife, hold no lands, father no children. I shall wear no crowns and win no glory. I shall live and die at my post. I am the sword in the darkness. I am the watcher on the walls. I am the fire that burns against the cold, the light that brings the dawn, the horn that wakes the sleepers, the shield that guards the realms of men. I pledge my life and honor to the Night's Watch, for this night and all the nights to come.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het enige wat hem aangeboden is, is erkenning. Dus van een Snow wordt ie dan een Stark.
Maar dat veranderd niks aan zijn eed. En Jon is alles behalve oneervol (wat ook een beetje het probleem van Ned was)."The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
quote:
quote:Op woensdag 1 april 2015 13:55 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Nee, hij heeft een eed gezworen:
[..]Hij werd een lordship aangeboden. Niet alleen erkenning.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het enige wat hem aangeboden is, is erkenning. Dus van een Snow wordt ie dan een Stark.
Maar dat veranderd niks aan zijn eed. En Jon is alles behalve oneervol (wat ook een beetje het probleem van Ned was).Because somehow we mixed up "Goodbye" and "good night"
Hoeftie toch alleen maar dood te gaan en weer tot leven geroepen te worden zoals jezus christus?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Karina op 01-04-2015 21:16:32 ]Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op woensdag 1 april 2015 19:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door Karina op 01-04-2015 21:16:46 ]Oh.
Klopt, maar dat is de enige conclusie die je kunt trekken uit de serie tot nu toe.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:19 schreef Morrigan het volgende:
Dat van Jon is toch niet officieel bekend gemaakt?
Ik doe niet dat soort aannames. Je weet tenslotte niet wat er in het hoofd van de schrijven omgaat.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is de enige conclusie die je kunt trekken uit de serie tot nu toe.
Voor zover ik me kan herinneren is de serie is daar nog helemaal niet op ingegaan, pure speculatie o.b.v. de boeken.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is de enige conclusie die je kunt trekken uit de serie tot nu toe.
sooow koekoek ratatatquote:Op woensdag 1 april 2015 23:49 schreef Karstman het volgende:
Aardig artikeltje over de Stark zusjes irl in de New York Times Met fijne foto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb geen boek gelezen.quote:Op donderdag 2 april 2015 01:56 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Voor zover ik me kan herinneren is de serie is daar nog helemaal niet op ingegaan, pure speculatie o.b.v. de boeken.
En dan het verhaal van Dany slecht schrijfwerk noemen.quote:
De show wordt toch ook geschreven?quote:Op donderdag 2 april 2015 05:34 schreef Shrewd het volgende:
[..]
En dan het verhaal van Dany slecht schrijfwerk noemen.![]()
Je wilt toch niet beweren dat je deze theorie helemaal zelf bedacht hebt, enkel op basis van de TV serie.quote:
Arya heeft wel iets leuksquote:Op woensdag 1 april 2015 23:49 schreef Karstman het volgende:
Aardig artikeltje over de Stark zusjes irl in de New York Times Met fijne foto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sansa gaat langzaam maar zeker machtiger/slimmer worden, dus het lijkt mij wel dat zij een boeiendere rol gaat krijgen na verloop van tijd. Littlefinger zou iedereen in Westeros (en The Free Cities) af maken, op Cat en Sansa na dus de kans dat Sansa onverhoopt toch dood gaat is niet zo groot imo.quote:Op donderdag 2 april 2015 07:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Arya heeft wel iets leuks![]()
Sansa![]()
![]()
hopelijk is haar rol dit jaar ook boeiender
De serie is niet geschikt om uitgebreid te laten zien hoe zij elke stad/persoon verovert/overhaalt. Dan moet je toch echt de boeken lezen, daar is het gewoon prima in uitgewerkt.quote:Op donderdag 2 april 2015 05:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De show wordt toch ook geschreven?
Dat is automatisch. Als hij erkend wordt als Stark is hij de oudste levende Stark dus directe opvolger van Ned (aangezien Robb dood is).quote:Op woensdag 1 april 2015 17:25 schreef Shrewd het volgende:
[..]
Hij werd een lordship aangeboden. Niet alleen erkenning.
quote:Op donderdag 2 april 2015 01:56 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Voor zover ik me kan herinneren is de serie is daar nog helemaal niet op ingegaan, pure speculatie o.b.v. de boeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
Ja, maar volgens jou kon hij door zijn eed dingen niet doen. Maar als hij een royal pardon accepteert kan hij gewoon Lord of Winterfell worden (en nog meer van zulks moois).quote:Op donderdag 2 april 2015 11:00 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dat is automatisch. Als hij erkend wordt als Stark is hij de oudste levende Stark dus directe opvolger van Ned (aangezien Robb dood is).
Dat kan een koning/koningin ook.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:18 schreef Gezicht het volgende:
Correct me if I'm wrong maar is het niet zo dat alleen Ned Jon nog een Stark zou kunnen 'maken', die nu dus dood is?
Dit hele plan werkt natuurlijk alleen maar als Stannis dan ook daadwerkelijk de troon wint.quote:
Op papier wel, maar zoals ik al aangaf, hij is veel te eervol om zijn eed te breken.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:10 schreef Shrewd het volgende:
[..]
Ja, maar volgens jou kon hij door zijn eed dingen niet doen. Maar als hij een royal pardon accepteert kan hij gewoon Lord of Winterfell worden (en nog meer van zulks moois).
Dat was het punt dan ook niet.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:21 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dit hele plan werkt natuurlijk alleen maar als Stannis dan ook daadwerkelijk de troon wint.
Hij heeft al twee keer geweigerd inderdaad, zoals ik eerder al zei.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:23 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Op papier wel, maar zoals ik al aangaf, hij is veel te eervol om zijn eed te breken.
Die vindt hij belangrijker dan een stukje papier van een (mogelijke) koning.
Eergevoel is zowel de sterkte als de (soms fatale) zwakte van de Starks.
zoon van the hand ging ik bijna de mist inquote:Op donderdag 2 april 2015 11:31 schreef Jivis het volgende:
Voor wie zich verveelt op werk.... Game of Thrones-galgje met de namen van personages:
http://www.vulture.com/20(...)mid=facebook_vulture
ty-winner woordspeling, vind ik wel opmerkelijk als je bekijkt hoe hij eindigtquote:Op donderdag 2 april 2015 12:09 schreef Poesopstokje het volgende:
You got 11/11 right, you are a Ty-winner
Aub niet aan GRRM zeggen, want anders gaat ze een gruwelijke dood tegemoet.quote:Op donderdag 2 april 2015 08:12 schreef Shrewd het volgende:
dus de kans dat Sansa onverhoopt toch dood gaat is niet zo groot imo.
Ik zou die goed rekenen, net zoals annoying dutch bitch.quote:
For the night is dark and full of terrors.quote:
Jammerquote:Op donderdag 2 april 2015 16:53 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Alleen Nederlanders kunnen zich aan het accent ergeren. Melisandre krijgt in seizoen 5 het meeste screentime van al haar seizoenen.
Haar POV hoofdstuk in één van de boeken is echt goed, een kijkje in haar manier van denken is heel tof.quote:
Dan hoor je het dus wel, maar stoor je je er niet aan.quote:Op donderdag 2 april 2015 17:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik hoor trouwens helemaal geen accent bij Carice.
Niet erger dan bij andere acteurs uit andere landen
Niet een speciaal Nederlands accent ofzoquote:Op donderdag 2 april 2015 17:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan hoor je het dus wel, maar stoor je je er niet aan.
Ik vind het ook wel meevallen. Maar ze moeten toch ergens over kunnen zeuren he.quote:Op donderdag 2 april 2015 17:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet een speciaal Nederlands accent ofzo
Mensen doen hier alsof ze praat als Louis van Gaal
Doe het dan over Khaleesi die te weinig naakt gaatquote:Op donderdag 2 april 2015 17:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel meevallen. Maar ze moeten toch ergens over kunnen zeuren he.
Volgende topic zijn de boekspoilers weer aan de beurt.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:27 schreef Poesopstokje het volgende:
Wéér gejank om Carice.. echt.. why?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |