of de boeken blijken compleet anders te zijn als ze eenmaal uitkomenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:04 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Maar hoe weet je dan dat die niet in de boeken staat als je het zelf geen boekenlezer bent![]()
Overigens heeft het ook wel een pluspunt als boeklezer, kunnen we hopelijk ook een scene zoals de red wedding vol van genieten zonder al te weten wat er komt. Zal het kijken een stuk spannender maken.
Dat kan toch bijna niet anders. Sommige personages die in de serie dood zijn leven nog in de boeken.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:55 schreef planethugo het volgende:
[..]
of de boeken blijken compleet anders te zijn als ze eenmaal uitkomen
straks komt Arya gewoon aan op het Lost eiland waar het vliegtuig net is neergestortquote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:27 schreef Jivis het volgende:
De serie als alternate reality is ook wel grappig.
the old ones and the new!quote:
Daar hebben we dit topic voor.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:04 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Maar hoe weet je dan dat die niet in de boeken staat als je het zelf geen boekenlezer bent![]()
Geweldig!quote:Op maandag 30 maart 2015 14:19 schreef turance het volgende:
Ik kwam deze op 9gag tegen
[ afbeelding ]
gewoon geen, om het origineel te houdenquote:Op maandag 30 maart 2015 15:45 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel doden er komend seizoen gaan vallen
We did not see that comingquote:Op maandag 30 maart 2015 15:48 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
gewoon geen, om het origineel te houden
Gewoon 9 keer een bijna death en dat ze dan in de laatste aflevering allemaal nog blijken te levenquote:
Ik hoop het nietquote:Op maandag 30 maart 2015 15:50 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Gewoon 9 keer een bijna death en dat ze dan in de laatste aflevering allemaal nog blijken te levenIk ben vooral benieuwd of dit seizoen de boeken voorbij gestreven worden en waar
![]()
Sorry maar die kan je laten varen. Uitgever heeft al gezegd dat die dit jaar niet klaar gaat zijn. Seizoen 6 zal vrijwel meteen na 5 in productie moeten gaan voor opnames. Enige waar je op kan hopen is dat GRRM ze op voorhand een deel van het verhaal mee geeft en dat seizoen 6 samen met het boek uit gaat komen.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:54 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik hoop het niet
Er is bij mij nog een héél klein sprankje hoop dat GRRM boek6 afkrijgt vóór seizoen 6.
Boek 4&5 past samen wel in seizoen 5.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:56 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Sorry maar die kan je laten varen. Uitgever heeft al gezegd dat die dit jaar niet klaar gaat zijn. Seizoen 6 zal vrijwel meteen na 5 in productie moeten gaan voor opnames. Enige waar je op kan hopen is dat GRRM ze op voorhand een deel van het verhaal mee geeft en dat seizoen 6 samen met het boek uit gaat komen.
Nou ja bij mij is vooral de angst, dat omdat de boeken dan wellicht een andere weg in gaan dan de serie, dat ik de serie als "nep" ga bestempelen en het verhaal me niet meer intereseerd omdat het in de boeken anders gebeurt / zal gaan gebeuren. Dat als ik vlak na seizoen 6 een heel ander boek ga lezen die een hele andere weg in slaat ik de serie niet meer verder ga kijken.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:59 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Boek 4&5 past samen wel in seizoen 5.
Seizoen 6 zal het met nieuw werk moeten doen, deels van GRRM en deels van de producers. Ik weet niet wat ik daar van moet vinden.
Huiliequote:Op maandag 30 maart 2015 16:02 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Nou ja bij mij is vooral de angst, dat omdat de boeken dan wellicht een andere weg in gaan dan de serie, dat ik de serie als "nep" ga bestempelen en het verhaal me niet meer intereseerd omdat het in de boeken anders gebeurt / zal gaan gebeuren. Dat als ik vlak na seizoen 6 een heel ander boek ga lezen die een hele andere weg in slaat ik de serie niet meer verder ga kijken.
De serie moet je gewoon als iets anders benaderen, een alternatief universum oid. Het verhaal van de boeken >> de serie.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:02 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Nou ja bij mij is vooral de angst, dat omdat de boeken dan wellicht een andere weg in gaan dan de serie, dat ik de serie als "nep" ga bestempelen en het verhaal me niet meer intereseerd omdat het in de boeken anders gebeurt / zal gaan gebeuren. Dat als ik vlak na seizoen 6 een heel ander boek ga lezen die een hele andere weg in slaat ik de serie niet meer verder ga kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because somehow we mixed up "Goodbye" and "good night"
sow nouw he hihihihiquote:Op maandag 30 maart 2015 17:55 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
George RR Martin is wel een ontzettend luie en verwaande kwast
Tig boekjes en andere flauwekul uitbrengen, maar schrijven aan ASOIF ho maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |