Op zijn blog nu ook weer, om een zin van hem te quoten:quote:Op maandag 30 maart 2015 17:55 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
George RR Martin is wel een ontzettend luie en verwaande kwast
Tig boekjes en andere flauwekul uitbrengen, maar schrijven aan ASOIF ho maar.
Ik heb liever dat de boeken gewoon helemaal kloppen en dat hij er zelf tevreden over is dan dat ik dit jaar het boek zou krijgen.quote:Op maandag 30 maart 2015 18:00 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Nou, ik niet. Ik zou me verplicht voelen door te schrijven, of ik het nu ben of niet.
Hij voelt zich wel verplicht om steeds te zeggen: ''dit boek komt uit in 2014'' om vervolgens te zeggen ''euh... het duurt iets langer''quote:Op maandag 30 maart 2015 17:59 schreef Shrewd het volgende:
Alsof die man ook maar één verplichting heeft richting één van ons. Ik zou ook langzamer gaan werken als ik toch wel bakken met geld verdiende.
En jij vindt dat je het recht hebt dat hij al zijn tijd besteed aan het schrijven van wat jij wilt lezen?quote:Op maandag 30 maart 2015 17:55 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
George RR Martin is wel een ontzettend luie en verwaande kwast
Tig boekjes en andere flauwekul uitbrengen, maar schrijven aan ASOIF ho maar.
Zo houd je de buzz om je franschise natuurlijk goed aan de gang, als je nu zegt dat hij eventueel misschien als het uit komt en er niks tegen zit pas in 2017 uit komt krijg je veel minder aandacht.quote:Op maandag 30 maart 2015 18:02 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Hij voelt zich wel verplicht om steeds te zeggen: ''dit boek komt uit in 2014'' om vervolgens te zeggen ''euh... het duurt iets langer''
Zonder Game of Thrones zou GRRM al die andere boekjes aan de straatstenen niet kwijtraken. Hij hoeft zich van mij echt niet alleen aan ASOIF te wijden, maar elke keer 6 jaar over een boek doen en steeds weer nieuwe excuses verzinnen en deadlines met jaren verzetten getuigt van weinig respect naar je fanbase. Die ouwe dikzak gaat binnen een paar jaar dood aan een hartaanval en dan zitten wij met een onafgemaakt verhaal.quote:Op maandag 30 maart 2015 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En jij vindt dat je het recht hebt dat hij al zijn tijd besteed aan het schrijven van wat jij wilt lezen?
Ja, maar het ging er hier meer om zijn houding richting de fans. Hij zegt gewoon steeds dat hij nog allemaal andere dingen wil doen behalve schrijven aan Winds, en hij vindt zichzelf heel wat. Hij heeft geen letterlijke verplichtingen, maar hij is wel een enorm verwaande en omhooggevallen kneus. Een iets andere houding had hem al gesierd, of die boeken nu in 2020 uitkomen of niet.quote:Op maandag 30 maart 2015 18:01 schreef Shrewd het volgende:
[..]
Ik heb liever dat de boeken gewoon helemaal kloppen en dat hij er zelf tevreden over is dan dat ik dit jaar het boek zou krijgen.
quote:Op maandag 30 maart 2015 18:07 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
[..]
Zonder Game of Thrones zou GRRM al die andere boekjes aan de straatstenen niet kwijtraken.
Jij bent eens straatsteen?quote:. Hij hoeft zich van mij echt niet alleen aan ASOIF te wijden, maar elke keer 6 jaar over een boek doen en steeds weer nieuwe excuses verzinnen en deadlines met jaren verzetten getuigt van weinig respect naar je fanbase. Die ouwe dikzak gaat binnen een paar jaar dood aan een hartaanval en dan zitten wij met een onafgemaakt verhaal.
Ik heb het eerste boek gelezen rond 2000, dat is vijftien! jaar geleden.
Jij kunt je serieus ergeren aan de persoonlijkheid van een schrijver? Man, je hebt het er maar zwaar mee.quote:Op maandag 30 maart 2015 18:07 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ja, maar het ging er hier meer om zijn houding richting de fans. Hij zegt gewoon steeds dat hij nog allemaal andere dingen wil doen behalve schrijven aan Winds, en hij vindt zichzelf heel wat. Hij heeft geen letterlijke verplichtingen, maar hij is wel een enorm verwaande en omhooggevallen kneus. Een iets andere houding had hem al gesierd, of die boeken nu in 2020 uitkomen of niet.
Ohja, want we mogen alleen een mening hebben over dingen waar we ons enorm aan ergeren.quote:Op maandag 30 maart 2015 18:08 schreef Shrewd het volgende:
[..]
Jij kunt je serieus ergeren aan de persoonlijkheid van een schrijver? Man, je hebt het er maar zwaar mee.
Nee hoor, maar als jij dat vindt dan mag dat.quote:Op maandag 30 maart 2015 18:10 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ohja, want we mogen alleen een mening hebben over dingen waar we ons enorm aan ergeren.
Nounou, wat een struggles. Een verhaal dat niet helemaal af is.quote:Op maandag 30 maart 2015 18:07 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
[..]
Zonder Game of Thrones zou GRRM al die andere boekjes aan de straatstenen niet kwijtraken. Hij hoeft zich van mij echt niet alleen aan ASOIF te wijden, maar elke keer 6 jaar over een boek doen en steeds weer nieuwe excuses verzinnen en deadlines met jaren verzetten getuigt van weinig respect naar je fanbase. Die ouwe dikzak gaat binnen een paar jaar dood aan een hartaanval en dan zitten wij met een onafgemaakt verhaal.
Ik heb het eerste boek gelezen rond 2000, dat is vijftien! jaar geleden.
ik vind die zin na het dikgedrukte gedeelte eigenlijk belangrijker. hij hoort gewoon zijn afspraken na te komen naar zo'n organisatie toe.quote:Op maandag 30 maart 2015 17:57 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Op zijn blog nu ook weer, om een zin van hem te quoten:
"No. Not so. Listen, please. I am skipping San Diego Comicon and World Fantasy Con... but as of this writing, I am still planning on making all of my other scheduled appearances. Okay? Clear? That means, yes, I will be in Seattle for Norwescon next week, and yes, I will be going to Kansas City for Conquest over Memorial Day. And so forth. And so on.
Please note that at both of these cons, I am a guest of honor. They invited me years ago, and have been advertising my participation for many months."
Inclusief dikgedrukte Guest of Honor.
nee joh die dikke mgool gwoon boek afschrijvuh!quote:Op maandag 30 maart 2015 18:18 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
ik vind die zin na het dikgedrukte gedeelte eigenlijk belangrijker. hij hoort gewoon zijn afspraken na te komen naar zo'n organisatie toe.
Ja, maar hij vindt het wel erg leuk om Guest of Honor dik te drukken, want hij is een hoge en belangrijke pief, dat al zijn fans het even goed weten.quote:Op maandag 30 maart 2015 18:18 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
ik vind die zin na het dikgedrukte gedeelte eigenlijk belangrijker. hij hoort gewoon zijn afspraken na te komen naar zo'n organisatie toe.
Ik lees het als dat het belangrijk is dat hij guest of honor is en dus niet makkelijk kan afzeggen.quote:Op maandag 30 maart 2015 18:33 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ja, maar hij vindt het wel erg leuk om Guest of Honor dik te drukken, want hij is een hoge en belangrijke pief, dat al zijn fans het even goed weten.
Dit.quote:Op maandag 30 maart 2015 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik lees het als dat het belangrijk is dat hij guest of honor is en dus niet makkelijk kan afzeggen.
Het is maar wat je wilt zien, kennelijk.
Ik ben bang eigenlijk dat hij daarvoor de pijp uit is. Stel dat Winds of Winter volgend jaar uitkomt op zijn vroegst en dan 5 jaar daarna Dream of Spring in 2021, dan is hij al 73 jaar.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:03 schreef Poesopstokje het volgende:
Het zou hem sieren om ASOIAF gewoon af te maken.
Niet; dan is hij al 73 jaar.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:06 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik ben bang eigenlijk dat hij daarvoor de pijp uit is. Stel dat Winds of Winter volgend jaar uitkomt op zijn vroegst en dan 5 jaar daarna Dream of Spring in 2021, dan is hij al 73 jaar.
Gisteravond was bij Podium Witteman Daniel Wayenberg te gast. 85 jaar en speelt nog eventjes een piano dubbelspel met een jonge gozer van 19 jaar. Naast 5 uur per dag piano spelen zijn zijn hobbies o.a. het spelen van computerspelletjes en broodjes shoarma.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:06 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik ben bang eigenlijk dat hij daarvoor de pijp uit is. Stel dat Winds of Winter volgend jaar uitkomt op zijn vroegst en dan 5 jaar daarna Dream of Spring in 2021, dan is hij al 73 jaar.
En juist daarom heeft hij een kans op de troon te winnen.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:11 schreef Slayage het volgende:
[..]
stannis heeft belangrijkere zaken te doen dan de game of thrones te spelen
#TeamStannisquote:Op maandag 30 maart 2015 19:20 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
En juist daarom heeft hij een kans op de troon te winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |