dat was ook genant iddquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die scene vorig jaar dat Yara Theon wou redden zat ook niet in de boeken en was welwaardig
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zal dan wel voor die gluiperd van een Littlefinger zijn.
die zwaard van jon ging wel lekker in de mond van die muiterquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vrijwel altijd.
Hou m'n hart ook vast voor de komende seizoenen.
Zou wel jammer zijn als de laatste seizoenen erg mager worden omdat het boekmateriaal er dan niet is.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vrijwel altijd.
Hou m'n hart ook vast voor de komende seizoenen.
Dat was echt één grote grap inderdaad. Oh, we gaan Theon redden. Oh, hij wil niet mee. Doei Ramsay, we gaan weer. Doegdoeg. Toedels. Laters Ramsay.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die scene vorig jaar dat Yara Theon wou redden zat ook niet in de boeken en was welwaardig
Misschien heeft hij zijn piemel er ook wel afgehakt om zich meer in de rol van Theon te kunnen inleven.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:49 schreef gazhims3lv het volgende:
Zag beelden van een interview met Alfie Allen, die kerel ziet er tegenwoordig net zo slecht uit als in de serie
Ja heel bizar ja, al gaf het nog wel aan hoe erg Theon naar de klote was.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:53 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Dat was echt één grote grap inderdaad. Oh, we gaan Theon redden. Oh, hij wil niet mee. Doei Ramsay, we gaan weer. Doegdoeg. Toedels. Laters Ramsay.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 08:00 schreef Poesopstokje het volgende:
Kijk nou wat je veroorzaakt hebt MAHL; alle puberhormonen gaan hier de vrije loop
Dat wat zij heeft, heet minderjarigheidquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Arya heeft best wel iets
[ afbeelding ]
zij wordt vergeleken met boy george en ze zegt zelf guess its truequote:
Maar als je Boy George niet kent(zoals ik), dan mis je dus de helft alquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:02 schreef Slayage het volgende:
[..]
zij wordt vergeleken met boy george en ze zegt zelf guess its true
kennelijk heb je deze discussie gemisthttp://imgur.com/search/score?q=sansa+boy+george
jaren 80/90, dit nummer moet je wel kennenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:04 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Maar als je Boy George niet kent(zoals ik), dan mis je dus de helft al
Zegt me echt helemaal niks ( '89 kindje)quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:07 schreef Slayage het volgende:
[..]
jaren 80/90, dit nummer moet je wel kennen![]()
scheelt "maar" 10 jaar met mij :p heeft ook uiteraard te maken met de omgeving waarin je bent opgegroeidquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:12 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Zegt me echt helemaal niks ( '89 kindje)
2e kommekommer gratis?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:07 schreef Slayage het volgende:
[..]
jaren 80/90, dit nummer moet je wel kennen![]()
si tu veuxquote:
halfman! halfman!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Net weer de episode met Blackwater Bay gekeken![]()
Tyrion
Net begonnen aan seizoen 3quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:51 schreef Slayage het volgende:
alle eps van seizoen drie gekeken vandaag,wat een seizoen
Prachtige aflevering.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Net weer de episode met Blackwater Bay gekeken![]()
Tyrion
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Furcht ist die Mutter der Moral.
Was mich nicht umbringt, macht mich stärker.
quote:Op zondag 22 maart 2015 00:28 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Prachtige aflevering.Ik vind Stannis maar een saaie drol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al is het wel goed van hem dat hij voorop ging in de strijd.
En Joffrey die meteen terug huppeltJoffreygod
Oh.
Wat een laffe actie was dat ja, crybabyquote:Op zondag 22 maart 2015 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind Stannis maar een saaie drol.
Al is het wel goed van hem dat hij voorop ging in de strijd.
En Joffrey die meteen terug huppeltJoffreygod
Ik vind de Lannisters niet zoveel mis mee hoor, op cunt Cersei en Joffrey na dan.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:39 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Wat een laffe actie was dat ja, crybaby
Stannis is inderdaad saai, maar liever een Baratheon (of Targaryen) op de ijzeren troon dan een Lannister
Hopelijk welquote:Op zondag 22 maart 2015 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind de Lannisters niet zoveel mis mee hoor, op cunt Cersei en Joffrey na dan.
Maar Dany zal wel op de troon komen.
Zal wel eindigen zoals werd laten zien toen Dany in die House of the Undying was met die warlock. Gewoon heel de Red Keep platgebrand door de draken en de winter die er is. En iedereen dood door de White Walkersquote:Op zondag 22 maart 2015 00:41 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Hopelijk wel![]()
Stannis is nu een verloren zaak denk ik.
stannis heeft belangrijkere zaken te doen dan de game of thrones te spelenquote:Op zondag 22 maart 2015 00:41 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Stannis is nu een verloren zaak denk ik.
en dany een kind van drogoquote:Op zondag 22 maart 2015 11:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal wel eindigen zoals werd laten zien toen Dany in die House of the Undying was met die warlock. Gewoon heel de Red Keep platgebrand door de draken en de winter die er is. En iedereen dood door de White Walkers
Sja. Ik had er wel al half vrede mee gesloten; de stukjes van de serie die niet direct uit de boeken kwamen waren wel ok. Toch jammer. Ben benieuwd of GRRM überhaupt nog de uitgave van het laatste deel gaat meemaken.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:11 schreef Breuls het volgende:
Game of Thrones gaat de boeken verklappen
En dan met samengeknepen billen hopen dat diegene die dood ging het boek nog even overleeft.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:55 schreef VeX- het volgende:
Oew, eens kijken hoe de boekenlezers zich voelen als zij gespoild worden.
Toch een middelvinger naar de boeklezers vind ik.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:11 schreef Breuls het volgende:
Game of Thrones gaat de boeken verklappen
De boekenlezer kan zonder problemen de serie niet kijken.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:17 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Toch een middelvinger naar de boeklezers vind ik.
Je zult overal spoilers naar je toe gegooid krijgen als je het internet op gaat. Nog veel meer dan spoilers voor de serie.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:18 schreef ems. het volgende:
[..]
De boekenlezer kan zonder problemen de serie niet kijken.
Ik ben letterlijk nog geen enkele keer voor wat voor serie dan ook gespoilered. Ik heb het probleem van "kijk niet naar dingen waar mogelijk spoilers voorkomen" nooit begrepen. Als je het niet wil zien zijn er genoeg mogelijkheden om het te vermijdenquote:Op maandag 23 maart 2015 20:22 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Je zult overal spoilers naar je toe gegooid krijgen als je het internet op gaat. Nog veel meer dan spoilers voor de serie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |