SPOILER: Wallpapers door SplodgenessaboundsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.
Sansa is wel knap hoor.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:39 schreef Dagoduck het volgende:
Zielige fappers hier, ze zijn niet eens knap ofzo.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:39 schreef Dagoduck het volgende:
Zielige fappers hier, ze zijn niet eens knap ofzo.
Troll is wel heel overdrevenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sansa is wel knap hoor.
Die kleine is wel een echte trol, ja.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:02 schreef MAHL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou geven hoor.
[ afbeelding ]
Beetje ja, beetje neequote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Arya heeft best wel iets
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:49 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik eis een ''soppen op de Stark broertjes''
ygritte is niet meerquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:54 schreef ems. het volgende:
Sansa heeft potentie, Arya ook doch minder. Ygritte blijft de winnaar.
Zo lelijk is ze inderdaad niet hoor. Ze heeft ook wel watquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Arya heeft best wel iets
[ afbeelding ]
zou snow haar weer doen, vraag ik me af!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:28 schreef ems. het volgende:
[..]
Misschien is ze ook fresh als white walker.
De vraag is, zou jij haar weer doen?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:29 schreef Slayage het volgende:
[..]
zou snow haar weer doen, vraag ik me af!
now thats a thought!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:29 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
De vraag is, zou jij haar weer doen?
Volgend jaar kan je los met haarquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:28 schreef MAHL het volgende:
[..]
Zo lelijk is ze inderdaad niet hoor. Ze heeft ook wel wat
En bovendien is ze volgens mij ook een beest in bed pas 17 dus mag ik dat niet zeggen.
bronn? why?quote:
waar was dit van?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:33 schreef JaqenHghar het volgende:
I don't know but I've been told,
Whitewalker pussy is mighty cold!
Hmm good,
Feels good
Is good,
Real good,
Taste good,
Mighty good,
Good for you,
Good for me!
quote:
JA DAAAG, hoe dan precies?quote:
Aan het begin van vorig seizoen al in DWDD: http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/312538quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die ander Daario was een stuk cooler inderdaad en veel meer een badboy.
[..]
Dat word het pas als DWDD er een item aan besteedt en Matthijs gaat piepen over zijn favoriete personages terwijl hij alleen wat namen heeft gehoord van de redactie.
Gaan ze de dood van Ned Stark spoilerenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:58 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Aan het begin van vorig seizoen al in DWDD: http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/312538
quote:'Fans van Game of Thrones moeten het ergste vrezen'
Foto: ANP
Gepubliceerd: 20 maart 2015 18:55 Laatste update: 20 maart 2015 19:15
Acteur Liam Cunningham (Davos Seaworth) waarschuwt de Game of Thrones-fans alvast voor het vijfde seizoen van de populaire serie.
Dat vertelt hij vrijdag aan People.
"Ja, als je aan deze serie begint dan moet je hoe dan ook het allerergste vrezen", zegt Cunningham. Blijkbaar was het einde van het derde seizoen nog niet erg genoeg, suggereert de acteur. "De komende tien afleveringen zijn de meest donkere die je ooit in deze serie gezien hebt."
Cunningham vertelt dat het vijfde seizoen nog niet af is. "Zodra de eerste aflevering uitgezonden worden, is er nog een groot team bezig met het afmaken van de laatste uitzendingen. Die mensen daar zijn erg perfectionistisch."
De nieuwe afleveringen zijn vanaf 13 april elke maandag om 03.00 uur te zien op het premièrekanaal van betaalzender HBO. In de Verenigde Staten worden deze op zondagavond 21.00 uur plaatselijke tijd uitgezonden.
Maar we zijn wel wat gewend nu tochquote:
Check.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit seizoen komen er toch meer stukken in voor die niet uit de boeken komen?
Als twee van Jon, Sansa, of Arya doodgaan verliest de serie wel een hoop geloofwaardigheid, daar moeten ze mee oppassen. De vorige keer ook, toen Arya eindelijk bijna bij Sansa was, en weer weg moest. Hoe vaak de Starks elkaar al niet bijna ontmoet hebben, maar elkaar toch elke keer nét misliepen.quote:
Of Bran die Jon Snow zag lopen maar hem niet wou ontmoetenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:14 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Als twee van Jon, Sansa, of Arya doodgaan verliest de serie wel een hoop geloofwaardigheid, daar moeten ze mee oppassen. De vorige keer ook, toen Arya eindelijk bijna bij Sansa was, en weer weg moest. Hoe vaak de Starks elkaar al niet bijna ontmoet hebben, maar elkaar toch elke keer nét misliepen.
Ja, daar dacht ik ook aan.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of Bran die Jon Snow zag lopen maar hem niet wou ontmoeten
Vraag me af of ze elkaar ooit nog gaan ontmoeten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
ja dat was best slecht gedaan, ook iets wat niet in de boeken was meen ik, soms pakken de aanpassingen niet zo best uitquote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of Bran die Jon Snow zag lopen maar hem niet wou ontmoeten
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vraag me af of ze elkaar ooit nog gaan ontmoeten.
Misschien als eindshot twee overlevenden (Jon en Arya) van de Starks bij elkaar.
Moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh Jon put yer Sting in me bumhole![]()
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:26 schreef Varg89 het volgende:
Hopelijk zien we Arya dit seizoen naakt.
Williams heeft eerder in een interview gezegd dat ze geen problemen heeft met naaktscenes
Die scene vorig jaar dat Yara Theon wou redden zat ook niet in de boeken en was welquote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:22 schreef Slayage het volgende:
[..]
ja dat was best slecht gedaan, ook iets wat niet in de boeken was meen ik, soms pakken de aanpassingen niet zo best uit
Vrijwel altijd.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:22 schreef Slayage het volgende:
soms pakken de aanpassingen niet zo best uit
dat was ook genant iddquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die scene vorig jaar dat Yara Theon wou redden zat ook niet in de boeken en was welwaardig
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zal dan wel voor die gluiperd van een Littlefinger zijn.
die zwaard van jon ging wel lekker in de mond van die muiterquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vrijwel altijd.
Hou m'n hart ook vast voor de komende seizoenen.
Zou wel jammer zijn als de laatste seizoenen erg mager worden omdat het boekmateriaal er dan niet is.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vrijwel altijd.
Hou m'n hart ook vast voor de komende seizoenen.
Dat was echt één grote grap inderdaad. Oh, we gaan Theon redden. Oh, hij wil niet mee. Doei Ramsay, we gaan weer. Doegdoeg. Toedels. Laters Ramsay.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die scene vorig jaar dat Yara Theon wou redden zat ook niet in de boeken en was welwaardig
Misschien heeft hij zijn piemel er ook wel afgehakt om zich meer in de rol van Theon te kunnen inleven.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:49 schreef gazhims3lv het volgende:
Zag beelden van een interview met Alfie Allen, die kerel ziet er tegenwoordig net zo slecht uit als in de serie
Ja heel bizar ja, al gaf het nog wel aan hoe erg Theon naar de klote was.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:53 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Dat was echt één grote grap inderdaad. Oh, we gaan Theon redden. Oh, hij wil niet mee. Doei Ramsay, we gaan weer. Doegdoeg. Toedels. Laters Ramsay.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 08:00 schreef Poesopstokje het volgende:
Kijk nou wat je veroorzaakt hebt MAHL; alle puberhormonen gaan hier de vrije loop
Dat wat zij heeft, heet minderjarigheidquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Arya heeft best wel iets
[ afbeelding ]
zij wordt vergeleken met boy george en ze zegt zelf guess its truequote:
Maar als je Boy George niet kent(zoals ik), dan mis je dus de helft alquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:02 schreef Slayage het volgende:
[..]
zij wordt vergeleken met boy george en ze zegt zelf guess its true
kennelijk heb je deze discussie gemisthttp://imgur.com/search/score?q=sansa+boy+george
jaren 80/90, dit nummer moet je wel kennenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:04 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Maar als je Boy George niet kent(zoals ik), dan mis je dus de helft al
Zegt me echt helemaal niks ( '89 kindje)quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:07 schreef Slayage het volgende:
[..]
jaren 80/90, dit nummer moet je wel kennen![]()
scheelt "maar" 10 jaar met mij :p heeft ook uiteraard te maken met de omgeving waarin je bent opgegroeidquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:12 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Zegt me echt helemaal niks ( '89 kindje)
2e kommekommer gratis?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:07 schreef Slayage het volgende:
[..]
jaren 80/90, dit nummer moet je wel kennen![]()
si tu veuxquote:
halfman! halfman!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Net weer de episode met Blackwater Bay gekeken![]()
Tyrion
Net begonnen aan seizoen 3quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:51 schreef Slayage het volgende:
alle eps van seizoen drie gekeken vandaag,wat een seizoen
Prachtige aflevering.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Net weer de episode met Blackwater Bay gekeken![]()
Tyrion
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Furcht ist die Mutter der Moral.
Was mich nicht umbringt, macht mich stärker.
quote:Op zondag 22 maart 2015 00:28 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Prachtige aflevering.Ik vind Stannis maar een saaie drol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al is het wel goed van hem dat hij voorop ging in de strijd.
En Joffrey die meteen terug huppeltJoffreygod
Oh.
Wat een laffe actie was dat ja, crybabyquote:Op zondag 22 maart 2015 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind Stannis maar een saaie drol.
Al is het wel goed van hem dat hij voorop ging in de strijd.
En Joffrey die meteen terug huppeltJoffreygod
Ik vind de Lannisters niet zoveel mis mee hoor, op cunt Cersei en Joffrey na dan.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:39 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Wat een laffe actie was dat ja, crybaby
Stannis is inderdaad saai, maar liever een Baratheon (of Targaryen) op de ijzeren troon dan een Lannister
Hopelijk welquote:Op zondag 22 maart 2015 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind de Lannisters niet zoveel mis mee hoor, op cunt Cersei en Joffrey na dan.
Maar Dany zal wel op de troon komen.
Zal wel eindigen zoals werd laten zien toen Dany in die House of the Undying was met die warlock. Gewoon heel de Red Keep platgebrand door de draken en de winter die er is. En iedereen dood door de White Walkersquote:Op zondag 22 maart 2015 00:41 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Hopelijk wel![]()
Stannis is nu een verloren zaak denk ik.
stannis heeft belangrijkere zaken te doen dan de game of thrones te spelenquote:Op zondag 22 maart 2015 00:41 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Stannis is nu een verloren zaak denk ik.
en dany een kind van drogoquote:Op zondag 22 maart 2015 11:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal wel eindigen zoals werd laten zien toen Dany in die House of the Undying was met die warlock. Gewoon heel de Red Keep platgebrand door de draken en de winter die er is. En iedereen dood door de White Walkers
Sja. Ik had er wel al half vrede mee gesloten; de stukjes van de serie die niet direct uit de boeken kwamen waren wel ok. Toch jammer. Ben benieuwd of GRRM überhaupt nog de uitgave van het laatste deel gaat meemaken.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:11 schreef Breuls het volgende:
Game of Thrones gaat de boeken verklappen
En dan met samengeknepen billen hopen dat diegene die dood ging het boek nog even overleeft.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:55 schreef VeX- het volgende:
Oew, eens kijken hoe de boekenlezers zich voelen als zij gespoild worden.
Toch een middelvinger naar de boeklezers vind ik.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:11 schreef Breuls het volgende:
Game of Thrones gaat de boeken verklappen
De boekenlezer kan zonder problemen de serie niet kijken.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:17 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Toch een middelvinger naar de boeklezers vind ik.
Je zult overal spoilers naar je toe gegooid krijgen als je het internet op gaat. Nog veel meer dan spoilers voor de serie.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:18 schreef ems. het volgende:
[..]
De boekenlezer kan zonder problemen de serie niet kijken.
Ik ben letterlijk nog geen enkele keer voor wat voor serie dan ook gespoilered. Ik heb het probleem van "kijk niet naar dingen waar mogelijk spoilers voorkomen" nooit begrepen. Als je het niet wil zien zijn er genoeg mogelijkheden om het te vermijdenquote:Op maandag 23 maart 2015 20:22 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Je zult overal spoilers naar je toe gegooid krijgen als je het internet op gaat. Nog veel meer dan spoilers voor de serie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |