quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Karina op 01-04-2015 21:16:32 ]Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op woensdag 1 april 2015 19:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door Karina op 01-04-2015 21:16:46 ]Oh.
Klopt, maar dat is de enige conclusie die je kunt trekken uit de serie tot nu toe.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:19 schreef Morrigan het volgende:
Dat van Jon is toch niet officieel bekend gemaakt?
Ik doe niet dat soort aannames. Je weet tenslotte niet wat er in het hoofd van de schrijven omgaat.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is de enige conclusie die je kunt trekken uit de serie tot nu toe.
Voor zover ik me kan herinneren is de serie is daar nog helemaal niet op ingegaan, pure speculatie o.b.v. de boeken.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is de enige conclusie die je kunt trekken uit de serie tot nu toe.
sooow koekoek ratatatquote:Op woensdag 1 april 2015 23:49 schreef Karstman het volgende:
Aardig artikeltje over de Stark zusjes irl in de New York Times Met fijne foto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb geen boek gelezen.quote:Op donderdag 2 april 2015 01:56 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Voor zover ik me kan herinneren is de serie is daar nog helemaal niet op ingegaan, pure speculatie o.b.v. de boeken.
En dan het verhaal van Dany slecht schrijfwerk noemen.quote:
De show wordt toch ook geschreven?quote:Op donderdag 2 april 2015 05:34 schreef Shrewd het volgende:
[..]
En dan het verhaal van Dany slecht schrijfwerk noemen.![]()
Je wilt toch niet beweren dat je deze theorie helemaal zelf bedacht hebt, enkel op basis van de TV serie.quote:
Arya heeft wel iets leuksquote:Op woensdag 1 april 2015 23:49 schreef Karstman het volgende:
Aardig artikeltje over de Stark zusjes irl in de New York Times Met fijne foto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sansa gaat langzaam maar zeker machtiger/slimmer worden, dus het lijkt mij wel dat zij een boeiendere rol gaat krijgen na verloop van tijd. Littlefinger zou iedereen in Westeros (en The Free Cities) af maken, op Cat en Sansa na dus de kans dat Sansa onverhoopt toch dood gaat is niet zo groot imo.quote:Op donderdag 2 april 2015 07:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Arya heeft wel iets leuks![]()
Sansa![]()
![]()
hopelijk is haar rol dit jaar ook boeiender
De serie is niet geschikt om uitgebreid te laten zien hoe zij elke stad/persoon verovert/overhaalt. Dan moet je toch echt de boeken lezen, daar is het gewoon prima in uitgewerkt.quote:Op donderdag 2 april 2015 05:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De show wordt toch ook geschreven?
Dat is automatisch. Als hij erkend wordt als Stark is hij de oudste levende Stark dus directe opvolger van Ned (aangezien Robb dood is).quote:Op woensdag 1 april 2015 17:25 schreef Shrewd het volgende:
[..]
Hij werd een lordship aangeboden. Niet alleen erkenning.
quote:Op donderdag 2 april 2015 01:56 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Voor zover ik me kan herinneren is de serie is daar nog helemaal niet op ingegaan, pure speculatie o.b.v. de boeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
Ja, maar volgens jou kon hij door zijn eed dingen niet doen. Maar als hij een royal pardon accepteert kan hij gewoon Lord of Winterfell worden (en nog meer van zulks moois).quote:Op donderdag 2 april 2015 11:00 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dat is automatisch. Als hij erkend wordt als Stark is hij de oudste levende Stark dus directe opvolger van Ned (aangezien Robb dood is).
Dat kan een koning/koningin ook.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:18 schreef Gezicht het volgende:
Correct me if I'm wrong maar is het niet zo dat alleen Ned Jon nog een Stark zou kunnen 'maken', die nu dus dood is?
Dit hele plan werkt natuurlijk alleen maar als Stannis dan ook daadwerkelijk de troon wint.quote:
Op papier wel, maar zoals ik al aangaf, hij is veel te eervol om zijn eed te breken.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:10 schreef Shrewd het volgende:
[..]
Ja, maar volgens jou kon hij door zijn eed dingen niet doen. Maar als hij een royal pardon accepteert kan hij gewoon Lord of Winterfell worden (en nog meer van zulks moois).
Dat was het punt dan ook niet.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:21 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dit hele plan werkt natuurlijk alleen maar als Stannis dan ook daadwerkelijk de troon wint.
Hij heeft al twee keer geweigerd inderdaad, zoals ik eerder al zei.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:23 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Op papier wel, maar zoals ik al aangaf, hij is veel te eervol om zijn eed te breken.
Die vindt hij belangrijker dan een stukje papier van een (mogelijke) koning.
Eergevoel is zowel de sterkte als de (soms fatale) zwakte van de Starks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |