En hoeveel vet heeft die man om z'n hart kleven?quote:Op maandag 30 maart 2015 19:16 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Gisteravond was bij Podium Witteman Daniel Wayenberg te gast. 85 jaar en speelt nog eventjes een piano dubbelspel met een jonge gozer van 19 jaar. Naast 5 uur per dag piano spelen zijn zijn hobbies o.a. het spelen van computerspelletjes en broodjes shoarma.
Leeftijd zegt niet zo veel meer tegenwoordig.
Mager is hij in elk geval niet. (2e van links)quote:Op maandag 30 maart 2015 19:46 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
En hoeveel vet heeft die man om z'n hart kleven?
Dat doet ie goedquote:Op maandag 30 maart 2015 19:51 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Mager is hij in elk geval niet. (2e van links)
[ afbeelding ]
Nooit verwacht dat ik voor Stannis zou rooten, maar hij is de enige geschikte persoon met een claim.quote:
#NoonebeatsTywin!quote:Op maandag 30 maart 2015 21:35 schreef BaasBanaan het volgende:
Met de beste Hand of the King!
#DavosOnionited
Lieg niet.quote:
ep 5 seizoen 4 alweer met de herkijk van de hele reeks, op een gegeven moment bij een sight van jojen, zie je wat je eerder zag bij de visioenen van de house of the undying, dat de throne room in kingslanding afgebrand is en dat het sneeuwt, dus lijkt er echt aan te komenquote:Op maandag 30 maart 2015 22:13 schreef VeX- het volgende:
En heel stiekem hoop ik dat GRRM een FU naar de fans doet en uiteindelijk de Whitewalkers iedereen uit laat roeien.
quote:
GRRM als trotse feminist zal ongetwijfeld Dany laten winnen op het einde.quote:Op maandag 30 maart 2015 22:13 schreef VeX- het volgende:
Zo lang Daenerys maar niet erop eindigt ben ik tevreden.
En heel stiekem hoop ik dat GRRM een FU naar de fans doet en uiteindelijk de Whitewalkers iedereen uit laat roeien.
Hoe moeten die naar Essos komen? De hele zee bevriezen?quote:Op maandag 30 maart 2015 22:13 schreef VeX- het volgende:
Waarom niet?quote:Op maandag 30 maart 2015 22:13 schreef VeX- het volgende:
Tis een vrouw.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:21 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Waarom niet?
Daenerys heeft een goede claim.
oh oh, now you've done it.quote:
Niet gemeen bedoelt verder natuurlijk. Ik ben dol op bitches. Maar ze moeten geen iron thrones onder hun reet verwachten.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:27 schreef Varg89 het volgende:
[..]
oh oh, now you've done it.
*pakt even wat popcorn*
omdat het geen goede leider isquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:21 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Waarom niet?
Daenerys heeft een goede claim.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |